60 cm lang hæklet flodhest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Laulund87

mariamiss6 skriver:

Haha, jeg kkunne aldrig drømme om at lade være da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

MyLove E

Dinna88 skriver:

okay, det er min mors kreation, men jeg vil lige vise jer den alligevel

Den har taget hende gevaldigt lang tid at lave fordi hun også har lavet en dukke, et tæppe osv. hun er ligesom mig - vi har altid gang i fyrre forskellige ting  

I garn og fyld har den kostet cirka 150 kr, så det er ikke en gang en dyr flodhest.  Og så er den jo super nem at lave. Det er bare rundt, rundt, rundt, rundt...... De fleste begyndere kan lave den  Det er hvis man altså har tålmodigheden til det. Der skal jo også tælles, tælles, tælles hvilket jeg personligt hader 

IH vi hvor er den fin :-) Fede farver :-)

Min søn samler på flodheste :-):-)

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

Tauf skriver:

IH vi hvor er den fin :-) Fede farver :-)

Min søn samler på flodheste :-):-)

Eeej, så må du da lave en?!

Anmeld

2. august 2012

MyLove E

Dinna88 skriver:

Eeej, så må du da lave en?!

Men jeg kan ikke hækle :-(

Anmeld

2. august 2012

mariamiss6

Dinna88 skriver:

Det er også der jeg er - er igang med at lave et kæmpe zigzag tæppe, hvor jeg har købt garn for 800 kr, så det SKAL jeg altså være færdig med først!!!!

Schyyyyy!!!!! Zigzag tæppet skulle jo være mit næste store projekt lol....

Pt. er jeg igang med oldemorsfirkanter... Dog skal det ikke ende med et tæppe, men med et hyndeovertræk til en slagbænk  

Jeg tror dog nok jeg bliver doven, og ender med at lave undersiden af et stykke stof i stedet for

Hehe, så kan jeg hurtigere komme videre

Betrækket som det er LIGE nu, ses her......

Den lille bid er sådan som farverne er gengivet bedst, den store bid, er så langt som jeg er nået LIGE nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

Tauf skriver:

Men jeg kan ikke hækle :-(

Åh. hvis du har tid, så kan du jo begive dig ud i det. Vi er en del herinde der gerne vil hjælpe

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

mariamiss6 skriver:

Schyyyyy!!!!! Zigzag tæppet skulle jo være mit næste store projekt lol....

Pt. er jeg igang med oldemorsfirkanter... Dog skal det ikke ende med et tæppe, men med et hyndeovertræk til en slagbænk  

Jeg tror dog nok jeg bliver doven, og ender med at lave undersiden af et stykke stof i stedet for

Hehe, så kan jeg hurtigere komme videre

Betrækket som det er LIGE nu, ses her......

Den lille bid er sådan som farverne er gengivet bedst, den store bid, er så langt som jeg er nået LIGE nu

Det er SÅ nemt at sidde med. Så det er bare fedt at lave

hvor ser det lækkert ud! Jeg begav mig ud i det samme... med 4/4 bomuldsgarn.... behøver jeg at sige at jeg godt forstår, at du laver stof på undersiden?! Bah, hvor tager det lang tid  

Anmeld

2. august 2012

mariamiss6

Dinna88 skriver:

Det er SÅ nemt at sidde med. Så det er bare fedt at lave

hvor ser det lækkert ud! Jeg begav mig ud i det samme... med 4/4 bomuldsgarn.... behøver jeg at sige at jeg godt forstår, at du laver stof på undersiden?! Bah, hvor tager det lang tid  

lol 4/4, du må være åndssvag eller sådan noget

Jeg bruger nu altså bare den gængse 8/4 Og det tager sgu tid nok alligevel synes jeg

Det er nok fordi, at man tænker sådan lidt "hooooold nu kæft det går sgu STÆRKT med at få hæklet sådan en lap (og det gør det jo).... ind til man har samlet de første 30 eller sådan noget, og man opdager hvor mange lapper der ernt faktisk går til, plus at man allerede er ved at løbe tør for garn hehehehe....

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

mariamiss6 skriver:

lol 4/4, du må være åndssvag eller sådan noget

Jeg bruger nu altså bare den gængse 8/4 Og det tager sgu tid nok alligevel synes jeg

Det er nok fordi, at man tænker sådan lidt "hooooold nu kæft det går sgu STÆRKT med at få hæklet sådan en lap (og det gør det jo).... ind til man har samlet de første 30 eller sådan noget, og man opdager hvor mange lapper der ernt faktisk går til, plus at man allerede er ved at løbe tør for garn hehehehe....

Ja, det var som end også min konklusion!!!!

Jeg giver dig HELT ret - det var præcis sådan det gik mig! købte en MASSE garn og tænkte "den er i hus, den her. Jeg får mig et skide fedt tæppe." Jeg lavede så firkanterne  omkring 13x13 - jeg fik lavet 11. Så gad jeg IKKE mere!!!

Anmeld

2. august 2012

mariamiss6

Dinna88 skriver:

Ja, det var som end også min konklusion!!!!

Jeg giver dig HELT ret - det var præcis sådan det gik mig! købte en MASSE garn og tænkte "den er i hus, den her. Jeg får mig et skide fedt tæppe." Jeg lavede så firkanterne  omkring 13x13 - jeg fik lavet 11. Så gad jeg IKKE mere!!!

hha

Oh how I know the story of THAT....

Jeg har et broderi der er endt sådan lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.