60 cm lang hæklet flodhest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Dinna88

_-Kathrine-_ skriver:

Hvor er den bare mega sej...!
Hatten af for din mor, for jeg maaaagter godt nok heller ikke det der tælleri...

Wehu

NEJ VEL?! Jeg har lavet en halvstor ugle der sidder i vores sofa... Gudfaderiskuret hvor  blev jeg bare træt af at tælle. Men jeg SKAL have lavet flodhesten! Den må må må bare ejes (ja, jeg vil have den selv, haha!) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

mariamiss6

Dinna88 skriver:

okay, det er min mors kreation, men jeg vil lige vise jer den alligevel

Den har taget hende gevaldigt lang tid at lave fordi hun også har lavet en dukke, et tæppe osv. hun er ligesom mig - vi har altid gang i fyrre forskellige ting  

I garn og fyld har den kostet cirka 150 kr, så det er ikke en gang en dyr flodhest.  Og så er den jo super nem at lave. Det er bare rundt, rundt, rundt, rundt...... De fleste begyndere kan lave den  Det er hvis man altså har tålmodigheden til det. Der skal jo også tælles, tælles, tælles hvilket jeg personligt hader 

Bummelum, tænker at opskriften må være noget hun selv har fundet frem til? For mindes ikke at have set en sådan opskrift (ikke at jeg kender dem alle, men tænker at denne ville have været populær) 

Men, er det ikke bare 'elgen' uden gevir, og så plus en krop der bare er oval, og stor seævfølgelig.... 

Og så ben og ører selfølgelig

Det er KUN fordi jeg sidder og lurer på opskriften

Den er nemlig skide sød

Anmeld

2. august 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

okay, det er min mors kreation, men jeg vil lige vise jer den alligevel

Den har taget hende gevaldigt lang tid at lave fordi hun også har lavet en dukke, et tæppe osv. hun er ligesom mig - vi har altid gang i fyrre forskellige ting  

I garn og fyld har den kostet cirka 150 kr, så det er ikke en gang en dyr flodhest.  Og så er den jo super nem at lave. Det er bare rundt, rundt, rundt, rundt...... De fleste begyndere kan lave den  Det er hvis man altså har tålmodigheden til det. Der skal jo også tælles, tælles, tælles hvilket jeg personligt hader 

Anmeld

2. august 2012

_-Kathrine-_

Dinna88 skriver:

Wehu

NEJ VEL?! Jeg har lavet en halvstor ugle der sidder i vores sofa... Gudfaderiskuret hvor  blev jeg bare træt af at tælle. Men jeg SKAL have lavet flodhesten! Den må må må bare ejes (ja, jeg vil have den selv, haha!) 

Jeg tæller bare altid forkert og så ender det med at jeg stopper halvvejs fordi det er er gået helt i kage
Glæder mig til at se din

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

Bummelum, tænker at opskriften må være noget hun selv har fundet frem til? For mindes ikke at have set en sådan opskrift (ikke at jeg kender dem alle, men tænker at denne ville have været populær) 

Men, er det ikke bare 'elgen' uden gevir, og så plus en krop der bare er oval, og stor seævfølgelig.... 

Den er nemlig skide sød

Nej, det er det ikke. Men det er jo en nem opskrift. Det er bare at tage ind og tage ud hele vejen, nogle ben og ører og sådan, og så et par flade øjne Men som jeg skriver til en anden, så er det et hæfte fra min garnpusher, som ikke just ser professionelt ud. Det er en flodhestefamilie - så der er også en lille udgave af den i opskriften

Men ja, den er SÅ sød!

Anmeld

2. august 2012

Laulund87

mariamiss6 skriver:

Den er nemlig skide sød

Det er mig der har købt opskriften i en garnbiks, så nej

Men den var også helt ny..

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg tæller bare altid forkert og så ender det med at jeg stopper halvvejs fordi det er er gået helt i kage
Glæder mig til at se din

haha Som regel man man jo nå at redde den, hvis man laver en snor til at markere startpunktet. Så kan man jo nææææsten altid tælle sig til fejlen eller lige rette til, uden at det ses  

Men der går lang tid. Det er nok først efter jul Har nogle julegaver der skal hækles! 

Anmeld

2. august 2012

mariamiss6

Dinna88 skriver:

, det er det ikke. Men det er jo en nem opskrift. Det er bare at tage ind og tage ud hele vejen, nogle ben og ører og sådan, og så et par flade øjne Men som jeg skriver til en anden, så er det et hæfte fra min garnpusher, som ikke just ser professionelt ud. Det er en flodhestefamilie - så der er også en lille udgave af den i opskriften

Men ja, den er SÅ sød!

Det e rjo lige det, den er nem... Hmmm, jeg tror sgu bare jeg finder elgen, og tilføjer en krop og sletter geviret lol

Hvis altså jeg kan finde den :S

Anmeld

2. august 2012

_-Kathrine-_

Dinna88 skriver:

haha Som regel man man jo nå at redde den, hvis man laver en snor til at markere startpunktet. Så kan man jo nææææsten altid tælle sig til fejlen eller lige rette til, uden at det ses  

Men der går lang tid. Det er nok først efter jul Har nogle julegaver der skal hækles! 

Ja, den med snoren har jeg også lært mig selv at bruge, så jeg ikke blir så sur over det
Du må lægge nogle "undervejs" billeder ind

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

mariamiss6 skriver:

Det e rjo lige det, den er nem... Hmmm, jeg tror sgu bare jeg finder elgen, og tilføjer en krop og sletter geviret lol

Hvis altså jeg kan finde den

Jamen, det gør du bare  
Du kan jo også lave den ud fra hovedet - tage ind lidt på må og få og omvendt. Det havde jeg planer om at gøre, men nu har jeg kopieret opskriften, så er det jo lidt mere lige tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.