60 cm lang hæklet flodhest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Karla

Dinna88 skriver:

okay, det er min mors kreation, men jeg vil lige vise jer den alligevel

Den har taget hende gevaldigt lang tid at lave fordi hun også har lavet en dukke, et tæppe osv. hun er ligesom mig - vi har altid gang i fyrre forskellige ting  

I garn og fyld har den kostet cirka 150 kr, så det er ikke en gang en dyr flodhest.  Og så er den jo super nem at lave. Det er bare rundt, rundt, rundt, rundt...... De fleste begyndere kan lave den  Det er hvis man altså har tålmodigheden til det. Der skal jo også tælles, tælles, tælles hvilket jeg personligt hader 

Hold da op hvor er den sød!!!

Ved du, om det er den samme opskrift, som den der kan købes ved hjertegarn? for vil da helt sikkert prøve kræfter med denne! er lige blevet færdig med en stor omgang baby converse futter, og nu vil jeg gerne til at lave lidt "figurer" igen denne virker som et rigtig godt nyt projekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Dinna88

mariamiss6 skriver:

Bummelum, tænker at opskriften må være noget hun selv har fundet frem til? For mindes ikke at have set en sådan opskrift (ikke at jeg kender dem alle, men tænker at denne ville have været populær) 

Men, er det ikke bare 'elgen' uden gevir, og så plus en krop der bare er oval, og stor seævfølgelig.... 

Og så ben og ører selfølgelig

Det er KUN fordi jeg sidder og lurer på opskriften

Den er nemlig skide sød

Hej igen. Nu skal du bare høre

jeg er kommet frem til at det VIST nok er en kvinde der sidder og laver opskrifterne for Grønhøj garn. Jeg har lige fået en opskrift hjem fra min mor igår, på en ugle, som jeg er totalt forelsket i. Til at starte på havde hun dog KUN lavet den lille ugle, men nu har hun udvidet hæftet! Opskrifterne koster 25 kr

Jeg er desværre ikke i besiddelse af en scanner, og jeg ved ikke hvor man kan købe opskrifterne. Her i Randers har jeg KUN set dem i een forretning

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. august 2012

mariamiss6

Dinna88 skriver:

Hej igen. Nu skal du bare høre

jeg er kommet frem til at det VIST nok er en kvinde der sidder og laver opskrifterne for Grønhøj garn. Jeg har lige fået en opskrift hjem fra min mor igår, på en ugle, som jeg er totalt forelsket i. Til at starte på havde hun dog KUN lavet den lille ugle, men nu har hun udvidet hæftet! Opskrifterne koster 25 kr

Jeg er desværre ikke i besiddelse af en scanner, og jeg ved ikke hvor man kan købe opskrifterne. Her i Randers har jeg KUN set dem i een forretning

gud hvor er de også fine de ugler der altså :D

Anmeld

13. august 2012

Dinna88

mariamiss6 skriver:

gud hvor er de også fine de ugler der altså

MEGET! Jeg elsker dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.