Er helt ude af den, har brug for jeres mening!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

isabellasmor

Yurie skriver:

Stranden?? Er det ikke for en 1aarig? Tivoli? Der er da masser ting at se paa og han er nok ikke oppe i masse forlystelser, naar han har hende med.

jeg tror ikke det ser saadan ud hver gang han har hende.

og hvor staar det at det er hver aften hun kommer sent i seng?

JEG ville aldrig sætte sådan en uge op for min datter. Og nej, jeg synes bestemt ikke Tivoli er noget for så små børn, ikke sagt man ikke kan tage sine små børn med, men det er ikke for DERES skyld. 

Jeg ville HELLER ikke tilbringe en hel dag ved stranden med sådan et lille barn nej. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

isabellasmor

mor:) skriver:

Hart et barn ikke glæde af zoo eller stranden?

Mit barn er kun 10 måneder og synes det er vildt sjovt at lege med sand, ligesom han synes det er sjovt at se på dyr. Der er jo en afdeling hvor der kun er køer, grise, kaniner osv.

Og hvorfor går i udfra at barnet sidder i barnevognen det meste af tiden. To af dagene er de på stranden, så jeg går da udfra at de leger i sandet eller måske lidt længere væk og sidder på græs.

Tivoli - der er jo Rasmus Klump "afdelingen" hvor der kan leges som 1 årig.

Jeg synes der glemmes her at der er ferie og dejligt vejr og det er da skønt og skal udnyttes. Ugerne skal nok se anderledes ud når han begynder at arbejde og vejret ikke er til at gå ud længere.

Igen, jeg ville aldrig sætte sådan en uge op for min datter i den alder. Hun får intet ud af og fise rundt en hel uge til et muligt forskelligt, hvor halvdelen ikke er i hendes interesse. Færdig bum 

Anmeld

28. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
isabellasmor skriver:

Igen, jeg ville aldrig sætte sådan en uge op for min datter i den alder. Hun får intet ud af og fise rundt en hel uge til et muligt forskelligt, hvor halvdelen ikke er i hendes interesse. Færdig bum 

Når jeg tager til zoo er det fordi jeg ved at min dreng synes det er sjovt at kigge på dyr og måske får lov til at røre.

Stranden - de får da masser ud af at lege med sand og måske prøve at røre ved vandet sammen med far. Og selvfølgelig sørger man for at de er i skyggen. Hvordan kan det ikke være en aktivitet for barnet?

Tivoli - Det kan godt være din datter intet får ud af det, men det gør andre børn i den alder, som ikke har behov for at sidde på et tæppe derhjemme hele dagen.

I just don't get it. Men fred være med det.

Anmeld

28. juli 2012

isabellasmor

mor:) skriver:

Når jeg tager til zoo er det fordi jeg ved at min dreng synes det er sjovt at kigge på dyr og måske får lov til at røre.

Stranden - de får da masser ud af at lege med sand og måske prøve at røre ved vandet sammen med far. Og selvfølgelig sørger man for at de er i skyggen. Hvordan kan det ikke være en aktivitet for barnet?

Tivoli - Det kan godt være din datter intet får ud af det, men det gør andre børn i den alder, som ikke har behov for at sidde på et tæppe derhjemme hele dagen.

I just don't get it. Men fred være med det.

Og jeg forstår ikke hvorfor vi idag altid skal fare rundt med vores små børn... de har slet ikke behov for alt det der.. jeg har da også været i zoo med min datter, og bonbon land... men det ville da have været 100 gange sjovere for hende at kravle rundt og lege med os, mine mindre brødre eller min mors hund, gynge i haven, eller kravle rundt på græsset. 

Anmeld

28. juli 2012

TNBC

isabellasmor skriver:

JEG ville aldrig sætte sådan en uge op for min datter. Og nej, jeg synes bestemt ikke Tivoli er noget for så små børn, ikke sagt man ikke kan tage sine små børn med, men det er ikke for DERES skyld. 

Jeg ville HELLER ikke tilbringe en hel dag ved stranden med sådan et lille barn nej. 

jeg var ved stranden en uge med tvillingerne på 7måneder. (og de havde været der i tre allerede) Kan ikke se hvorfor man ikke kan det?
Der er steder for små børn i tivoli også og måske er han sammen med venner der har lidt ældre børn 

Anmeld

28. juli 2012

isabellasmor

Yurie skriver:

jeg var ved stranden en uge med tvillingerne på 7måneder. (og de havde været der i tre allerede) Kan ikke se hvorfor man ikke kan det?
Der er steder for små børn i tivoli også og måske er han sammen med venner der har lidt ældre børn 

måske og måske.... det kan man jo ikke bruge til noget. siger ikke man ikke kan, men en HEL uge, nej tak, det skulle ikke være min datter da

Anmeld

28. juli 2012

TNBC

isabellasmor skriver:

måske og måske.... det kan man jo ikke bruge til noget. siger ikke man ikke kan, men en HEL uge, nej tak, det skulle ikke være min datter da

Vi sidder jo ikke plantet i sandet 24/7

Har du alrig bare taget dag på stranden med din datter? Efter hun har sovet til middag? Og så hjem efter nogle timer? Lade hende mærke vandet og sandet?

Anmeld

28. juli 2012

TNBC

isabellasmor skriver:

Og jeg forstår ikke hvorfor vi idag altid skal fare rundt med vores små børn... de har slet ikke behov for alt det der.. jeg har da også været i zoo med min datter, og bonbon land... men det ville da have været 100 gange sjovere for hende at kravle rundt og lege med os, mine mindre brødre eller min mors hund, gynge i haven, eller kravle rundt på græsset. 

Det er en uge og faren prøver at finde ud af at tage sig af sin datter.. Det er jo nok ikke sådan hver gang han har hende.

Mandag: shoppingtur i Lyngby efterfulgt at en tur i Tivoli( de går rundt og ser på ting. Hun sidder i sin klapvogn og kan sove. Ingen fart der)
Tirsdag: på besøg hos venner i Malmø hele dagen( de kører i tog/bil og hun leger måske med nogle andre børn. Hvad er er galt og stresset i det?)
Onsdag: zoologisk have hele dagen og i sommerhus (hvor hun aldrig før har været) om aftenen ( Børn elsker dyr og så kører de i sommerhus, hvor de jo sagtens kan sidde og lege om aftenen før de spiser og hun kommer i seng. hvorfor er den dag slem?)
Torsdag: stadig i sommerhus og på stranden. Ud og spise om aftenen( Hvor står der at de er på stranden hele dagen? der er 24timer og ingen af os ved hvad der foregår i dem. og så ud og spise for første gang i den uge)
Fredag: her skal de også på stranden og så hjem fra sommerhus om aftenen( igen har de været på stranden hele dagen, ved vi ikke.)
Lørdag: her holder han fødselsdag for hende, først ude og så hjemme.( hvor er det slemme og hårde i den her dag? )
Søndag: jeg får hende hjem igen om aftenen 

Anmeld

28. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
isabellasmor skriver:

ja og her er der tale om ferie. Dvs. ikke noget der skal sk året rundt.

Og kravle rundt i sandet og lage med far...det synes jeg da lyder hyggeligt.

Anmeld

28. juli 2012

Carina:-)

Anonym skriver:

Det er lige præcis hvad jeg lige har skrevet til Carl Emils mor, jeg tror det skræmmer ham at skulle være alene med hende en hel uge. Og jeg tænker bare, hvad gør han når ferien er slut og han starter på arbejde? Der kan han ikke bare tage ud hver aften, der skal hun have ro på, fordi der har været fart på hele dagen i dagplejen. Desuden så gider jeg heller ikke, at når jeg så får hende igen, så kan jeg starte forfra med at indkøre den rytme jeg ENDELIG havde fået til at køre med hende.

Desuden står der på statsforvaltningens hjemmeside, at et barn har brug for en fast base og skal se den anden forælder (end bopælsforældern) så meget som muligt, dog uden at det ødelægger hverdagsrytmen. Og det må man da sige at det gør her!

Jeg synes det er værre at i har valgt 7/7til så lille et barn.som duselv kan læse anbefaler statsamtet fast base.og det har man ikke når man bor 2forskellige steder.jeg ville tage amtet til råd mus tilbopæl .og såellers lade far selvstyrehvad. Han laver når han har hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.