Er helt ude af den, har brug for jeres mening!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

Carina:-)

isabellasmor skriver:

Og jeg forstår ikke hvorfor vi idag altid skal fare rundt med vores små børn... de har slet ikke behov for alt det der.. jeg har da også været i zoo med min datter, og bonbon land... men det ville da have været 100 gange sjovere for hende at kravle rundt og lege med os, mine mindre brødre eller min mors hund, gynge i haven, eller kravle rundt på græsset. 

Men går din datter ikke i inst.?. Der er der da om noget larm,uro og gang i den.. Tror hun har hygget sig,i den alder er det vigtigste bare om moreller far er der- hvad man laver,ellerhvor man er, er mindre vigtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

isabellasmor

Carina:-) skriver:

Men går din datter ikke i inst.?. Der er der da om noget larm,uro og gang i den.. Tror hun har hygget sig,i den alder er det vigtigste bare om moreller far er der- hvad man laver,ellerhvor man er, er mindre vigtigt.

nej, jeg passer min datter hjemme 

Anmeld

28. juli 2012

isabellasmor

mor:) skriver:

ja og her er der tale om ferie. Dvs. ikke noget der skal sk året rundt.

Og kravle rundt i sandet og lage med far...det synes jeg da lyder hyggeligt.

men , det er så kun én ting ud af mange ... nej, jeg synes det er for meget for et så lille barn . længere er den sådan set ikke ...

Anmeld

28. juli 2012

isabellasmor

Yurie skriver:

Det er en uge og faren prøver at finde ud af at tage sig af sin datter.. Det er jo nok ikke sådan hver gang han har hende.

Mandag: shoppingtur i Lyngby efterfulgt at en tur i Tivoli( de går rundt og ser på ting. Hun sidder i sin klapvogn og kan sove. Ingen fart der)
Tirsdag: på besøg hos venner i Malmø hele dagen( de kører i tog/bil og hun leger måske med nogle andre børn. Hvad er er galt og stresset i det?)
Onsdag: zoologisk have hele dagen og i sommerhus (hvor hun aldrig før har været) om aftenen ( Børn elsker dyr og så kører de i sommerhus, hvor de jo sagtens kan sidde og lege om aftenen før de spiser og hun kommer i seng. hvorfor er den dag slem?)
Torsdag: stadig i sommerhus og på stranden. Ud og spise om aftenen( Hvor står der at de er på stranden hele dagen? der er 24timer og ingen af os ved hvad der foregår i dem. og så ud og spise for første gang i den uge)
Fredag: her skal de også på stranden og så hjem fra sommerhus om aftenen( igen har de været på stranden hele dagen, ved vi ikke.)
Lørdag: her holder han fødselsdag for hende, først ude og så hjemme.( hvor er det slemme og hårde i den her dag? )
Søndag: jeg får hende hjem igen om aftenen 

hun sidder jo passivt i en vogn det meste af tiden, synes du det lyder hyggeligt??? hmm.. jaja , godt det ikke er min datter 

Anmeld

28. juli 2012

isabellasmor

Yurie skriver:

Vi sidder jo ikke plantet i sandet 24/7

Har du alrig bare taget dag på stranden med din datter? Efter hun har sovet til middag? Og så hjem efter nogle timer? Lade hende mærke vandet og sandet?

der er forskel på Èn dag og så en hel uge ........

Anmeld

28. juli 2012

Carina:-)

isabellasmor skriver:

nej, jeg passer min datter hjemme 

Ja det så jeg i en anden tråd

Anmeld

28. juli 2012

TNBC

isabellasmor skriver:

hun sidder jo passivt i en vogn det meste af tiden, synes du det lyder hyggeligt??? hmm.. jaja , godt det ikke er min datter 

hun kommer nok ogsaa ud af den. Min pointe var at hun sagtens kunne faa sovet, selvom at de er i Tivoli og Zoo.

Du har haft din datter med i Bonbon land og hun er ikke engang fyldt 1 og saa synes du ikke man kan tage en 1aarig med i tivoli. Har du nogensinde vaeret i tivoli uden at se bare en barne/klapvogn?

Anmeld

28. juli 2012

TNBC

isabellasmor skriver:

der er forskel på Èn dag og så en hel uge ........

Igen vi sidder ikke i sandet hele dagen, og hver dag. Vi bor ved stranden. Bader, leger i sandet, faar noget frokost og gaar en tur. Gaar ned og koebe ind. Hvad man laver paa en ferie?

Altsaa jeg vil hellere have det her program for en 1aarig end at hun bliver hevet til et land der har 30 eller mere i skyggen.

Anmeld

28. juli 2012

Pige2009

dorthemus skriver:

Ja jeg er så enig med TS Jeg synes det er et heftigt program han har lagt for dagen....jeg kender ikke dit barn så ved ikke hvad hun er i stand til at kapere. Mon ikke han drosler lidt ned for aktiviteterne med tiden. Det lyder ikke helt som barnets behov her, efter min mening.

Håber du får et barn hjem der ikke er for kulret

Helt enig! Laura er knap 3 år og hun bliver stresset af for mange aktiviteter på kort tid. Jeg går meget op i sengetider bliver overholdt, for det er da kun for forældrenes skyld, hvis de der oppe længere end, hvad de plejer...

Anmeld

28. juli 2012

Sascha

Jeg mener ikke at du kan blande dig i hvad de laver, men det er ALT for meget at han har barnet en uge af gangen. En 1-årig har primært brug for sin mor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.