Anonym skriver:
Det er lige præcis hvad jeg lige har skrevet til Carl Emils mor, jeg tror det skræmmer ham at skulle være alene med hende en hel uge. Og jeg tænker bare, hvad gør han når ferien er slut og han starter på arbejde? Der kan han ikke bare tage ud hver aften, der skal hun have ro på, fordi der har været fart på hele dagen i dagplejen. Desuden så gider jeg heller ikke, at når jeg så får hende igen, så kan jeg starte forfra med at indkøre den rytme jeg ENDELIG havde fået til at køre med hende.
Desuden står der på statsforvaltningens hjemmeside, at et barn har brug for en fast base og skal se den anden forælder (end bopælsforældern) så meget som muligt, dog uden at det ødelægger hverdagsrytmen. Og det må man da sige at det gør her!
Jeg syntes du er helt forkert på den.
Og forøvrigt, hvis han ikke kan være alene med dit barn, hvorfor har du så valgt en 7/7 ordning, det er da ikke at vise omsorg for sit barn!?
Jeg syntes det lyder som en dejlig spændende uge for dit barn, med en masse indtryk og oplevelser. Vores søn(10 mdr.) ville ikke have et problem med dette, men børn er jo så forskellige.
Det kan være svært, at give slip på sine børn når man er mor, det forstår jeg udmærket godt. Men syntes du skal have tillid til faderen, der tydeligvis gør en indsats. At han har en anden tilgang end din, kan man ikke lægge ham til last, med mindre barnet mistrives- er der tegn på dette?
At ændre ordningen, på baggrund af hvad du har beskrevet, virker unfair(overfor far og barn) og egoistisk.
Anmeld