KittyMaMa skriver:
Hvad har Lola Jensen med det her at gøre? Måske du skulle prøve med en bog i stedet for tv?
Hele det danske sundhedsystem er bygget op omkring forskellig forskning på området. Alle div pæd. uddannelser har baggrund i disse teorier, - statsamtet og kommunerne tager udgangspunkt i disse. Det er ikke et eller andet tilfældigt en eller anden tv kendis har slynget ud.
Men hvis du vil vide hvor jeg har min viden fra, kunne du jo søge ind på uni, - du ku´ læse psykologi eller pæd. psyk?
Jeg ved godt jeg er ret plabet lige nu, men jeg forstår ikke hvorfor du reagerer så voldsomt og bliver personligt fornærmet? Hvorfor skal det blive et angreb på mig personligt? Jeg siger jo ikke hvordan du skal gøre med dine børn? Jeg har givet ts et råd, og viden om hvordan hun kan/bør forholde sig her i Dk.
/K
Du har fastslået, at ugeprogrammet er for meget for en 1-årig, og at det ikke er et holdningsspørgsmål - punktum. Det er da indlysende, at andre - der selv kunne finde på at udsætte deres børn for både Tivoli, Zoo og sommerhus plus strand inden for en uge, og som har tilkendegivet dette - opfatter det som et angreb. Ærligt talt virker det arrogant at fastslå, at andres holdninger ikke tæller, og at der intet er at drøfte.
Jeg synes, det er helt utroligt, at psykologi- og pædagogikstudierne er blevet så konkrete, at de beskæftiger sig med detaljer om, hvor mange aktiviteter, en 1-årig kan kapere på en uge. Faktisk forstår jeg slet ikke polemikken omkring faderens ugeprogram - de første dage er travle, ja, men to dage ved stranden - er det nu voldsomt for en 1-årig? Vi har nærmest BOET på stranden, fra børnene var små - og særligt små søskende bliver da jævnligt trukket med i Zoo, Tivoli osv., når familien er på ferie. Her har faderen tilmed kun et barn at skulle tage sig af - hvordan ser du så på familier med 3-4 børn, der har højt ferietempo, og hvor det yngste barn kun er omkring et år?
Jeg er selv skeptisk over for 7/7-ordningen, men situationen her er en far, der holder en uges ferie med sit lille barn - det er ikke hverdag, og selvfølgelig kan han ikke holde den standard, når ferien slutter.