mor:) skriver:
Du dømmer ham udfra dengang i var sammen. Det kan være han ikke tænkte over noget dengang, fordi han vidste at du tog dig af det hele alligevel.
Men nu er han på egen hånd og jeg tvivler nu stærkt på at han ikke har nogen sund fornuft og sidder i skygge barnet.
Du er selv gået med til en 7/7 ordning. Giv ham en chance til at finde ud af det og døm ham ikke fra én uge (i ferien) og døm ham ikke fra hvordan han gjorde tingene mens i var sammen.
Det er bare svært at have tillid til en mand som aldrig har haft interesse for at lære sit barn at kende. En mand der har prioriteret arbejde højere end sin familie. Det sidder så dybt i mig at det er svært at stole på ham. Og jeg synes at denne uge beviser at han går mere op i at kunne SIGE at han har lavet det og det. For sådan er han, han går meget op i hvad andre tænker.
Men uanset hvad, så fortryder jeg den 7/7 ordning, jeg fortryder at jeg gik imod mit princip, jeg har så mega dårlig samvittighed overfor min datter, at jeg ikke kæmpede for hende. Men jeg havde for meget at miste. Og nu har jeg selvtilliden og styrken til at kæmpe og troen på at jeg ikke "taber". En far der aldrig har vist megen interesse, skal ikke se sin datter ligeså meget som moren der har været sammen med hende hver dag i 10 måneder - hun har brug for sin mor som sin base.
Anmeld