Gud hvor er folk dog modbydelige og grove i denne tråd!
Hvad er det for en måde at skrive til andre folk på, prøv lige at opføre jer som voksne mennesker!
Til ts: jeg kan godt følge dig. Det er meget for en 1 årig sys jeg. Det er jo selvfølgelig forskelligt fra barn til barn hvor meget de ka kapere, men jeg ved at min datter ikke kunne kapere så meget da hun var et år. Og min yngste datter, som godtnok kun er 9 mdr nu, ville heller ik kunne.
Min ældste datter begyndte at bide og slå i vores sidste sommerferie fordi vi havde lavet alt for mange aftaler og planer. Hun blev så frustreret og stresset. Det var så synd!
Vores yngste datter vil ikke sove når der sker Alt for meget. Så tager det op til 4 timer at få hende til at sove om natten.
Og nej, mine børn er ikke sensitive, vi kan sagtens tage i zoo en dag og i centeret næste dag. Men hvis vi kører en hel uge i giga højt tempo, så går det galt lige pludselig.
jeg må så sige at jeg aldrig ville vælge 7/7 ordning med så lille et barn, men kan godt forstå din begrundelse.
Når det er sagt, nu ved jeg ik hvor længe i har kørt med denne ordning, men jeg ville nok give ham et par uger mere, for at se hvordan han agerer i en normal hverdag. Det er jo trodsalt ferie nu. Det er jo klart, at hvis han lægger samme program for dagen i hverdagen som nu, så er det bestemt ikke holdbart. Men forhåbentlig bliver det en stille og rolig og normal hverdag efter ferien. 
Held og lykke med det..
Anmeld