Er helt ude af den, har brug for jeres mening!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

sandramor

Carl-Emil's mor skriver:

Uuuuhi nej nej du er helt galt på den! Det er livs farligt at være 1 år og sove mere end 1 dag ude ... Sagt med ironi og brækfornemmelser over at alle er så meget tilhængere af hende Lola der - fy for den lede ... Men pas påFor vi er ikke mange herinde der mener det er ganske uskadeligt at sove mere end 1 døgn væk når man er 1 år ( håber du fanger min humor og træthed af 1 år 1 overnatning)

Haha kæft jeg sys du er en smule plat at høre på
Der er jo ret langt fra 1 overnatning til 7...
Men vi andre behøver jo tydeligvis ikke komme med vores mening for du er jo dælme ret skarp på det område kan jeg høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

TNBC

sandramor skriver:

Men vi andre behøver jo tydeligvis ikke komme med vores mening for du er jo dælme ret skarp på det område kan jeg høre

det hedder sarkasme. og hvis du havde laest hvem hun skrev svaret til, var det mig, ikke TS. Og det var mig der skrev at jeg mener det kommer an paa barnet, hvor mange naetter det kan overnatte uden mor og far.
Saa lad hende vaer for at have en mening om hvor meget et barn kan sove uden foraeldre.

Anmeld

27. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

han skrev at det var hende der ville have 7/7, saa skrev jeg bare at det var ham der ville have den, ikke hende.

okay. Jeg læste det ikke som at han skrev at hun ville det, men blot at hun valgte det.

Anmeld

27. juli 2012

Zelinasmor

Jeg synes ikke der er det store galt med det program han har lagt. Jeg tror faktisk bare at han gør sit bedste som far

MEN, jeg synes derimod at det er fuldstændig uacceptabelt at have 7/7 ordning når barnet er så lille. Det ville jeg ALDRIG NOGENSINDE gøre! Men der er vi jo så forskellige

Anmeld

27. juli 2012

Carl-Emil's mor

sandramor skriver:

nu kunne jeg jo også skrive en masse nedladende ord om dig - men det er jeg sku for god til

Det var SARKASME - FOR SJOV - GJORT TIL GRIN MED!!!

Du kan jo ikke tage tingene ud af en sammenhæng også tror du har styr på det..

så hop du op og fald og tag og læs lidt før du begynder at skrive på tasterne så går det hele meget nemmere også er det også lidt sjovere at være til

God weekend til dig

Anmeld

27. juli 2012

Carl-Emil's mor

Yurie skriver:

det hedder sarkasme. og hvis du havde laest hvem hun skrev svaret til, var det mig, ikke TS. Og det var mig der skrev at jeg mener det kommer an paa barnet, hvor mange naetter det kan overnatte uden mor og far.
Saa lad hende vaer for at have en mening om hvor meget et barn kan sove uden foraeldre.

heheh tak tak men tager ikke så "lavt" et indlæg særlig seriøst for det er for mig blot dybt useriøst at slynge sådan om sig uden at have læst sammenhænget

Men super sødt at du tog dig tid til at skrive til hende

Anmeld

27. juli 2012

Morgensol

Gud hvor er folk dog modbydelige og grove i denne tråd!   Hvad er det for en måde at skrive til andre folk på, prøv lige at opføre jer som voksne mennesker!

Til ts: jeg kan godt følge dig. Det er meget for en 1 årig sys jeg.  Det er jo selvfølgelig forskelligt fra barn til barn hvor meget de ka kapere, men jeg ved at min datter ikke kunne kapere så meget da hun var et år. Og min yngste datter, som godtnok kun er 9 mdr nu, ville heller ik kunne. 

Min ældste datter begyndte at bide og slå i vores sidste sommerferie fordi vi havde lavet alt for mange aftaler og planer. Hun blev så frustreret og stresset. Det var så synd!

Vores yngste datter vil ikke sove når der sker Alt for meget. Så tager det op til 4 timer at få hende til at sove om natten. 

Og nej, mine børn er ikke sensitive, vi kan sagtens tage i zoo en dag og i centeret næste dag. Men hvis vi kører en hel uge i giga højt tempo, så går det galt lige pludselig. 

jeg må så sige at jeg aldrig ville vælge 7/7 ordning med så lille et barn, men kan godt forstå din begrundelse.

Når det er sagt, nu ved jeg ik hvor længe i har kørt med denne ordning, men jeg ville nok give ham et par uger mere, for at se hvordan han agerer i en normal hverdag. Det er jo trodsalt ferie nu. Det er jo klart, at hvis han lægger samme program for dagen i hverdagen som nu, så er det bestemt ikke holdbart. Men forhåbentlig bliver det en stille og rolig og normal hverdag efter ferien.

Held og lykke med det..  

Anmeld

27. juli 2012

TNBC

Carl-Emil's mor skriver:

heheh tak tak men tager ikke så "lavt" et indlæg særlig seriøst for det er for mig blot dybt useriøst at slynge sådan om sig uden at have læst sammenhænget

Selv tak. Synes ikke hun skal angribe dig for noget jeg har sagt.

Anmeld

27. juli 2012

TrineMine86

Anonym skriver:

Min datters far og jeg gik fra hinanden for nogle mdr siden og vi kunne ikke blive enige om en samværdsordning. ( hun er 1 år)Han ville have en deleordning som 7/7 og jeg ville have 10/4 så hun er mest hos mig. Men vi blev så uvenner hele tiden og til sidst gav jeg mig. Hvilket jeg inderligt fortryder. Grunden til at jeg ikke ville gå med til det i første omgang var, at han ikke har vist megen interesse for vores datter. Jeg har stået alene med hende hver dag hele dagen hele ugen. Han skiftede aldrig bleer, gav aldrig flaske eller bad . Han gad ikke.

Men jeg gik med til en 7/7 ordning for at bevare freden mellem os. Nu har han så haft hende hele denne uge og har hende også weekenden med. Deres uge har set således ud:
Mandag: shoppingtur i Lyngby efterfulgt at en tur i Tivoli
Tirsdag: på besøg hos venner i Malmø hele dagen
Onsdag: zoologisk have hele dagen og i sommerhus (hvor hun aldrig før har været) om aftenen
Torsdag: stadig i sommerhus og på stranden. Ud og spise om aftenen
Fredag: her skal de også på stranden og så hjem fra sommerhus om aftenen
Lørdag: her holder han fødselsdag for hende, først ude og så hjemme.
Søndag: jeg får hende hjem igen om aftenen

Undskyld men er jeg helt galt på den hvis jeg mener at den uge overhovedet ikke gavner en 1 årig på nogen måde?!! Han fucker jo hendes rytme fuldstændig op. Igår blev hun først lagt i seng kl halv 10, hun plejer at sove kl 8! Er jeg helt galt på den hvis jeg mener at han ikke kan varetage hendes behov?! Hun er da ligeglad med Tivoli og alt mulig andet. Hun får da mere ud af at sidde hjemme på gulvet pg lege med ham. Have noget kvalitetstid .

Det her har gjort at jeg nu har tænkt mig at tage kampen op og ændre samværdsordningen. Jeg har ikke haft selvtilliden til det fordi jeg har været bange for at miste hende fordi jeg tror han vil stå stærkere. Bla fordi jeg fra 1. september ikk har noget sted at bo og må flytte hjem til mine forældre. Men jeg har så dårlig samvittighed over at overlade mit barn i så lang tid med en far der kun tænker på hvad han udadtil udstråler, og ikke hvad der rent faktisk er bedst for hende .

Hvad siger I, er jeg helt galt på den??

i mine øjne ser det bare ud som om at han holder sommerferie med hans datter, kan ikke se at det er så slemt, som du gør det til - jo de har da oplevet meget på kort tid, men bare hun får sovet de lurer om dagen som hun plejer, så hjernen kan få en pause fra indtryk, så tror jeg bestemt at jeres datter nyder de mange indtryk..

de fleste af dagene har de jo bare være i sommerhus og ved stranden, det er sku da meget normalt at holde sommerferie i sommerhus og ved stranden og besøg i Malmø, det er da dejligt at de har været der en hel dag, istedet for bare et par timer her og der..

mit barn på 9 måneder har været på 2 ugers sommerferie i 2 forskellige sommerhuse, været på stranden, på shopping, i safaripark, på andre ture osv og han har sjældent været så GLAD og nydt det så meget, han har krudt i røven og elsker at opleve ting og få nye indtryk (og så længe jeg giki op i at han fik nogle pauser fra indtryk i løbet af dagen, så synes jeg kun det er helt iorden at holde sommerferie med sine børn)

Anmeld

27. juli 2012

TNBC

Carl-Emil's mor skriver:

og det er dejligt at møde en der ser på samme måde omkring overnatningerne som jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.