Yurie skriver:
For det første det med alder og overnatning kommer HELT an på barnet
Jeg har på ferie med børn under 4år(ene kun et år) i 6dage uden hverken mor eller far. Ingen skade sket og de elskede det.
Min nevø på 2år havde jeg fra tirsdag til søndag. Ingen skade sket.
Han tager på stranden(Børn elsker stranden), i tivoli og ser alle de flotte ting.
De holder ferie. Måske sammen med andre og hvad så?
Hvis pigen nyder det og der ikke er nogle problemer så lad dem nyde det. Der må jo være en grund til at det var HAM der ville have en 7/7, hvis han ikke gad at være så meget sammen med pigen var han nok gået med til 10/4
Jeg var godt klar over der ville komme nogen `jeg har selv prøvet eller jeg kender nogen der... - og de har altså ikke taget skade´-kommentarer, - men altså fordi man har hørt om en, der røg 1000 cigarer om dagen og alligevel blev 125 år, gør det det altså ikke mindre farligt at ryge. Videnskab er ikke bygget op om enkeltstående oplevelser vi selv har erfaret.
Og i princippet ved du ikke om det pågældende barn har taget skade eller ej, for nej de får ikke hjertestop, skider blåviolet eller får grønne pletter over hele kroppen, af at sove ude flere dage i træk. - Det der sker, sker over tid, - man risikerer at hæmme eller påvirke deres psykologiske udvikling i en negativ retning, - de kan blive mere ængstelige, utrygge og børn der har svært ved at knytte sig til voksne. Alt der tilsammen kan være med til at ændre deres personlighed, og få stor betydning for deres voksen liv.
/K
Anmeld