Det er vist meget godt du ikke har været med os i denne uge, for vores program har været noget nær lige så fyldt og vi har en dreng på knap 11 mdr. som bare har nydt at være med rundt. 
Vi har bla. været i dyrepark, hvor han en stor del af tiden har siddet i sin barnevogn fordi han ikke kan gå, og han syntes det var fantastisk. Bagefter var vi ved nogle venne og spise hvor han bare hyggede vildt med deres datter der er på samme alder.
Dagen efter tog vi på besøg ved mormor og morfar på camping hvor vi bla. var ved stranden og ude og bade og han syntes at det var noget af det mest fantastiske
og han sov ikke før vi kom hjem ved 23-tiden.
Som jeg ser det har din ex lagt et fint program hvor de skal nogle aktive ting først på ugen. Jeg ser ikke det at være i sommerhus og ved stranden som noget stressende for der har hun da al mulighed for at lege med sin far og i en kæmpe sandkasse hvor det ikke gør noget man bliver våd.
Jeg har heldigvis ikke selv oplevet en skilsmisse, men jeg har oplevet to meget grumme på aller tættest hold og kan godt sætte mig ind i at du er frustreret over at have sagt ja til 7/7. Men sådan som jeg læser dit indlæg sidder du lige nu og gør alt hvad du kan for at finde små ting han gør som kan være med til at "fælde" ham så du kan få 10/4 ordningen, fordi du i virkeligheden ikke kan finde nogle store ting.
Det er sommerferie, lad dem nyde den sammen og hvis det så viser sig at han gør det samme når det er hverdag så kan du begynde at arbejde på at få ordningen lavet om.
Håber alt løser sig for jer alle
Anmeld