Er helt ude af den, har brug for jeres mening!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

Anonym trådstarter

KarinaA skriver:

hvor længe har i haft den ordning ? for hvis han lægger ud med sådan et program, ja så synes jeg godt nok at han skal klappe hesten og lige lære hans barns rytme at kende.. 

jeg ville under alle omstændigheder få lavet den ordning om.. en 7/7 er ikke til gavn for nogen.. medmindre i selvf bor dør om dør med hinanden ?? 

det er godt nok et meget stramt program, selv for meget ældre børn må det der være meget stressende ... 

men jeg ville som sagt under alle omstændigheder lige ringe til først mødrehjælpen og forhøre mig, og derefter stfv. 

Det er første gang han har hende alene i så lang tid. Indtil nu har han haft hende i en weekend af gangen. Jeg synes at den her uge viser, at han ikke tager HENSYN til hende.

Men ja, jeg fortryder også inderligt den 7/7 ordning, og min plan er at ringe til mødrehjælpen og høre hvordan jeg gør, rent juridisk. For det skal laves om, og jeg skal have annulleret vores aftale.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Det er lige præcis det der er min pointe. For helt ærligt, en 1-årig får jo INTET ud af bonbonland, tivoli osv.

Nej de gør nemlig ej. Og dem der prøver og bilde folk andet ind, kan jeg kun smile lidt af... For børn i den alder FOR INTET ud af det... Hvilke forlystelser skulle de prøve? De kunne måske lege ved en legeplads, men hvis de ikke kan gå er der jo ikke noget på en legeplads for dem. Så de sidder bare passivt i en vogn... Og det er ikke sjovt, det er der ikke nogen der skal bilde mig ind 

Når, men jeg har givet dig mit besyv med, og håber du finder en løsning 

Hav en god søndag

Anmeld

29. juli 2012

TNBC

isabellasmor skriver:

Nej de gør nemlig ej. Og dem der prøver og bilde folk andet ind, kan jeg kun smile lidt af... For børn i den alder FOR INTET ud af det... Hvilke forlystelser skulle de prøve? De kunne måske lege ved en legeplads, men hvis de ikke kan gå er der jo ikke noget på en legeplads for dem. Så de sidder bare passivt i en vogn... Og det er ikke sjovt, det er der ikke nogen der skal bilde mig ind 

Når, men jeg har givet dig mit besyv med, og håber du finder en løsning 

Hav en god søndag

du har da haft din datter med i Bonbonland.

Anmeld

29. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

Kan se du ikke har nogen børn, så måske er du ikke helt kompetent til at udtale dig?

Et barn bliver ikke trist og pylret af at være hjemme og hygge sig. Deres rytme fastholdes og de er i trygge rammer. Børn (ikke alle) bliver pylrede hvis der sker for meget omkring dem. Især hvis det er flere dage i træk, som det er i dette tilfælde.

Grunden til at han laver alle disse ting er jo at han ikke gider hende. Han gider ikke være alene med hende, for han kan ikke hengive sig til hende. Når han er sammen med andre, så kan han lige få nogen andre til at skifte en ble eller give flaske eller mad. Sådan er han.

jo et barn kan godt blive trist og pylret af at være inde en hel dag. 

Anmeld

29. juli 2012

Maja88

Sascha skriver:

Jeg mener ikke at du kan blande dig i hvad de laver, men det er ALT for meget at han har barnet en uge af gangen. En 1-årig har primært brug for sin mor!

hvad r det for noget fis.... et barn kan da også vokse op ved sin far

Anmeld

29. juli 2012

isabellasmor

Yurie skriver:

du har da haft din datter med i Bonbonland.

Ja, men ikke for hendes skyld fordi hun skulle hygges om i en ferie. (for så havde jeg da klart valgt noget der passede til hendes alder) Og ikke en hel uge i træk 

Anmeld

29. juli 2012

isabellasmor

Yurie skriver:

jo et barn kan godt blive trist og pylret af at være inde en hel dag. 

INDE , måske, hvis barnet VIRKELG ikke bliver stimuleret, (hvilket man vel går stærkt ud fra barnets far gør, eller BURDE gøre) men ikke af at være HJEMME en hel dag .. 

Anmeld

29. juli 2012

1000Ben

Hej TS

Jeg ville godt nok heller ikke have det godt og jeg tror slet ikke på at det er sundt for en lille pige at blive revet så meget rundt og det kan da heller ikke være sundt for hende at være adskildt fra dig i 7 hele lange dage, når du, som du skriver, har været den overdrevne primære omsorgsperson...

Jeg ville tage kampen op og så lad dem have hæftige programmer, når det rent faktisk engang gavner hende.

Kæmp for din datter TS

Knus fra 

1000Ben

Anmeld

29. juli 2012

TNBC

isabellasmor skriver:

Ja, men ikke for hendes skyld fordi hun skulle hygges om i en ferie. (for så havde jeg da klart valgt noget der passede til hendes alder) Og ikke en hel uge i træk 

det er forkert at tage en 1årig med i tivoli, hvor der faktisk er ting til små børn, men bonbon land er okay?

Men hvorfor så ikke vente? Så får hun jo ikke noget ud af det(som du siger om tivoli)
Og han var jo ikke i tivoli en hel uge. 

Anmeld

29. juli 2012

isabellasmor

1000Ben skriver:

Hej TS

Jeg ville godt nok heller ikke have det godt og jeg tror slet ikke på at det er sundt for en lille pige at blive revet så meget rundt og det kan da heller ikke være sundt for hende at være adskildt fra dig i 7 hele lange dage, når du, som du skriver, har været den overdrevne primære omsorgsperson...

Jeg ville tage kampen op og så lad dem have hæftige programmer, når det rent faktisk engang gavner hende.

Kæmp for din datter TS

Knus fra 

1000Ben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.