Og så var der lige et los i posen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

**Ønskebabyen

Frk.Skruk skriver:

jeg har ikke 60, men ca 30 tror jeg..

Kan lige undersøge det senere ?

Okay, det må du godt. Men skal man ikke tage 2 piller pr. dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Claus & Christine

**Ønskebabyen skriver:

Undskyld jeg blander mig, men måske kunne jeg godt være interesseret i de 60 kapsler

Hejsa... 

Hvor kan man finde de B-daddy henne ? 

Tusind tak, ja det er lidt trist men vi håber og tror at vores mirakel nok skal komme en dag... 

Det er virkelig trist for jer :/ Håber også det lykkes for jer 

Hilsen christine

Anmeld

13. september 2012

Frk.Skruk

Claus & Christine skriver:

Hejsa... 

Hvor kan man finde de B-daddy henne ? 

Tusind tak, ja det er lidt trist men vi håber og tror at vores mirakel nok skal komme en dag... 

Det er virkelig trist for jer :/ Håber også det lykkes for jer 

Hilsen christine

kan ikke huske hvad det hedder, men prøv at google det så kommer det frem..

Vi skal til forundersøgelse i starten af næste måned, og så skal jeg gerne insemineres i foråret, da jeg gerne vil tabe mig lidt inden

Anmeld

13. september 2012

Bebsesmoar

Jeg håber din kanonkur hjælper på dit sædtal! Det er normalt og ikke noget du skal skamme dig over!! Stikker du ikke en opdate når der er sket noget i jeres forløb??! 

Anmeld

14. september 2012

SussieThyssen

Hvis kroppen har problemer, så er det altid godt med en god kur af vitaminer og mineraler, bestemt så, men ved at du tager almindelige vitaminer også, så risikerer du at overdosere. En ting er at det hele så kan have den modsatte virkning, fordi man så rent faktisk bliver forgiftet, men man kan også dø af at overdossere..og det vist ikke den vej du vil, vel??

En god kur med levertran, Longovitaltabs og ekstra B2 vitamin kan være et godt boost til kroppen om vinteren en måneds tid, men heller ikke mere.
B2 som ekstra tilskud, kan også være godt hvis man fx lider af gentagne blærebetændelser, eksem og diverse allergier, sarte slimhinder og den slags.
Selen og Zink er også ok at indtage i en kort periode hvis man fx har haft en voldsom influenza, men ellers så får man det i rigeligt mål igennem kosten, og især hvis man spiser alm. vitamin og mineraltilskud.
De er begge to mineraler af grundstoftypen, og ligesom med bly kan man blive forgiftet hvis man får for meget af det..og så slår det faktisk dine sidste sædceller ihjel.  

Så nej, jeg beklager at måtte skuffe dig, ingen af delene har nogen som helst virkning på produktionen af dine haletusser.
Det er ligesom med ydeevnen i din bil, den udvikler ikke flere hestekræfter bare fordi du hælder mere benzin og olie på den.
Selvfølgelig vil din krop få det bedre med en god og sund kost, passende motion og alle den slags ting, men som sagt, du bliver ikke til supermand af den grund.

Så I må nok enten blive ved med at prøve og så håbe, at en af dine sædceller en dag finder et æg ad naturlig vej eller også må I tage imod en hjælpende hånd fra videnskabens side.
Hvilket da heller ikke er så slemt endda.
I vore dage er de jo kanon dygtige til den slags.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

14. september 2012

Claus & Christine

Bebsesmoar skriver:

Jeg håber din kanonkur hjælper på dit sædtal! Det er normalt og ikke noget du skal skamme dig over!! Stikker du ikke en opdate når der er sket noget i jeres forløb??! 

selvfølgelig skal vi nok det 

Nu deler vi det jo sammen med jer, så skal i da os lige opdateres 

Anmeld

14. september 2012

Claus & Christine

SussieThyssen skriver:

Hvis kroppen har problemer, så er det altid godt med en god kur af vitaminer og mineraler, bestemt så, men ved at du tager almindelige vitaminer også, så risikerer du at overdosere. En ting er at det hele så kan have den modsatte virkning, fordi man så rent faktisk bliver forgiftet, men man kan også dø af at overdossere..og det vist ikke den vej du vil, vel??

En god kur med levertran, Longovitaltabs og ekstra B2 vitamin kan være et godt boost til kroppen om vinteren en måneds tid, men heller ikke mere.
B2 som ekstra tilskud, kan også være godt hvis man fx lider af gentagne blærebetændelser, eksem og diverse allergier, sarte slimhinder og den slags.
Selen og Zink er også ok at indtage i en kort periode hvis man fx har haft en voldsom influenza, men ellers så får man det i rigeligt mål igennem kosten, og især hvis man spiser alm. vitamin og mineraltilskud.
De er begge to mineraler af grundstoftypen, og ligesom med bly kan man blive forgiftet hvis man får for meget af det..og så slår det faktisk dine sidste sædceller ihjel.  

Så nej, jeg beklager at måtte skuffe dig, ingen af delene har nogen som helst virkning på produktionen af dine haletusser.
Det er ligesom med ydeevnen i din bil, den udvikler ikke flere hestekræfter bare fordi du hælder mere benzin og olie på den.
Selvfølgelig vil din krop få det bedre med en god og sund kost, passende motion og alle den slags ting, men som sagt, du bliver ikke til supermand af den grund.

Så I må nok enten blive ved med at prøve og så håbe, at en af dine sædceller en dag finder et æg ad naturlig vej eller også må I tage imod en hjælpende hånd fra videnskabens side.
Hvilket da heller ikke er så slemt endda.
I vore dage er de jo kanon dygtige til den slags.

Kærligst
Sussie 

hejsa ...

Tusind tak for denne besked, vi fik lige en øjn åbner claus og jeg...  Jeg Christine ved dog ikk om det så er derfor den siger meget nedsat nu hans sæd kvaligtet  0,1 hvor der skulle stå 20 

Vi har været ude på syghuset til en samtale efter en sædprøve dagen før og der fik vi en samtale og jeg blev undersøgt og der var 12 æggeblære hvor en normal kvinde har 10  så det blev jeg da meget ked af, men det brev går så til statsamtet nu vdr. om de vil hjælpe os nu hvor vi desværre ikke kan selv ... 

Kh Christine 

Anmeld

14. september 2012

Claus & Christine

Hejsa igen.. 

Vi har fundet ud af Claus er 0,1 hvor der skal stå 20 sædsæller, vi har været til en samtale og snakke og hvor jeg blev undersøgt inden i angående mine æg, der er 12 æggeblære hvor en  " Normal " kvinde har 10, så der kunne komme på tale med PCO men alligevel lidt langt fra. 

Brevet som vi fik snakkede om inde på OUH er bleven sendt til statsamtet, de skal selvfølgelig tage stilling til om de har lyst til og bruge penge på os, det håber vi selvfølgelig de vil. Der kan gå op til 1 månede før vi for noget svar så vi  ALT hvad vi kan 

Det var lige en opdatering.....

Christine

Anmeld

14. september 2012

SussieThyssen

Claus & Christine skriver:

hejsa ...

Tusind tak for denne besked, vi fik lige en øjn åbner claus og jeg...  Jeg Christine ved dog ikk om det så er derfor den siger meget nedsat nu hans sæd kvaligtet  0,1 hvor der skulle stå 20 

Vi har været ude på syghuset til en samtale efter en sædprøve dagen før og der fik vi en samtale og jeg blev undersøgt og der var 12 æggeblære hvor en normal kvinde har 10  så det blev jeg da meget ked af, men det brev går så til statsamtet nu vdr. om de vil hjælpe os nu hvor vi desværre ikke kan selv ... 

Kh Christine 

Jeg er sikker på at de nok skal hjælpe jer alt det de kan, så tab nu ikke modet.

Livet er uretfærdigt somme tider, nogle bliver gravide bare fyren tager bukserne af, andre bliver let gravide men mister gang på gang (til dem har jeg hørt) og andre kan slet ikke.
jeg ved ikke hvad der er værst, slet ikke at kunne eller at kunne og så miste igen og igen, men jeg ved, at man ikke skal opgive håbet, men bare bide tænderne sammen og fortsætte så længe, som man føleer man nu kan.
Alle de bedste ønsker herfra

Anmeld

14. september 2012

H+S Skjolgborg.

Øvøv.håber det snart lykkes for jer så.

Når men jeg ved fra min eks den gang vi prøve af få barn nummer to og han blev teste og den var meget lave sagde gynækologen.

Kosttilskud kan gøre en stor forskel i forhold til sædkvalitet.
En almindelig vitaminpille indeholder ofte ikke nok, men jeg vil anbefale, at du tager en multivitamin-pille (en god en med organisk bundne vitaminer for bedre optagelse ex. Omnimin eller Spektro) og supplerer med ekstra: zink, selen, Q10 og fiskeolie.
Produktet B-daddy fra Pharmanord indeholder selen og Q10 Zink: Hvis du vælger multivitamin Omnimin og spiser 2 stk dagligt, får du 20 mg hvilket er fint. Fiskeolie: Køb er godt produkt (pris og kvalitet følges ad) og tag dobbelt dosis. ja, en ordentlig omgang, og også dyr. Ja også begynde min eks  også at spise lidt sundere. Masser af frugt og grønt osv.mindre smøger og kaffe.Så hans stig med over det dobbel.

Vi fik afvide vores søn var et stor mikralbarn tros 5 SA og MA før ham og 2 efter ham.

Så ja min stor søn er et mikralbarn

Held og lykke med det.

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.