Og så var der lige et los i posen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

Claus & Christine

christine her

Ville bare lige dele det med jer at det er SEPTEMBER vi må gå igang med PB  Vil så inderligt håbe at der er bid der, det er så tomheden i sig selv når man for en negativ test  

Min kæreste Claus brænder så meget og lave en familie sammen med mig det er så tydeligt, det er stort af ham og lave en tråd herinde og dele vores historie med jer  

det betyder meget engang imellem at man lave kan få luftet tankerne herinde

Tusind tak for alle jeres svar det betyder alt som Claus også har skreven, dejligt og se folk herinde kan hjælpe og trøste lidt

Hilsen en Christine der er smadre lykkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Claus & Christine

så er det samtale på syghuset imorgen og svar på sæd prøven .. weee det går frem af  

Anmeld

11. september 2012

Troldemommi

Held og lykke med pb Håber snart der er en af dine svømmere der kan overhale Phelps

Monica

Anmeld

11. september 2012

Dot D

Claus & Christine skriver:

så er det samtale på syghuset imorgen og svar på sæd prøven .. weee det går frem af  

Håber for jer, at der er kommet et boom i antallet

Anmeld

12. september 2012

Claus & Christine

vi skal desværre have hjælp  :-(

vi skal vente svar fra statsamtet om de ville hjælpe os .. 

Anmeld

12. september 2012

Dot D

vi skal desværre have hjælp  :-(

vi skal vente svar fra statsamtet om de ville hjælpe os .. 

Det håber jeg, de vil

Anmeld

12. september 2012

Claus & Christine

mange tak, håber snart der sker noget med et lille mirakkel (:

Anmeld

12. september 2012

Frk.Skruk

Håber ikke at det er alt for mærkeligt at det er en mand, der skriver 

Men mig og kæresten har forsøgt et års tid, med og blive gravid, og der er desværre ikke rigtigt sket noget, så vi valgte så og prøve og blive undersøgt, fra hoved til R... Det tænkte vi, at det kunne vi lige så godt prøve, bare for at være sikre på, der ikke var noget galt...

Fornuftigt ikke???

Nå men det viser sig så, at jeg skyder med halvløst krudt, altså er middel nedsat.  tak for den tænkte jeg, det var lidt ligesom og blive losset i posen.

Nå men vores læge siger så at det vi nok kan nøjes med en insimination, og ja jeg er da utroligt glad for de mange muligheder der er i dag, men som mand gør det ondt at få af vide at ens soldater ligger i røven 4. division.

Jeg bliver jo selvfølgelig ked af det, også lige så meget fordi jeg gerne vil gøre min kæreste til moren til mine børn, så derfor bliver jeg også en kende stædig, og begynder og undersøge om jeg kan give soldaterne et skub.  

Og jeg læste om en kosttilskuds cocktail, der skulle give flere svømmere og gøre dem hurtigere. WIN/WIN 

Den består af: 

Zink + Selen.

3-6-9 fiskeolie.

Almindelig multi vitamin piller.

(det var i matas ca. 300 kr. over 3 måneder for Z&S piller og fiske piller)

Ja det lyder næsten skørt og som en mirakel kur...  Men nu tror jeg, at jeg vil give det en chance, hvis lægen ikke lige siger at jeg kan risikere at blive steril, eller jeg dør af den. 

Er der nogen andre som har hørt/læst om denne mirakel kur, måske nogen som har prøvet, med eller uden success 

MVH. 

Den nedtrygte mand

Er ked på jeres vegne over den dårlige nyhed..

Min kæreste og jeg har været igennem det samme, han har dog bare SLET ikke nogen :/

Men inden vi fandt ud af det hos lægen, havde vi købt en masse vitaminer som han spiste..

købte nogler piller der hedder B-daddy, som indeholder en masse forskellige ting.. Derudover fik han Zink, fiskeolie, multivitaminer og folinsyre

Håber du kan bruge det lidt til inspiration eller lign.. Hvis det er så har jeg ca en halv pakke B-daddy tilbage som du kan købe?

en pakke (60 kapsler) koster pt 259,-

Anmeld

12. september 2012

**Ønskebabyen

Frk.Skruk skriver:

Er ked på jeres vegne over den dårlige nyhed..

Min kæreste og jeg har været igennem det samme, han har dog bare SLET ikke nogen :/

Men inden vi fandt ud af det hos lægen, havde vi købt en masse vitaminer som han spiste..

købte nogler piller der hedder B-daddy, som indeholder en masse forskellige ting.. Derudover fik han Zink, fiskeolie, multivitaminer og folinsyre

Håber du kan bruge det lidt til inspiration eller lign.. Hvis det er så har jeg ca en halv pakke B-daddy tilbage som du kan købe?

en pakke (60 kapsler) koster pt 259,-

Undskyld jeg blander mig, men måske kunne jeg godt være interesseret i de 60 kapsler

Anmeld

12. september 2012

Frk.Skruk

**Ønskebabyen skriver:

Undskyld jeg blander mig, men måske kunne jeg godt være interesseret i de 60 kapsler

jeg har ikke 60, men ca 30 tror jeg..

Kan lige undersøge det senere ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.