Og så var der lige et los i posen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.693 visninger
66 svar
2 synes godt om
16. juli 2012

Claus & Christine

Håber ikke at det er alt for mærkeligt at det er en mand, der skriver 

Men mig og kæresten har forsøgt et års tid, med og blive gravid, og der er desværre ikke rigtigt sket noget, så vi valgte så og prøve og blive undersøgt, fra hoved til R... Det tænkte vi, at det kunne vi lige så godt prøve, bare for at være sikre på, der ikke var noget galt...

Fornuftigt ikke???

Nå men det viser sig så, at jeg skyder med halvløst krudt, altså er middel nedsat.  tak for den tænkte jeg, det var lidt ligesom og blive losset i posen.

Nå men vores læge siger så at det vi nok kan nøjes med en insimination, og ja jeg er da utroligt glad for de mange muligheder der er i dag, men som mand gør det ondt at få af vide at ens soldater ligger i røven 4. division.

Jeg bliver jo selvfølgelig ked af det, også lige så meget fordi jeg gerne vil gøre min kæreste til moren til mine børn, så derfor bliver jeg også en kende stædig, og begynder og undersøge om jeg kan give soldaterne et skub.  

Og jeg læste om en kosttilskuds cocktail, der skulle give flere svømmere og gøre dem hurtigere. WIN/WIN 

Den består af: 

Zink + Selen.

3-6-9 fiskeolie.

Almindelig multi vitamin piller.

(det var i matas ca. 300 kr. over 3 måneder for Z&S piller og fiske piller)

Ja det lyder næsten skørt og som en mirakel kur...  Men nu tror jeg, at jeg vil give det en chance, hvis lægen ikke lige siger at jeg kan risikere at blive steril, eller jeg dør af den. 

Er der nogen andre som har hørt/læst om denne mirakel kur, måske nogen som har prøvet, med eller uden success 

MVH. 

Den nedtrygte mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

SS82

Har ikke hørt om det. Men du må da rigtig gerne vende tilbage med en opdate på hvad lægen siger til din cocktail. 

Håber da den vil give pote for jer 

Anmeld

16. juli 2012

Kay

har hørt mange hvor vitaminer hjælper og har også hørt om zink skulle kunne gør noget... men har ik selv prøvet... da det her hjemme er mig der ikke producere æg... og ja det er bestemt ikke rat at få afvide ens krop ikke fungere som den skal og at man skal ha hjælp til en så "basal" ting

Anmeld

16. juli 2012

MorDk

Det er aldrig sjovt at få sådan en "dom"

Men håber det virkelig det lykkedes for jer....

Kram herfra!

Anmeld

16. juli 2012

come2

Claus & Christine skriver:

Men mig og kæresten har forsøgt et års tid, med og blive gravid, og der er desværre ikke rigtigt sket noget, så vi valgte så og prøve og blive undersøgt, fra hoved til R... Det tænkte vi, at det kunne vi lige så godt prøve, bare for at være sikre på, der ikke var noget galt...

Fornuftigt ikke???

Nå men det viser sig så, at jeg skyder med halvløst krudt, altså er middel nedsat.  tak for den tænkte jeg, det var lidt ligesom og blive losset i posen.

Nå men vores læge siger så at det vi nok kan nøjes med en insimination, og ja jeg er da utroligt glad for de mange muligheder der er i dag, men som mand gør det ondt at få af vide at ens soldater ligger i røven 4. division.

Jeg bliver jo selvfølgelig ked af det, også lige så meget fordi jeg gerne vil gøre min kæreste til moren til mine børn, så derfor bliver jeg også en kende stædig, og begynder og undersøge om jeg kan give soldaterne et skub.  

Og jeg læste om en kosttilskuds cocktail, der skulle give flere svømmere og gøre dem hurtigere. WIN/WIN 

Den består af: 

Zink + Selen.

3-6-9 fiskeolie.

Ja det lyder næsten skørt og som en mirakel kur...  Men nu tror jeg, at jeg vil give det en chance, hvis lægen ikke lige siger at jeg kan risikere at blive steril, eller jeg dør af den. 

Er der nogen andre som har hørt/læst om denne mirakel kur, måske nogen som har prøvet, med eller uden success 

MVH. 

Den nedtrygte mand

Uden at have erfaring med det, tror jeg helt klart det spiller en rolle.

Vi har selv prøvet i 2 år og min kæreste skal også snart undersøges.

Det er fustrerende, godt der er hjælp at hente hvis det ikke lykkedes naturligt.

Tanker herfra,

Anmeld

16. juli 2012

Claus & Christine

Tak for de dejlige tanker.... og bare rolig vi skal nok komme med updates... 

Men nu skal vi desværre vente til MFR vaccinen er ude af hendes krop, for da hun blev undersøgt via diverse blod prøver, viste de negativ for røde hunde. 

Så vi fik lige det hele udskudt en 3 måneder.

Men den 15. september... der går vi igang igen.... 

og der håber, håber, håber jeg at jeg forhåbenlig har fået sparket gang i svømmerne. 

For vi håber lidt på at vi kan klare det selv, men vi får at se...

Anmeld

16. juli 2012

Mutti2B

Jeg har hørt meget godt om kanonkuren til kvinder, så hvorfor ikke også mænd

Da jeg blev gravid havde jeg taget vitaminer i 1½ måned op til (jeg havde bikset min egen lille "kanonkur" sammen til meget billigere penge). Det var mit 6. IUI-D forsøg så var desperat. Om det var det der gjorde det vil jeg aldrig finde ud af, men gravid blev jeg

Anmeld

16. juli 2012

ønskebørn74

Fornuftigt ikke???

Den består af: 

Zink + Selen.

3-6-9 fiskeolie.

MVH. 

Den nedtrygte mand

se denne folder om fertilitet både hos mænd og kvinder.. en i vores omgangskres øgede kvaliteten med 17% ved at efterleve det der stod..

og har i råd til det tag på en meditalklinik.. de kan precist fortælle dig hvilke vitaminer du er i underskud af..

held og lykke med det hele!!! og skønt at se en mand der kæmper SÅ meget med!!!

http://www.meditalklinik.dk/pdf/Graviditet.pdf

Anmeld

16. juli 2012

Claus & Christine

Mutti2B skriver:

Jeg har hørt meget godt om kanonkuren til kvinder, så hvorfor ikke også mænd

Da jeg blev gravid havde jeg taget vitaminer i 1½ måned op til (jeg havde bikset min egen lille "kanonkur" sammen til meget billigere penge). Det var mit 6. IUI-D forsøg så var desperat. Om det var det der gjorde det vil jeg aldrig finde ud af, men gravid blev jeg

Tillykke, og forhåbenlig uden og jinx' det...

Vi er så heldige at Christine ikke skulle have nogle forhindringer, der skulle stå i vejen for at hun kunne blive gravid, men hun er nu alligevel nysgerrig, om hvilken kosttilskuds kur du selv havde taget?

Anmeld

16. juli 2012

Mutti2B

Claus & Christine skriver:

Tillykke, og forhåbenlig uden og jinx' det...

Vi er så heldige at Christine ikke skulle have nogle forhindringer, der skulle stå i vejen for at hun kunne blive gravid, men hun er nu alligevel nysgerrig, om hvilken kosttilskuds kur du selv havde taget?

Mit problem var også bare at jeg er single, så jeg måtte købe mig til klatten . Jeg sender dig lige en PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.