Og så var der lige et los i posen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

Claus & Christine

Mutti2B skriver:

Mit problem var også bare at jeg er single, så jeg måtte købe mig til klatten . Jeg sender dig lige en PB

Okay  mange tak, fra Christine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Muhmi

Claus & Christine skriver:

Har hørt at Selen skulle være rigtig godt... Om det har noget hold på sig aner jeg ikke...

Men kan godt forstå du blev ked af det,, det er ikke rart at få at vide man ikke er "100%" med i kampen, hvis du forstår

Men du skal jo så være glad for at du idet mindste kun skyder med halvløst krudt istedet for helt løst... Mange mænd i Danmark har faktisk nedsat fertillitet pga. miljøomgivelserne... Ikke at det trøster, men du er i hvert fald ikke alene

Jeg håber da virkelig at det lykkedes jer at blive gravide snart... Og dejligt med én mand der så brændende ønsker at få børn at han vil spise... Domdomdoooom Vitaminer!! EJ jeg laver bare sjov

Anmeld

16. juli 2012

Claus & Christine

Muhmi skriver:

Har hørt at Selen skulle være rigtig godt... Om det har noget hold på sig aner jeg ikke...

Men kan godt forstå du blev ked af det,, det er ikke rart at få at vide man ikke er "100%" med i kampen, hvis du forstår

Men du skal jo så være glad for at du idet mindste kun skyder med halvløst krudt istedet for helt løst... Mange mænd i Danmark har faktisk nedsat fertillitet pga. miljøomgivelserne... Ikke at det trøster, men du er i hvert fald ikke alene

Jeg håber da virkelig at det lykkedes jer at blive gravide snart... Og dejligt med én mand der så brændende ønsker at få børn at han vil spise... Domdomdoooom Vitaminer!! EJ jeg laver bare sjov

HAHA...  Ja men jeg bliver bare så skide stædig at en dum læge ikke bare skal diktere hvad jeg kan og ikke kan... 

Så jeg vil gøre ALT, for at det nok skal lykkedes. 

Anmeld

16. juli 2012

FamilenStorm

Claus & Christine skriver:

Håber ikke at det er alt for mærkeligt at det er en mand, der skriver 

Men mig og kæresten har forsøgt et års tid, med og blive gravid, og der er desværre ikke rigtigt sket noget, så vi valgte så og prøve og blive undersøgt, fra hoved til R... Det tænkte vi, at det kunne vi lige så godt prøve, bare for at være sikre på, der ikke var noget galt...

Fornuftigt ikke???

Nå men det viser sig så, at jeg skyder med halvløst krudt, altså er middel nedsat.  tak for den tænkte jeg, det var lidt ligesom og blive losset i posen.

Nå men vores læge siger så at det vi nok kan nøjes med en insimination, og ja jeg er da utroligt glad for de mange muligheder der er i dag, men som mand gør det ondt at få af vide at ens soldater ligger i røven 4. division.

Jeg bliver jo selvfølgelig ked af det, også lige så meget fordi jeg gerne vil gøre min kæreste til moren til mine børn, så derfor bliver jeg også en kende stædig, og begynder og undersøge om jeg kan give soldaterne et skub.  

Og jeg læste om en kosttilskuds cocktail, der skulle give flere svømmere og gøre dem hurtigere. WIN/WIN 

Den består af: 

Zink + Selen.

3-6-9 fiskeolie.

Almindelig multi vitamin piller.

(det var i matas ca. 300 kr. over 3 måneder for Z&S piller og fiske piller)

Ja det lyder næsten skørt og som en mirakel kur...  Men nu tror jeg, at jeg vil give det en chance, hvis lægen ikke lige siger at jeg kan risikere at blive steril, eller jeg dør af den. 

Er der nogen andre som har hørt/læst om denne mirakel kur, måske nogen som har prøvet, med eller uden success 

MVH. 

Den nedtrygte mand

Jeg har læst på andre forums om denne kur, og har kun
Læst godt om den.. Og du dør ikke af den ;-) Så gå du bare igang :-)

Synes også jeg har læst noget om at jeres sædceller hele tiden bliver udskiftet, så selvom du har leveret en "dårlig" klat så skulle der være en chance alligevel :-) og især hvis du tager pillekuren.. :-)

Held og lykke med det hele :-)

Anmeld

16. juli 2012

Line8700

Altså jeg har hørt om nogle piller man kan tage for at øge sædkvaliteten. det var en blanding af en hel masse vitaminer. kan selvfølgelig ikke lige huske hvor jeg fandt det, men prøv og søg på google.

Og held og lykke med PB

Anmeld

17. juli 2012

Mariesmor110610

JEg har hørt at oliven skulle give svømmerene et bedre miljø at færdes i, om det er  sandt eller ej skal jeg ikke kunne udtale mig om...

Held og lykke

Anmeld

17. juli 2012

Missq4

jeg har ikke hørt om lige den kur men har set et program i tvét om mænd sæd og hvad det kunne gøre at den blev ned sat kræftigt sådan en ting som at side med krydsede ben er bestemt ikke godt for de så svømmer eller hvis man er en af dem der kan finde på at side med en bærebar i skødet er heller ikke godt det har noget at gøre med at temperturen mellem benen stiger og det ved ødelægger en del svømmer og at det tager op til en hel uge at få gendandet dem der er skadet der var flere ting med det var lige to af dem jeg kunne huske

ps. syntes ikke det er mærkeligt at det er en mand der skriver syntes kun det er fedt at se at mænd også kan ha brug for at komme af med nogle tanker eller bare vendt dem men har

Anmeld

17. juli 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Du skal have lidt mere,hvis du skal give soldateren et rigtig spark bag i.

Selen ( 100 mg)

Zink

E-vitamin ( vi snakker omkring 500mg om dagen)

D-vitamin ( 100-150mg)

Q10

Folinsyre ( 400mg)

Alm.vitamin pille

Da min mand tog denne cocktail,gik hans oprensede sædprøve fra 18 mio ( som er helt normalt) til 65 mio. 

Anmeld

17. juli 2012

Kofoed.

Missq4 skriver:

jeg har ikke hørt om lige den kur men har set et program i tvét om mænd sæd og hvad det kunne gøre at den blev ned sat kræftigt sådan en ting som at side med krydsede ben er bestemt ikke godt for de så svømmer eller hvis man er en af dem der kan finde på at side med en bærebar i skødet er heller ikke godt det har noget at gøre med at temperturen mellem benen stiger og det ved ødelægger en del svømmer og at det tager op til en hel uge at få gendandet dem der er skadet der var flere ting med det var lige to af dem jeg kunne huske

ps. syntes ikke det er mærkeligt at det er en mand der skriver syntes kun det er fedt at se at mænd også kan ha brug for at komme af med nogle tanker eller bare vendt dem men har

Den hvor man skulle følge 100 danske par i forsøget på at blive gravide ? Hed den ikke, et år til at blive gravid ? Eller hvad var det nu. Der kom de ind på rigtig mange gode ting, både for mænd og kvinder

Anmeld

17. juli 2012

Missq4

Kofoed. skriver:

Den hvor man skulle følge 100 danske par i forsøget på at blive gravide ? Hed den ikke, et år til at blive gravid ? Eller hvad var det nu. Der kom de ind på rigtig mange gode ting, både for mænd og kvinder

det mener jeg ikke det hed tror kun det var 10 mænd der var med som hvor de skulle afprøve flere forskellige ting en skulle side med en bærebar i skødet og en skulle side med krysede ben ovs og så blev deres sæd tjækket før og efter for at se hvad det gjord med sæden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.