Og så var der lige et los i posen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

H+S Skjolgborg.

Claus & Christine skriver:

Hejsa igen.. 

Vi har fundet ud af Claus er 0,1 hvor der skal stå 20 sædsæller, vi har været til en samtale og snakke og hvor jeg blev undersøgt inden i angående mine æg, der er 12 æggeblære hvor en  " Normal " kvinde har 10, så der kunne komme på tale med PCO men alligevel lidt langt fra. 

Brevet som vi fik snakkede om inde på OUH er bleven sendt til statsamtet, de skal selvfølgelig tage stilling til om de har lyst til og bruge penge på os, det håber vi selvfølgelig de vil. Der kan gå op til 1 månede før vi for noget svar så vi  ALT hvad vi kan 

Det var lige en opdatering.....

Christine

Øv den have jeg ikke lige læst...

Jeg tro og håber på de ville hjælp jer.

alt jeg kan.

Mvh og

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Claus & Christine

SussieThyssen skriver:

Jeg er sikker på at de nok skal hjælpe jer alt det de kan, så tab nu ikke modet.

Livet er uretfærdigt somme tider, nogle bliver gravide bare fyren tager bukserne af, andre bliver let gravide men mister gang på gang (til dem har jeg hørt) og andre kan slet ikke.
jeg ved ikke hvad der er værst, slet ikke at kunne eller at kunne og så miste igen og igen, men jeg ved, at man ikke skal opgive håbet, men bare bide tænderne sammen og fortsætte så længe, som man føleer man nu kan.
Alle de bedste ønsker herfra

tusind tak...

Anmeld

17. september 2012

projektonskebarn

Herhjemme er vi ogå begyndt med vitaminer mm. Jeg har læst meget om emnet og fundet frem til det her:

Både jeg og manden får en cocktail af:

BIO selen+zink (selen 100 µg og zink 15 mg) (der er også A, B6, C, E vitamin i så derfor skal man ikke tage en multivitamin ved siden af!)

Omega 3 fiskeolie højkoncentreret (1000 mg.)

Folsyre (400 µg)

D-Sun (D-vitamin 20 µg)

1 pille af hver, til os begge to hver dag.

Manden fik efter en måned ca. testet sit sædtal for første gang og det var på 71 millioner, og 51 millioner oprenset. Og 2 uger efter, var jeg gravid for 1. gang (vi har prøvet i et år). (Dog fik jeg en spontan abort så nu vi igang igen).

Jeg er helt sikker på at vitaminerne har haft en indvirkning på både min og mandens fertilitet. Der er lavet flere forskellige undersøgelser som viser at vitaminerne virker.

Anmeld

17. september 2012

Claus & Christine

projektonskebarn skriver:

Herhjemme er vi ogå begyndt med vitaminer mm. Jeg har læst meget om emnet og fundet frem til det her:

Både jeg og manden får en cocktail af:

BIO selen+zink (selen 100 µg og zink 15 mg) (der er også A, B6, C, E vitamin i så derfor skal man ikke tage en multivitamin ved siden af!)

Omega 3 fiskeolie højkoncentreret (1000 mg.)

Folsyre (400 µg)

D-Sun (D-vitamin 20 µg)

1 pille af hver, til os begge to hver dag.

Manden fik efter en måned ca. testet sit sædtal for første gang og det var på 71 millioner, og 51 millioner oprenset. Og 2 uger efter, var jeg gravid for 1. gang (vi har prøvet i et år). (Dog fik jeg en spontan abort så nu vi igang igen).

Jeg er helt sikker på at vitaminerne har haft en indvirkning på både min og mandens fertilitet. Der er lavet flere forskellige undersøgelser som viser at vitaminerne virker.

heej igen ...

Folsyre for vi begge ... Syghuset sagde til os at de ikk ville sige hvad der var godt for sæden, men der er hvert fald kun 0.1 hvor der skal stå 20 og det er efter de piller han har været på, de har bare slået sæden ihjel istedet 

Anmeld

17. september 2012

bøllefrø

Hej

Ved ikke om det virker, men faldt over denne artikel  http://videnskab.dk/krop-sundhed/forskere-saed-bliver-bedre-af-valnodder

Så måskeer det sagen at komme igang med at spise valnødder.

de bedste ønsker herfra

Anmeld

17. september 2012

Rockertand

Claus & Christine skriver:

Hejsa igen.. 

Vi har fundet ud af Claus er 0,1 hvor der skal stå 20 sædsæller, vi har været til en samtale og snakke og hvor jeg blev undersøgt inden i angående mine æg, der er 12 æggeblære hvor en  " Normal " kvinde har 10, så der kunne komme på tale med PCO men alligevel lidt langt fra. 

Brevet som vi fik snakkede om inde på OUH er bleven sendt til statsamtet, de skal selvfølgelig tage stilling til om de har lyst til og bruge penge på os, det håber vi selvfølgelig de vil. Der kan gå op til 1 månede før vi for noget svar så vi  ALT hvad vi kan 

Det var lige en opdatering.....

Christine

Øv for jer.

Hvorfor skal der skrives til Statsamtet? Jeg troede bare, at man blev henvist til behandling....hmm, måske jeg har overset noget..

Håber og krydser for jer 

Anmeld

17. september 2012

Claus & Christine

Rockertand skriver:

Øv for jer.

Hvorfor skal der skrives til Statsamtet? Jeg troede bare, at man blev henvist til behandling....hmm, måske jeg har overset noget..

Håber og krydser for jer 

fordi de tidligere har sat en diagnose på mig ;( så den skal gå denne vej ...

Anmeld

20. marts 2013

Claus & Christine

hejsa igen.. 

Det er nu 10 mdr siden vi satte alt det her igang Det tager meget på os, men vi holder hovedet koldt... Statsforvaltningen har nogen gamle papir på mig som jeg overhovedet IKKE fejler de siger jeg ikke er moden og jeg skal have støtte i hjemmet . Hmmm ..

det er mig der ordner hjemmet når Claus er på arbejde det ville jeg ikke kunne hvis jeg var " DUM " . 

havde lige brug for og få luftet ud ..

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Selvfølgelig er det ikke rart, at man får at vide at man ikke yder 100%, men altså dertil vil jeg sige:
Hvor er det fedt, at du prøver at gøre en indsats.. Det tager jeg sku hatten af for

Nu kan jeg jo se, det er længe siden, at du har oprettet indlægget.
Er der så sket noget på graviditetsfronten?

Anmeld

24. april 2013

Claus & Christine

Miss-86 skriver:

Selvfølgelig er det ikke rart, at man får at vide at man ikke yder 100%, men altså dertil vil jeg sige:
Hvor er det fedt, at du prøver at gøre en indsats.. Det tager jeg sku hatten af for

Nu kan jeg jo se, det er længe siden, at du har oprettet indlægget.
Er der så sket noget på graviditetsfronten?

hejsa igen.. Der er ingen ting sket med noget  
vi har tabt os meget og skal ned på 90 kg er heldigvis kommet ned på 94 kg nu fra 115 kg... Beviser jo hermed til kommunen at jeg brænder for dette .... Min PCO gør at vi ikke kan ramme en ægløsning  

Hilsen christine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.