Claus & Christine skriver:
Håber ikke at det er alt for mærkeligt at det er en mand, der skriver
.
Men mig og kæresten har forsøgt et års tid, med og blive gravid, og der er desværre ikke rigtigt sket noget, så vi valgte så og prøve og blive undersøgt, fra hoved til R... Det tænkte vi, at det kunne vi lige så godt prøve, bare for at være sikre på, der ikke var noget galt...
Fornuftigt ikke???
Nå men det viser sig så, at jeg skyder med halvløst krudt, altså er middel nedsat.
tak for den tænkte jeg, det var lidt ligesom og blive losset i posen.
Nå men vores læge siger så at det vi nok kan nøjes med en insimination, og ja jeg er da utroligt glad for de mange muligheder der er i dag, men som mand gør det ondt at få af vide at ens soldater ligger i røven 4. division.
Jeg bliver jo selvfølgelig ked af det, også lige så meget fordi jeg gerne vil gøre min kæreste til moren til mine børn, så derfor bliver jeg også en kende stædig, og begynder og undersøge om jeg kan give soldaterne et skub.
Og jeg læste om en kosttilskuds cocktail, der skulle give flere svømmere og gøre dem hurtigere. WIN/WIN 
Den består af:
Zink + Selen.
3-6-9 fiskeolie.
Almindelig multi vitamin piller.
(det var i matas ca. 300 kr. over 3 måneder for Z&S piller og fiske piller)
Ja det lyder næsten skørt og som en mirakel kur...
Men nu tror jeg, at jeg vil give det en chance, hvis lægen ikke lige siger at jeg kan risikere at blive steril, eller jeg dør af den. 
Er der nogen andre som har hørt/læst om denne mirakel kur, måske nogen som har prøvet, med eller uden success 
MVH.
Den nedtrygte mand
Går du i stramt undertøj kan det også være årsagen til det. Så hvis du gør af med dem og på med løstsiddende undertøj.