Og så var der lige et los i posen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Claus & Christine

Kofoed. skriver:

Den hvor man skulle følge 100 danske par i forsøget på at blive gravide ? Hed den ikke, et år til at blive gravid ? Eller hvad var det nu. Der kom de ind på rigtig mange gode ting, både for mænd og kvinder

Christine her ..

Er det det der års tjek du mener ?

Vi har prøvet i 1 år og der er så de tilbud man kan komme op og blive undersøgt, men det var jo så heldigvis godt vi gjorde det for ellers havde vi jo kunne prøve længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

SS82

mea skriver:

Du skal have lidt mere,hvis du skal give soldateren et rigtig spark bag i.

Selen ( 100 mg)

Zink

E-vitamin ( vi snakker omkring 500mg om dagen)

D-vitamin ( 100-150mg)

Q10

Folinsyre ( 400mg)

Alm.vitamin pille

Da min mand tog denne cocktail,gik hans oprensede sædprøve fra 18 mio ( som er helt normalt) til 65 mio. 

Kunne du få det samlet i en eller 2 piller eller spiste han en af hver slags. 

Anmeld

17. juli 2012

Claus & Christine

Slott skriver:

Kunne du få det samlet i en eller 2 piller eller spiste han en af hver slags. 

Christine her

Selen og Zink er sammen tror jeg og fiske pillerne for sig selv ..
Men der er lige en som har skreven en MASSE som hendes kæreste / mand har været på som var meget godt, måske vi kunne forbi matas igen igen

Anmeld

17. juli 2012

Kofoed.

Missq4 skriver:

det mener jeg ikke det hed tror kun det var 10 mænd der var med som hvor de skulle afprøve flere forskellige ting en skulle side med en bærebar i skødet og en skulle side med krysede ben ovs og så blev deres sæd tjækket før og efter for at se hvad det gjord med sæden

Det lavede de også i det program efter et par måneder, hvor altså antallet af par var reduceret i talt med positive test.

Anmeld

17. juli 2012

Kofoed.

Claus & Christine skriver:

Christine her ..

Er det det der års tjek du mener ?

Vi har prøvet i 1 år og der er så de tilbud man kan komme op og blive undersøgt, men det var jo så heldigvis godt vi gjorde det for ellers havde vi jo kunne prøve længe

Nej, der var det tv program, tror det var på tv 2, hvor man følger 100 par i kampe om at blive gravide, nogle have prøvet længe, andre var kun lige startet, når en måned var gået testede alle par og dem der var positiv røg ud af programmet, hvis det da ikke endte i en sa. I det ene afsnit sætte de fokus på sædkvalitet, hvor stramme underbukser, forkert med og flere vitaminer både igennem mad og tilskud. De mænd der deltog i det program steg alle i sædkvalitet efter omlægning er vaner og kost, så er problemet bare, hvad hed programmet?

Anmeld

17. juli 2012

piap

hejsa

har et hold venner hvor manden også har nedsat sædkvalitet de fik nogle akupunktur behandlinger og efter 5-6 gange vupti så stod de med en positiv test... måske det også var værd at prøve for jer..

Anmeld

17. juli 2012

Claus & Christine

Claus her  UPDATE UPDATE UPDATE!!!

Så fik jeg så ellers lige nyt fra lægen i dag..... eller det vil sige at hun absolut ingen idé havde om hvor vidt at vitamin kuren, ville gavne eller skade.... så jeg forsætter ufortrødent videre, i min jagt efter den store stærke celle.

Nej jeg håber og tror på det bedste....  både for min og Christines skyld.

Anmeld

17. juli 2012

tinasmor

Claus & Christine skriver:

Håber ikke at det er alt for mærkeligt at det er en mand, der skriver 

Men mig og kæresten har forsøgt et års tid, med og blive gravid, og der er desværre ikke rigtigt sket noget, så vi valgte så og prøve og blive undersøgt, fra hoved til R... Det tænkte vi, at det kunne vi lige så godt prøve, bare for at være sikre på, der ikke var noget galt...

Fornuftigt ikke???

Nå men det viser sig så, at jeg skyder med halvløst krudt, altså er middel nedsat.  tak for den tænkte jeg, det var lidt ligesom og blive losset i posen.

Nå men vores læge siger så at det vi nok kan nøjes med en insimination, og ja jeg er da utroligt glad for de mange muligheder der er i dag, men som mand gør det ondt at få af vide at ens soldater ligger i røven 4. division.

Jeg bliver jo selvfølgelig ked af det, også lige så meget fordi jeg gerne vil gøre min kæreste til moren til mine børn, så derfor bliver jeg også en kende stædig, og begynder og undersøge om jeg kan give soldaterne et skub.  

Og jeg læste om en kosttilskuds cocktail, der skulle give flere svømmere og gøre dem hurtigere. WIN/WIN 

Den består af: 

Zink + Selen.

3-6-9 fiskeolie.

Almindelig multi vitamin piller.

(det var i matas ca. 300 kr. over 3 måneder for Z&S piller og fiske piller)

Ja det lyder næsten skørt og som en mirakel kur...  Men nu tror jeg, at jeg vil give det en chance, hvis lægen ikke lige siger at jeg kan risikere at blive steril, eller jeg dør af den. 

Er der nogen andre som har hørt/læst om denne mirakel kur, måske nogen som har prøvet, med eller uden success 

MVH. 

Den nedtrygte mand

Vi tog begge to "kanonkuren" (kan ikke længere købes men dengang kunne man købe vitaminer der var specielt lavet til formålet) Vi blev gravide efter 3 forsøg. Ved anden baby var det ikke længere muligt at købe dem, så der lavede vi vores egen "kur", Jeg kan ikke helt huske hvad det var, men jeg google undersøgelser i USA og UK hvad der havde virket bedst og kan huske at nogle af de ting vi tog var Meget stærk B12 vitamin, Zink og stærk D-vitamin (ekstra vigtigt for kvinden da mange mangler D-vitamin uden at vide det og det er vigtigt for fertiliteten siger flere undersøgelser)  Der udover var der 2 -3 andre vitaminer.

Held og lykke

Anmeld

17. juli 2012

Claus & Christine

Nu vil jeg så lige skrive at det er nu ikke fordi jeg selv føler mig konservativ omkring det med at forsøge ting er der kan hjælpe....

Jeg har jo som sagt været ude og kigge mig omkring på nettet, og jeg er nok en noget kritisk person, omkring alternative behandlinger, men måske nok mest fordi at vi faktisk det sidste års tid har haft en stram økonomi, så vi har ikke de største finanser til bruge af, så derfor vil jeg jo selvfølgelig være åben for nye behandlings muligheder, men jeg vil i første gang nøjes med vitamin tilskudet.... håber det virker

Men ellers rigtig mange tak for alle de mange rigtigt gode inputs

Det er her er et super fedt sted, og få luftet tankerne...

Anmeld

17. juli 2012

Kofoed.

Hej, jeg har fundet serie, den hedder mission: baby og kørte på dr1, så i kan se det på nettet hvis i vil, som sagt, de tester mange ting og det er professionelle der udtaler sig, så det er virkelig noget man vil kunne bruge.

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.