MIN søn er ikk velkommen.... Kun vores fælles!! (OPDATE)!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Kay

nu ved jeg godt at jeg tit ser meget pædagogisk på tingene... men det er nu engang også der min baggrund er...

jeg syntes simpelthend det ville være så synd for begge børn hvis i kun tager den lille med... det er jo kæmpe forskeldsbehandlign... og kan få begge til at føle at den ældste er en andenrangs del af jeres lille familie... det syntes jeg ikke er ok!

jeg havde nok valgt ikke at dukke op... eller at få begge børn passet og så kun tage afsted jer to voksne...

og nej du er ikke dum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

christina92

Jeg bliver så ked at det når jeg læser sådan noget her Mest fordi jeg bare kender følelsen af at være barnet der bliver valgt fra al for godt.

Lige som Kay skriver ville jeg nok vælge ikke at komme, eller få begge børn passet al efter hvor nære venner det er.

Det er bare den mest frygtelige følelse at blive valgt fra, og desværre, hvis i tager afsted med den lille, vil den store føle at i også vælger den fra.

Håber I finder en god løsning

Anmeld

28. juni 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anjamichell skriver:

Min mand skrev så en SMS her til aften om at vi var skuffede og var en stor familie så vi kunne ikk forstå at min store søn ikk måtte komme med.
Så svarede han at de var næsten 70 og så de var nødt til at trække en grænse. Og at det heller ikk var alle andres børn der var velkomne men families børn kom.
Så det ville da være ærgeligt at vi ikk kom BARE pga det!!
Desuden kender de jo ikk min søn skrev han.
Jeg er simpelthen SÅ skuffet altså!!

Min mand synes at det er noget pjat og var det omvendt ville han ha' sagt til mig at jeg da bare kunne ta' afsted og så var han blevet hjemme med hans søn!!

Sig mig er det mig der er dum her!?

Synes din mand r temmelig meget forkert på den.

Hvis det var mig ville jeg blive hjemme med begge mine børn, og hvis din mand vælger at tage med må han gøre det alene.

Sikke nogen mærkelige og kolde venner han har at de kan finde på at afvise den ene af et søskende par! Halv eller hel eller bonus, ligemeget, det gør man bare ikke!

Anmeld

28. juni 2012

HeXeri

Kay skriver:

nu ved jeg godt at jeg tit ser meget pædagogisk på tingene... men det er nu engang også der min baggrund er...

jeg syntes simpelthend det ville være så synd for begge børn hvis i kun tager den lille med... det er jo kæmpe forskeldsbehandlign... og kan få begge til at føle at den ældste er en andenrangs del af jeres lille familie... det syntes jeg ikke er ok!

jeg havde nok valgt ikke at dukke op... eller at få begge børn passet og så kun tage afsted jer to voksne...

og nej du er ikke dum

Synes det der var den absolut bedste løsning på et rigtigt svært problem.

Anmeld

28. juni 2012

Camillos

Anjamichell skriver:

Min mand skrev så en SMS her til aften om at vi var skuffede og var en stor familie så vi kunne ikk forstå at min store søn ikk måtte komme med.
Så svarede han at de var næsten 70 og så de var nødt til at trække en grænse. Og at det heller ikk var alle andres børn der var velkomne men families børn kom.
Så det ville da være ærgeligt at vi ikk kom BARE pga det!!
Desuden kender de jo ikk min søn skrev han.
Jeg er simpelthen SÅ skuffet altså!!

Min mand synes at det er noget pjat og var det omvendt ville han ha' sagt til mig at jeg da bare kunne ta' afsted og så var han blevet hjemme med hans søn!!

Sig mig er det mig der er dum her!?

enten skulle de ha sagt : Ingen børn er velkommen kun voksne, ellers måtte de tage alle med? hvis du forstår? ... 

det der med ikke at mene at "din søn" ikke er familie er sq da noget PJAT! Det er han da i al fald

Anmeld

28. juni 2012

Moar2011

jeg har det ligesom de andre. det er da det mindste problem når de ikk er ældre .. og synes ikk man kun kan tag det ene barn med for at det andet skal blive hjemme .. det burde de da os ku se virker forkert

Anmeld

28. juni 2012

MorDk

Du er IKKE forkert på den! Det ER jeres såkaldte venner tilgengæld SAMT din "irriterende" mand... (sorry) Men hold op hvor er han tarvelig altså! Manglende opbakning fra ham er sgu ikke ok!

BLIV hjemme med begge børn så må din "skøre" mand tage afsted alene! BUM! Færdig ikke mere der!

Anmeld

28. juni 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Du er IKKE forkert på den! Det ER jeres såkaldte venner tilgengæld SAMT din "irriterende" mand... (sorry) Men hold op hvor er han tarvelig altså! Manglende opbakning fra ham er sgu ikke ok!

BLIV hjemme med begge børn så må din "skøre" mand tage afsted alene! BUM! Færdig ikke mere der!

til ts

Anmeld

28. juni 2012

Sara.

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, så det kan være jeg kommer til at gentage noget.
Men jeg ville smse tilbage og være forstående overfor at de måske har inviteret mange gæster til brylluppet og derfor bliver nødt til at sætte en grænse, da det sikkert løber op i mange penge!
Men i jeres familie er der ikke nogen der hører mere til end andre. Og I finder derfor grænsen mellem jeres børn rigtig svær! Jeg ville fortælle hvilke følelser jeres store dreng kunne få.(det er jo ikke sikkert at de har tænkt over det).
Og så ville jeg gøre op med mig selv om jeg vil tage til brylluppet og fejre venneparrets store dag og prøve at se ud over at kun det ene barn er inviteret. Jeg ville dog finde pasning til begge børn og fortælle dem at mor og far skal til fest og hygge sig. Ville ikke fortælle hvorfor børnene ikke skal med.
ELler også ville jeg blive hjemme, men hælder nok til at tage til festen uden børn

Anmeld

28. juni 2012

wamse

MorDk skriver:

Helt enig

Synes virkelig at din mand fejler total i det her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.