MIN søn er ikk velkommen.... Kun vores fælles!! (OPDATE)!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.735 visninger
76 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Min mand skrev så en SMS her til aften om at vi var skuffede og var en stor familie så vi kunne ikk forstå at min store søn ikk måtte komme med.
Så svarede han at de var næsten 70 og så de var nødt til at trække en grænse. Og at det heller ikk var alle andres børn der var velkomne men families børn kom.
Så det ville da være ærgeligt at vi ikk kom BARE pga det!!
Desuden kender de jo ikk min søn skrev han.
Jeg er simpelthen SÅ skuffet altså!!

Min mand synes at det er noget pjat og var det omvendt ville han ha' sagt til mig at jeg da bare kunne ta' afsted og så var han blevet hjemme med hans søn!!

Sig mig er det mig der er dum her!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

onlyme

Anjamichell skriver:

Min mand skrev så en SMS her til aften om at vi var skuffede og var en stor familie så vi kunne ikk forstå at min store søn ikk måtte komme med.
Så svarede idioten at de var næsten 70 og så de var nødt til at trække en grænse. Og at det heller ikk var alle andres børn der var velkomne men families børn kom.

Min mand synes at det er noget pjat og var det omvendt ville han ha' sagt til mig at jeg da bare kunne ta' afsted og så var han blevet hjemme med hans søn!!

No Way,.!
Det er ikke dig der er dum,.!
70 er mange MEN sådan nogle små nogle er jo ikke dyre at mætte og de ville kunne klemmes ind,."!
Sådan havde jeg gjort det hvis det var mig..?

Syntes lidt det lyder som en dårlig undskyldning

Anmeld

27. juni 2012

anjamichell@gmail.com

onlyme skriver:

No Way,.!
Det er ikke dig der er dum,.!
70 er mange MEN sådan nogle små nogle er jo ikke dyre at mætte og de ville kunne klemmes ind,."!
Sådan havde jeg gjort det hvis det var mig..?

Syntes lidt det lyder som en dårlig undskyldning

Ja jeg kan heller ikk se problemet!!

Anmeld

27. juni 2012

Laura.

Anjamichell skriver:

Så svarede idioten at de var næsten 70 og så de var nødt til at trække en grænse. Og at det heller ikk var alle andres børn der var velkomne men families børn kom.

Ærligtalt, så ville det ikke være en undskyldning jeg kunne bruge til noget! Jeg ville stadig blive hjemme..

Jeg kunne forstå det hvis det var børn i teeange-alderen, som ville kunne klare sig selv, men det er jo ikke tilfældet her..

Nej, jeg synes stadig det er noget pjat.

Anmeld

27. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Laura. skriver:

Ærligtalt, så ville det ikke være en undskyldning jeg kunne bruge til noget! Jeg ville stadig blive hjemme..

Jeg kunne forstå det hvis det var børn i teeange-alderen, som ville kunne klare sig selv, men det er jo ikke tilfældet her..

Nej, jeg synes stadig det er noget pjat.

Jo min søn der ikk er velkommen er 11 år men det ændrer da ikk noget set fra min synsvinkel. Børn er børn og den ene er ligeså god som den anden!!

Anmeld

27. juni 2012

jydeinden

Anjamichell skriver:

Så svarede han at de var næsten 70 og så de var nødt til at trække en grænse. Og at det heller ikk var alle andres børn der var velkomne men families børn kom.

det lyder da godt nok som en underlig og MEGET dårlig undskyldning, for er da muligt at din søn spiser mere end jeres fælles barn. MEN man inviterer altså ikke forældre til en fest uanset hvilken og siger at de kun må medbringe det ene barn, dér tror jeg en hver forældre med bare lidt fornuft ville stige helt af.

Og jeg forstår slet ikke at din mand tager det så afslappet ville han virkeligt også være ligeglad hvis det kun var din søn som måtte komme med, og ikke jeres fælles barn?

Anmeld

27. juni 2012

FruK

jydeinden skriver:

det lyder da godt nok som en underlig og MEGET dårlig undskyldning, for er da muligt at din søn spiser mere end jeres fælles barn. MEN man inviterer altså ikke forældre til en fest uanset hvilken og siger at de kun må medbringe det ene barn, dér tror jeg en hver forældre med bare lidt fornuft ville stige helt af.

Og jeg forstår slet ikke at din mand tager det så afslappet ville han virkeligt også være ligeglad hvis det kun var din søn som måtte komme med, og ikke jeres fælles barn?

Anmeld

27. juni 2012

Laura.

Anjamichell skriver:

Jo min søn der ikk er velkommen er 11 år men det ændrer da ikk noget set fra min synsvinkel. Børn er børn og den ene er ligeså god som den anden!!

En 11 skal da heller ikke blive hjemme, når forældrene er til fest! Jeg ville bare ikke kunne bruge deres begrundelse som undskyldning.. jeg synes det er synd for din søn at han bliver fravalgt af dem på den måde...

Anmeld

27. juni 2012

anjamichell@gmail.com

jydeinden skriver:

Nej så ville han være blevet hjemme si'r han!! Men hvad er forskellen når vi her taler om en dreng der betragter og kalder ham far og har gjort det i 2 1/2 år?!

Anmeld

27. juni 2012

Pige2009

Anjamichell skriver:

Jeg havde klart valgt at boykotte og blive hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.