MIN søn er ikk velkommen.... Kun vores fælles!! (OPDATE)!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Mumto3

Anjamichell skriver:

Hvorfor har I været afsted med kun et barn??

Jamen det gjorde vi, fordi de havde valgt at holde fest uden 'store' børn, så det var kun små børn der var inviteret med. Det var brudeparrets beslutning, og det kan man så være enig eller uenig i, men vi var flere par som ikke havde alle vores børn med.

Igen vil jeg understrege at jeg GODT FORSTÅR dig!!!!- jeg fortæller blot, at der er også findes mennesker som vælger kun at invitere nogle og ikke alle børn med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

KakaoDrik

Løsningen havde været at der slet ikke var børn inviteret 

Men nu hvor de ikke valgte den løsning men boycotter børnene på gule plader med den liggyldighed,så vil jeg mene det er en familie man bør give afkald på. Definer din betydning af ordet "familie" og gør op med du og din kæreste om det skal være en del af jeres liv eller ej. Held og lykke 

Anmeld

28. juni 2012

.....

onlyme skriver:

Nej heller ikke her.!
Enten er det en børnefri fest hvor alle børn ikke er velkommen
ellers er de´t alle børn der er velkommen,.

Man kan sku ikke tillade sig at håndplukke i hvem der skal med eller ej,.?

Jeg er fuldstændig enig med dig!!

Til TS: Jeg havde været RIGTIG skuffet over den "børne beslutning", at den ene må komme med, men ikke den anden. Synes det er syndt for dit barn at han ikke er inviteret..og kan ikke forstå at din mand/kæreste tager så let på det hele . Enten hedder det alle børn eller ingen, det andet er sgu sårende!!

Anmeld

28. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Anjamichell skriver:

Min mand skrev så en SMS her til aften om at vi var skuffede og var en stor familie så vi kunne ikk forstå at min store søn ikk måtte komme med.
Så svarede han at de var næsten 70 og så de var nødt til at trække en grænse. Og at det heller ikk var alle andres børn der var velkomne men families børn kom.
Så det ville da være ærgeligt at vi ikk kom BARE pga det!!
Desuden kender de jo ikk min søn skrev han.
Jeg er simpelthen SÅ skuffet altså!!

Min mand synes at det er noget pjat og var det omvendt ville han ha' sagt til mig at jeg da bare kunne ta' afsted og så var han blevet hjemme med hans søn!!

Sig mig er det mig der er dum her!?

Jeg vil stadig mene at trækker man en grænse så hedder det helt uden børn eller med børn og ikke bare nogen børn.

Ja er ennig med andre om at det stadig lugter af dårlig undskyldning fordi de ikke kender din søn. Og syntes at din mand burde mande sig lidt op. Kæresten herhjemme sagde at han er fuldstændig enig og at han ikke var taget afsted hvis vi alle ikke var inviteret.

Anmeld

28. juni 2012

Silas&Mille

Det er sgu sørgelig at folk har det sådan. 

Enten er alle børn velkommen ellers er ingen velkommen.
Om ikke andet så skal de sige det på en helt anden måde: børn over 10 år er ikke inviteret fx. Sådan gjorde vi det i søndags og det havde alle i familien det fint med.

Det jeg hænger mig mest i er at din mand ikke kan forstå dine følelser i det her. Ærlig talt, havde han været min mand var han blevet bedt om at tænke sig RIGTIG godt om inden han tog afsted til den barnedåb alene. (blot min mening)

til dig 

Anmeld

28. juni 2012

Mum33

Anjamichell skriver:

Min mand skrev så en SMS her til aften om at vi var skuffede og var en stor familie så vi kunne ikk forstå at min store søn ikk måtte komme med.
Så svarede han at de var næsten 70 og så de var nødt til at trække en grænse. Og at det heller ikk var alle andres børn der var velkomne men families børn kom.

Min mand synes at det er noget pjat og var det omvendt ville han ha' sagt til mig at jeg da bare kunne ta' afsted og så var han blevet hjemme med hans søn!!

Overhovedet ikke. Jeg ville melde pænt afbud.

Anmeld

28. juni 2012

Ina33

Jeg kan virkelig godt forstå at du er skuffet, jeg synes bestemt at i alle skal blive hjemme.

Jeg er selv vokset op i en sammenbragt familie, hvor min bror og jeg aldrig blev inviteret med, når der var noget på min stedmors families side, men hendes søn, og deres fælles barn blev altid inviteret. Du kan tro det gjorde ondt, og jeg ville ønske at min far havde taget vores parti, og sat hælene i jorden.

Det hele påvirker mig stadig den dag i dag, og jeg afskyr virkelig min stedmors familie - jeg forstår ikke deres valg....

Anmeld

28. juni 2012

Talbutikken

Jeg havde stukket dem fingeren og ønsket dem et godt liv fremover...
(Helt droppet kontakten til dem!)

Anmeld

28. juni 2012

Plysbjørnen

Anjamichell skriver:

Den var ikke gået her.... Ingen skal invitere mig, min mand og fælles barn, og så den ikke fælles ikke er velkommen.... Så var jeg godt nok blevet hysterisk...

Anmeld

28. juni 2012

Pige2009

Kan godt forstå TS er harm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.