MIN søn er ikk velkommen.... Kun vores fælles!! (OPDATE)!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

onlyme

Anjamichell skriver:

Ja jeg kan heller ikk se problemet!!

Nej heller ikke her.!
Enten er det en børnefri fest hvor alle børn ikke er velkommen
ellers er de´t alle børn der er velkommen,.

Man kan sku ikke tillade sig at håndplukke i hvem der skal med eller ej,.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Nettemor

Jeg synes at begrundelse om at de andre børn heller ikke var inviteret kunne have været 'godkendt' hvis INGEN af jeres børn var inviteret.. Men når det ene barn er velkomment er det noget FIS!

Anmeld

27. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Jeg bli'r bare så rasende over at så kan han ta'r afsted og hygge sig uden det mindste dårlige samvittighed over at vi skal blive hjemme!!

Arh!! Jeg brækker mig!!

Anmeld

27. juni 2012

Mumto3

Jeg kan SAGTENS følge dig!!! -og du har både min forståelse og opbakning hvis du bliver hjemme med din søn. Her tænker jeg også på signalværdien til ham, at han skal vide at han er et fuldt gyldigt medlem af jeres lille kernefamilie, også selvom han har en anden far.

-men jeg vil da lige fortælle at vi har været til bryllup hos min fætter, hvor det kun var det ene af vores 3 fællesbørn der var inviteret med, og at vi fik de to andre passet.

Anmeld

27. juni 2012

jydeinden

Anjamichell skriver:

Nej så ville han være blevet hjemme si'r han!! Men hvad er forskellen når vi her taler om en dreng der betragter og kalder ham far og har gjort det i 2 1/2 år?!

jamen så forstår jeg da slet ikke hvorfor han ikke melder fra af sig selv over for dette vennepar, for hvad han siger der er jo at det er okay at jeres venner melder din søn ud af det sjove, så længe det bare er DIN søn, eller er jeg helt forkert på den?

Anmeld

27. juni 2012

Gaia

Jeg var blevet hjemme. Ikke om et af mine børn skulle opleve at føle sig udenfor, afvist osv. Uanset hvad. Hvis begge børn ik kan blive inviteret, så kom jeg sku slet ikke!

Anmeld

27. juni 2012

Københavnermor

Anjamichell skriver:

Min mand skrev så en SMS her til aften om at vi var skuffede og var en stor familie så vi kunne ikk forstå at min store søn ikk måtte komme med.
Så svarede han at de var næsten 70 og så de var nødt til at trække en grænse. Og at det heller ikk var alle andres børn der var velkomne men families børn kom.
Så det ville da være ærgeligt at vi ikk kom BARE pga det!!
Desuden kender de jo ikk min søn skrev han.
Jeg er simpelthen SÅ skuffet altså!!

Min mand synes at det er noget pjat og var det omvendt ville han ha' sagt til mig at jeg da bare kunne ta' afsted og så var han blevet hjemme med hans søn!!

Sig mig er det mig der er dum her!?

Altså enten er det fest med børn eller uden børn, sådan kan man gøre.. Man kan ikke sige kun nogle af børnene..En på 11 er også et barn.. Syntes de har grebet det meget forkert an, og ville selv blive meget skuffet, hvis det var min søn..

Anmeld

27. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Nettemor skriver:

Jeg synes at begrundelse om at de andre børn heller ikke var inviteret kunne have været 'godkendt' hvis INGEN af jeres børn var inviteret.. Men når det ene barn er velkomment er det noget FIS!

Til det skrev de at de godt var klar over at man ikk sådan bare lige kunne gå ud og få passet et barn på 1 år og derfor måtte han komme med og så fordi det er min mand søn og det er den store ikk og desuden kender de jo ikk den store skrev de!!

Anmeld

27. juni 2012

Missq4

jeg havde stadig sagt pænt nej til og var blevet hjemme med begge børn din søn vil da ikke kunne forstå at den lille skal med men ikke ham så jeg havde lavet en hygge dag hjemme og så sendt manden af sted hvis det er så vigtig for ham at komme med til den barne dåb

Anmeld

27. juni 2012

anjamichell@gmail.com

jydeinden skriver:

jamen så forstår jeg da slet ikke hvorfor han ikke melder fra af sig selv over for dette vennepar, for hvad han siger der er jo at det er okay at jeres venner melder din søn ud af det sjove, så længe det bare er DIN søn, eller er jeg helt forkert på den?

Korrekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.