MIN søn er ikk velkommen.... Kun vores fælles!! (OPDATE)!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Tvillingemor80

Jeg synes stadig jeres venner er så galt på den !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Kløver

Mor og meget mere skriver:

Jeg kan jo ikke svare på andres vegne, men jeg har både holdt og deltaget i fester, hvor de bittesmå børn og ike deres ældre søskende blev inviteret - pga. amning og manglende mulighed for/ønske om at få baby passet. Og til fester, hvor børn over fx 12 blev inviteret, fordi yngre børn ikke ville have nogen glæde af at være med. 

Det er okay i mine øjne - men jeg synes, jeres situation er anderledes, og at værternes begrundelser "stinker". 

Anmeld

28. juni 2012

Ansemusen

Anjamichell skriver:

Jeg bli'r bare så rasende over at så kan han ta'r afsted og hygge sig uden det mindste dårlige samvittighed over at vi skal blive hjemme!!

Arh!! Jeg brækker mig!!

Jeg var blevet RASENDE!!! Og jeg var blevet ENDNU MERE rasende på min kæreste, hvis han havde reageret, som din!

Anmeld

28. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anjamichell skriver:

Min mand skrev så en SMS her til aften om at vi var skuffede og var en stor familie så vi kunne ikk forstå at min store søn ikk måtte komme med.
Så svarede han at de var næsten 70 og så de var nødt til at trække en grænse. Og at det heller ikk var alle andres børn der var velkomne men families børn kom.
Så det ville da være ærgeligt at vi ikk kom BARE pga det!!
Desuden kender de jo ikk min søn skrev han.
Jeg er simpelthen SÅ skuffet altså!!

Min mand synes at det er noget pjat og var det omvendt ville han ha' sagt til mig at jeg da bare kunne ta' afsted og så var han blevet hjemme med hans søn!!

Sig mig er det mig der er dum her!?

Man kan da ikke invitere forældre og så kun det ene barn. Det er helt uforståeligt i min verden at man overhovedet kan finde på det. Meget upassende og er næsten chokeret over at læse det.

Anmeld

28. juni 2012

Doffie

Baagøe skriver:

Jeg havde klart valgt at boykotte og blive hjemme

Anmeld

28. juni 2012

tarkoflen

Jeg må indrømme, at jeg godt kunne finde på at dele børn op og kun invitere den ene! Men det ville være fordi det ene barn var meget lille. Jeg ved ikke hvor gammel jeres fælles barn er, men hvis det er et barn på eksempelvis 1,5 år eller derunder.

Men at bruge undskyldningen at det er fordi de ikke kender din søn, det er langt ude!

Jeg kan godt forstå, at man ikke bare kan presse en ekstra ind her og der, for det kan altså hurtigt blive til mange, men så skulle de have meldt ud fra starten, at børn over et eller andet antal år, ud over nærmeste familie, ikke skulle med til festen, ellers skulle de slet ikke have inviteret jer og børn, så skulle de bare have inviteret jer uden børn.

Stort

Anmeld

28. juni 2012

AnneH

Anjamichell skriver:

Min mand skrev så en SMS her til aften om at vi var skuffede og var en stor familie så vi kunne ikk forstå at min store søn ikk måtte komme med.
Så svarede han at de var næsten 70 og så de var nødt til at trække en grænse. Og at det heller ikk var alle andres børn der var velkomne men families børn kom.

Min mand synes at det er noget pjat og var det omvendt ville han ha' sagt til mig at jeg da bare kunne ta' afsted og så var han blevet hjemme med hans søn!!

Var blevet hjemme med begge børn!!

Man kan da ikke kun invitere halvdelen af familien. Enten ingen børn eller alle børn.

Forstår slet ikke hvordan din mand kan tage afsted uden sin famile. Håber han indser det og bliver hjemme sammen med jer.

Anmeld

28. juni 2012

An&Jo

Anjamichell skriver:

Jeg spurgte min kæreste hvordan han ville reagere hvid vi fik sådan en invitation fra hans familie eller venner og han svarede at han ville ringe til vedkommende og så ville han sige at kunne de ikke acceptere at begge børn kom med så var der ingen af os der kom..
Herhjemme er vi en familie og vi laver sådanne ting sammen og ikke hver for sig, så enten er det alle ungerne eller også er det ingen overhovedet..

Anmeld

28. juni 2012

B&J

jeg ville også blive hjemme..... for det er bare ikke okay og børn spiser jo slet ikke nær så meget som voksende

Anmeld

28. juni 2012

Rebecca55

jydeinden skriver:

det lyder da godt nok som en underlig og MEGET dårlig undskyldning, for er da muligt at din søn spiser mere end jeres fælles barn. MEN man inviterer altså ikke forældre til en fest uanset hvilken og siger at de kun må medbringe det ene barn, dér tror jeg en hver forældre med bare lidt fornuft ville stige helt af.

Og jeg forstår slet ikke at din mand tager det så afslappet ville han virkeligt også være ligeglad hvis det kun var din søn som måtte komme med, og ikke jeres fælles barn?

Kunne ikke sige det meget bedre selv, er helt enig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.