Anjamichell skriver:
Her er så hvad vi valgte at gøre idag i forhold til barnedåben....
Min mand skrev igår at enten kom vi alle eller også kom ingen....
Han svarede så i morges skrev at han var da sikker på at de nok skulle finde en ekstra plads og at de synes vi skulle komme for det blev hyggeligt.... Bvadr....
Min mand svarede ham tilbage at vi havde lidt blandede følelser omkring det og at vores søn ikke rigtigt havde lyst til at tage med da han ikke følte sig velkommen eftersom han kun kunne komme med efter 3 dages diskussion frem og tilbage....
Desuden havde han den frækhed at ringe igår og sige at nu havde de altså lavet bordplan og maden kostede altså 300,- kr kuverten ( der stod i invitationen at vi skulle grille ) så at det var ikke så smart for så skulle de til at lave det hele om!!
Vi kiggede bare på hinanden da vi sad og spiste morgenmad.... Blev enige om at de kunne rende os.... Så pakkede vi bilen og kørte på Bakken 

Dumt at ringe og tale om kuvertpris. Men sidste besked var vel en fremstrakt hånd? Fair nok, at I efter at have hørt om pris osv. alligevel sagde nej tak, og stemningen var nok heller ikke blevet god efter alt dette. Men havde I involveret drengen i det hele? Det synes jeg var synd for ham - han behøver jo ikke at vide, at nogle mennesker tænker sådan om jeres familie og særligt ham...
Anmeld