butterflyPhoto skriver:
på mange måder er jeg enig med dig, men lige i denne situation synes jeg faktisk det er helt på sin plads at TS gør som hun gør - de er jo trods alt i hendes hjem, det er en mor der på ingen mpde har kontrol over sit barn og som fuldstændig har opgivet at opdrage på ham og åbenbart ikke kan se det forkerte i det?!
Jeg bryder mig heller ikke om tanken om at andre skal irrettesætte mit barn og opdrage på hende mens jeg er der, men jeg mener selv, som dig, også at jeg lever op til mit ansvar som mor og opdrager mit eget barn.
Knus til dig TS for du har da haft en virkelig dårlig oplevelse! Jeg forstår ikke hvordan hun bare kan lade stå til, men hun har jo nok haft brug for at "koble af" og derfor kommet til dig, så du ligesom kunne "tage over" - hvilket er virkelig lousy!
Jeg håber du på en eller anden pæn og pædagogisk måde kan fortælle at den oplevelse du lige har haft med hende og hendes søn, er langt over dine grænser og at du ikke mener de børn komme på besøg en anden gang, hvis hun ikke har i sinde at tage sit ansvar som mor når de er på besøg. - det er sq da det mindste man kan forlange af sine gæster.
Uha jeg er vred og skuffet på dine vegne, og er sq ærlig talt ikke sikker på om ikke jeg havde klappet ham én i enden hvis han havde slået mig i maven så mange gange! 
Mange hilsner,
Christina
Tak for din opbakning, det betyder meget har ikke brug for at høre alt det jeg har gjort forkert da jeg ikke mener det er forkert i den situation jeg blev sat i, det havde været noget helt andet hvis jeg gjorde det uden der var grund eller hvis jeg var hjemme hos hende.
jeg nød det da han ville have min opmærksomhed via kram og holde i hånd og var sød og rar og der var jeg der 100% mens hans mor stadig ignorerede ham. han er meget forvirret og det gør mig ondt
ja mange tak, håber jeg kan slappe af resten af min søndag, puuhaa
Anmeld