Har haft besøg og shit aldrig igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

MKuhr

Månsson skriver:

Nemmerlig. Jeg kan godt klare og være hende den skrappe

Det var vidst nødvendigt denne gang for at jeg selv kunne holde ud af være i mit eget hjem. synes det er vildt.

hehe er helt enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

MKuhr

Kamulla skriver:

så havde jeg bedt dem om at gå, fordi det er ikke mit barn og dermed ikek mit job at skulle opdrage på den måde over for andres børn.. 

hvis hun ikke magter at sætte grænser for sit barn, burde hun overveje at gå på kommunen og få hjælp

også derfor jeg var så ked af det for jeg ved godt det ikke var mit job og synes det var rigtig synd for ham.

Anmeld

17. juni 2012

Kamulla

Mor og meget mere skriver:

Når situationen er så ekstrem, og moren intet gør - bortset fra at give TS carte blanche til at irettesætte ham - så synes jeg, det er fair, at TS griber ind. Når han så tilmed søger kontakt med TS efter irettesættelserne, tyder det for mig på, at han hungrer efter klare spilleregler. 

Det eneste, jeg aldrig ville blande mig i, var, om han ville smage på maden. Det er en stor omvæltning for en 3-årig, hvis han er vant til selv at bestemme og ikke noget, jeg ville presse ham til. 

har ikke skrevet hvad jeg ikke havde gjort af delene.. den med maden studsede jeg meget over fordi at det ikke er TS´s job at få ham til at spise maden og om han skulle spise det brød moderen kom med.. det syntes jeg ikke er iorden.. så kan man skumme så meget man ahr lyst til over ungen ikke gider smage og moderen ikke tager "kampen" med sin søn..

self skal hun bede drengen om ikke at slå hende i maven, ødelægge noget derhjemme og om ikke drille hundene.. det havde jeg selv gjort.. men den med maden er jeg dybt uenig i med hvor meget man kan blande sig i andres børn og opdragelse (eller manglen på samme)

Anmeld

17. juni 2012

L&V

Mor og meget mere skriver:

For så vidt enig - men han har ikke forstået en brik og har formentlig både kedet sig og været snotforvirret. 

Ja det har da helt sikkert været kedsomhed det kan vi hurtigt blive enige om Men derfor burde der jo os være en mor der varetog det så ts ikke følte sig nødsaget til at gøre et eller andet, og ja det ku da ha været gjort på 1000 andre og måske bedre måder men for pokker hvor kan jeg godt forstå hun følte hun var helt ude og skide

Anmeld

17. juni 2012

L&V

Mrs. skriver:

Det var vidst nødvendigt denne gang for at jeg selv kunne holde ud af være i mit eget hjem. synes det er vildt.

hehe er helt enig

håber i hvert fald du er okay

Anmeld

17. juni 2012

Kamulla

Mrs. skriver:

også derfor jeg var så ked af det for jeg ved godt det ikke var mit job og synes det var rigtig synd for ham.

det er det helt klart.. lyder til han hungre efter faste rammer og regler samt konsekvenser.. men syntes du går over stregen ved maden.. læs ovenover hvorfor..d et er e længere forklaring nemlig

Anmeld

17. juni 2012

Camilla30

Mrs. skriver:

uha det er nok skrevet voldsommere end det er!!

og så lige en ting, jeg ved han kun er tre år og bebrejder ikke ham MEN HANS MOR!

Men du lader det gå ud over drengen jo.. jeg synes helt bestemt du har ret til at sætte grænser for drengen i dit hjem og jeg kan godt forstå han provokerede dig, jeg synes bare det er en vildt uheldig måde både du og mor håndterede det på - sorry hvis det ikke er den slags responser du søgte med tråden, men det er helt ærligt sådan jeg får det når jeg læser dit indlæg.   

Anmeld

17. juni 2012

MKuhr

butterflyPhoto skriver:

på mange måder er jeg enig med dig, men lige i denne situation synes jeg faktisk det er helt på sin plads at TS gør som hun gør - de er jo trods alt i hendes hjem, det er en mor der på ingen mpde har kontrol over sit barn og som fuldstændig har opgivet at opdrage på ham og åbenbart ikke kan se det forkerte i det?!

Jeg bryder mig heller ikke om tanken om at andre skal irrettesætte mit barn og opdrage på hende mens jeg er der, men jeg mener selv, som dig, også at jeg lever op til mit ansvar som mor og opdrager mit eget barn.

Knus til dig TS for du har da haft en virkelig dårlig oplevelse! Jeg forstår ikke hvordan hun bare kan lade stå til, men hun har jo nok haft brug for at "koble af" og derfor kommet til dig, så du ligesom kunne "tage over" - hvilket er virkelig lousy!

Jeg håber du på en eller anden pæn og pædagogisk måde kan fortælle at den oplevelse du lige har haft med hende og hendes søn, er langt over dine grænser og at du ikke mener de børn komme på besøg en anden gang, hvis hun ikke har i sinde at tage sit ansvar som mor når de er på besøg. - det er sq da det mindste man kan forlange af sine gæster.

Uha jeg er vred og skuffet på dine vegne, og er sq ærlig talt ikke sikker på om ikke jeg havde klappet ham én i enden hvis han havde slået mig i maven så mange gange! 

Mange hilsner,
Christina 

Tak for din opbakning, det betyder meget har ikke brug for at høre alt det jeg har gjort forkert da jeg ikke mener det er forkert i den situation jeg blev sat i, det havde været noget helt andet hvis jeg gjorde det uden der var grund eller hvis jeg var hjemme hos hende.

jeg nød det da han ville have min opmærksomhed via kram og holde i hånd og var sød og rar og der var jeg der 100% mens hans mor stadig ignorerede ham. han er meget forvirret og det gør mig ondt

ja mange tak, håber jeg kan slappe af resten af min søndag, puuhaa

Anmeld

17. juni 2012

Kløver

Mrs. skriver:

kan kun være enig med dig

men jeg har som sagt ikke børn selv så jeg synes det var uretfærdigt at hun lagde det hele over på mig på den måde.

jeg har ikke noget imod at han skulle have to timer til at falde i søvn slet ikke, det var fordi hun regnede med at vi skulle sidde og snakke kl halv 12 om natten og så skalle han med op igen da han vågnede for tredie gang og hun snakkede med ham i 10 minutter og sagde han skulle blive der i sin seng til hun havde børstet tænder og alligevel endte det med at han kom med ned og jeg stod i al den tid og ventede på at kunne lukke hundene ind og låse og slukke for selv at komme i seng.

plus maden der sad han og skreg os op i hovedet uden hun gorde noget så tog jeg over for jeg kunne ikke håndterer den opførsel.

vi alle reagerer forskelligt og de skal ikke på besøg igen så det bliver ikke noget problem fremover.

Uanset hvordan man burde eller ikke burde er ingen fejlfri, og man Kan nemt komme til at gøre eller sige noget man ikke burde, men er jo så kun godt at du ved fremad du ikke skal have dem på besøg. Man ønsker jo ikke hele hjemmet smadret

Anmeld

17. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Kamulla skriver:

har ikke skrevet hvad jeg ikke havde gjort af delene.. den med maden studsede jeg meget over fordi at det ikke er TS´s job at få ham til at spise maden og om han skulle spise det brød moderen kom med.. det syntes jeg ikke er iorden.. så kan man skumme så meget man ahr lyst til over ungen ikke gider smage og moderen ikke tager "kampen" med sin søn..

self skal hun bede drengen om ikke at slå hende i maven, ødelægge noget derhjemme og om ikke drille hundene.. det havde jeg selv gjort.. men den med maden er jeg dybt uenig i med hvor meget man kan blande sig i andres børn og opdragelse (eller manglen på samme)

Helt enig - den med maden havde jeg også ladet ligge. Men jeg kan sagtens følge, at TS har været i vildrede. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.