Har haft besøg og shit aldrig igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

MKuhr

Mor og meget mere skriver:

Hvad lavede I sammen under besøget? Det lyder, som om drengen ikke har anet, hvad han skulle tage sig til, og hvis moren stort set har ladet ham være - fordi hun ikke orkede ham  - har han vel hungret efter opmærksomhed, og hellere negativ end slet ingen. Det bekræftes jo af, at han søgte dig, når du havde været "skrap". 

Et barn på 3 sætter sig ikke bevidst for at være en pestilens - børn vil helst gøre "det rigtige", så han har kæmpet en brav kamp for at finde ud af at gebærde sig, men hvis moren ignorerer ham, er han jo på Herrens mark. 

Jeg har mest ondt af knægten - du kan sige fra (og sikken en tålmodighed, du udviste) - men han har ikke en chance for at formulere, at han slet ikke kan finde ud af det og mangler sin mors hjælp til at forstå spillereglerne - og føle sig set af hende. 

Hvordan oplever du ham på hjemmebane? Er det rigtigt, at han altid opfører sig sådan? 

Aner ikke hvordan han er derhjemme har aldrig set ham før.

jeg spurgte om vi skulle gå en tur eller lave noget for at aktiviterer ham for kunne godt se at han skulle af med en masse energi og prøvede at snakke med ham og virkelig aktiverer ham da han var her i det hans mor fuldstændig ignorerede ham og ikke ville nogen steder.

Ja jeg har også virkelig ondt af ham. og det er så synd hun ikke magter opgaven. han kom til mig og vi hyggede os så et kort øjeblik så skulle han lave ballade igen. og ja aner ikke hvor den tålmodighed kom fra men som sagt det er et barn på tre så hvad var der at gøre. nævnte det med negativ opmærksomhed til hende. men tror ikke hun forstod det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

MKuhr

Tvillingemor90 skriver:

Hold kæft hun lyder som en der ikke ved hvad man stiller op med et barn og hvor er det bare mega synd for barnet at hun bare lader sin veninde opdrage på ham

Er dybt chokket over din "venindes" opførelse. - stakkels stakkels barn! der jo ingen der kan holde ham ud mere..

Men hun må jo nok lære det på den hårde måde, at næste gang hun vil på visit så siger du "nej for jeg orker ikke din ligyldighed omkring din søns opførelse"..

holder virkelig af hende og han er sp dejlig en dreng når man kan nå ind til ham, men han begynder at lukke af når man vil snakke med ham. det er jo klart når han ikke ha fået den opmærksomhed før. det er rigtig rigtig synd og ked af det ikke bliver en anden gang. havde hun bare deltaget så havde det ikke været et problem og så havde jeg ikke behøvet sige noget er så ked af det besøg her.

Anmeld

17. juni 2012

Kamulla

puha lyder ikken sjovt..

men syntes du blander dig for meget ved at sætte grænser for drengen og opdrage.. jeg ved moderen ikke gjorde noget, men det er hende du skal have fat i så hun skal tage fat i drengen..

Anmeld

17. juni 2012

L&V

Mrs. skriver:

haha pas på hvad du skriver jeg er allerede ved at blive misforstået i det jeg lige tænkte at åg gid han ville løbe ud på vejen hahaha det mener jeg jo ikke men det går så stærkt og folk tager det bare til sig altså det er vildt.

Ih så er man måske os lige en anelse humor forladt hvis man ik kan høre ironien i det Alle har en grænse og forskelligemåder at ta sådan noget på og din var nået der og længere er den da bare ikke

Anmeld

17. juni 2012

MKuhr

Camilla30 skriver:

Jeg er også målløs over alle tres opførsel inkl. din

det var da grimt at skrive, prøv at følge med i samtalen, du kan tydeligvis ikke sætte dig ind i hvordan jeg har haft det. jeg har måttet tage fat i ham og sige stop fordi hans mor ikke gjorde det, skulle jeg bare lade ham ødelægge mine ting og slå til min mave???!!!!!!!!!

Anmeld

17. juni 2012

MKuhr

Kamulla skriver:

puha lyder ikken sjovt..

men syntes du blander dig for meget ved at sætte grænser for drengen og opdrage.. jeg ved moderen ikke gjorde noget, men det er hende du skal have fat i så hun skal tage fat i drengen..

det blev jeg nødt til for at kunne være der og hun bad mig om det fordi hun ikke selv magtede det.

Anmeld

17. juni 2012

MKuhr

Månsson skriver:

Ih så er man måske os lige en anelse humor forladt hvis man ik kan høre ironien i det Alle har en grænse og forskelligemåder at ta sådan noget på og din var nået der og længere er den da bare ikke

Ja det gør mig ondt at folk ikke kan læse sig til det.

nu skal jeg forklarer min egen opførsel fordi folk mener jeg har blandet mig for meget.

kan da godt være men hun bad mig om at blande mig fordi hun ikke selv magtede det. sagde hun ligeud. ved ikke hvad jeg skulle ha gjort jeg har dog ikke tålmodigheden til at han skriger mig ind i øret under hele aftensmaden

Anmeld

17. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mrs. skriver:

Aner ikke hvordan han er derhjemme har aldrig set ham før.

jeg spurgte om vi skulle gå en tur eller lave noget for at aktiviterer ham for kunne godt se at han skulle af med en masse energi og prøvede at snakke med ham og virkelig aktiverer ham da han var her i det hans mor fuldstændig ignorerede ham og ikke ville nogen steder.

Ja jeg har også virkelig ondt af ham. og det er så synd hun ikke magter opgaven. han kom til mig og vi hyggede os så et kort øjeblik så skulle han lave ballade igen. og ja aner ikke hvor den tålmodighed kom fra men som sagt det er et barn på tre så hvad var der at gøre. nævnte det med negativ opmærksomhed til hende. men tror ikke hun forstod det.

Så forstår jeg det lidt bedre - jeg undrede mig over, at I i din fremstilling virkede fremmede for hinanden, når det er din venindes barn, men I har slet ikke set hinanden før. Han er altså blevet bragt med til en vildtfremmed i et fremmed hjem i mange timer - moren har ikke gidet hjælpe ham til at forstå situationen - og han var i forvejen oppe i gear. 

Det SKAL da gå galt - der skal ikke en "møgunge" til at gebærde sig totalt forvirret og grænseoverskridende i sådan en situation. 

Anmeld

17. juni 2012

MKuhr

Mor og meget mere skriver:

Så forstår jeg det lidt bedre - jeg undrede mig over, at I i din fremstilling virkede fremmede for hinanden, når det er din venindes barn, men I har slet ikke set hinanden før. Han er altså blevet bragt med til en vildtfremmed i et fremmed hjem i mange timer - moren har ikke gidet hjælpe ham til at forstå situationen - og han var i forvejen oppe i gear. 

Det SKAL da gå galt - der skal ikke en "møgunge" til at gebærde sig totalt forvirret og grænseoverskridende i sådan en situation. 

ja fuldstændig og vil ikke sætte mig selv i den situation igen.

Anmeld

17. juni 2012

aarhusmor

Jeg forstår godt din magtesløshed og frustration. Jeg tænker lidt at hun lader dig opdrage på ham, for at lære af dig, fordi hun selv føler sig magtesløs overfor ham.

Dermed ikke sagt at det er i orden. Knægten skal på ingen måde slå dig i maven og der skulle du have sagt fra: Direkte sagt, skulle du have sagt til hende, at de blev nød til at tage hjem, fordi du var i risiko når han slår dig i maven.

Men jeg forstår godt din hensynsfuldhed overfor din veninde. Jeg har lige oplevet det samme her, med en pige dog, som skreg hele tiden. Jeg var såå ødelagt efter den weekend og tænkte også mit om opdragelse. Men jeg tror ikke opdragelse er skyld i alt - også fordi jeg i forvejen undersøger i andre forbindelser, noget med hormon forstyrrende stoffer og kemiske produkter, som sætter sig i kroppen. Men har man så et vildt barn, hjælper det ikke at give sit barn sukker, da det jo bare forværrer situationen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.