Har haft besøg og shit aldrig igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

chael

Han er 3 år!!!!

Du burde skælde din "veninde" ud og ikke drengen!!

*C

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Månsson skriver:

Ja det har da helt sikkert været kedsomhed det kan vi hurtigt blive enige om Men derfor burde der jo os være en mor der varetog det så ts ikke følte sig nødsaget til at gøre et eller andet, og ja det ku da ha været gjort på 1000 andre og måske bedre måder men for pokker hvor kan jeg godt forstå hun følte hun var helt ude og skide

Helt enig. Den hænger på moren og kun hende - drengen er da det største offer i dette. 

Anmeld

17. juni 2012

MKuhr

Kamulla skriver:

det er det helt klart.. lyder til han hungre efter faste rammer og regler samt konsekvenser.. men syntes du går over stregen ved maden.. læs ovenover hvorfor..d et er e længere forklaring nemlig

jep jamen er helt enig med dig og som sagt jeg hadede den situation men der var vi begge enige om at han skulle have mad og ikke bræd og hun sagde prøv hun ville gerne have ham til at spise, det var den eneste gang jeg viste hende hvad jeg ville have gjort og det virkede han spiste sin mad istedet for et stykke brød og hun var glad. så win win og jeg blev ikke skreget op i hovedet og han nussede min hånd da han havde spist...

Anmeld

17. juni 2012

MKuhr

chael skriver:

Han er 3 år!!!!

Du burde skælde din "veninde" ud og ikke drengen!!

*C

åhhha selvfølgelig skal han have afvide når han gør noget forkert og jeg tog fat i hende også og snakkede med hende om det hvad vil du ha jeg skulle ha gjort ellers jeg er sgu da ikke perfekt! JA JEG SKÆLDTE HAM UD DA HAN HAVDE SLÅET MIG I MAVEN FOR 4 GANG! DET VAR FANDME IKKE IORDEN!!!

Anmeld

17. juni 2012

Kamulla

Mrs. skriver:

jep jamen er helt enig med dig og som sagt jeg hadede den situation men der var vi begge enige om at han skulle have mad og ikke bræd og hun sagde prøv hun ville gerne have ham til at spise, det var den eneste gang jeg viste hende hvad jeg ville have gjort og det virkede han spiste sin mad istedet for et stykke brød og hun var glad. så win win og jeg blev ikke skreget op i hovedet og han nussede min hånd da han havde spist...

okay, sådan blev det bare ikke fremlagt i startindlægget.. men syntes du skal snakke med hende om at hun satte dig i en ubehagelig situration og så bed hende sætte grænser for ham som du gjorde.. 

Anmeld

17. juni 2012

chael

Mrs. skriver:

Har jeg gjort noget forkert? ved jeg tog fat i ham nogle gange men ikke noget han tog skade af, er ked af at det hele blev overladt til mig. hun sad bare og kiggede på.

hver gang jeg havde haft fat i ham kom han til mig og ville holde mig i hånden eller sidde ved mig, det ville han ikke engang ved sin mor som ikke gav ham konsekvenser som jeg. må betyde drengen har brug for det. har så ondt af den dreng, de magter jo ikke at være forældre.

Nej det magter de ikke, og moderen pålægger sin søn en masse ansvar. Hun giver han skylden eller undskylder sig selv, istedet for at tage ANSVAR!!!

Og det er synd for drengen!!

Men du skal være sur på din veninde. Ikke barnet, han ved virkelig ikke bedre!!

Anmeld

17. juni 2012

Kløver

Mor og meget mere skriver:

Jeg er meget enig med dig - og har også selv opfattet andres børn som " bøller", der burde vide bedre, indtil mine egne blev lidt større og jeg kunne se, at også 3-årige og 6-årige er små, forvirrede mennesker, der nogle gange famler i blinde og ikke forstår "konceptet" i en ukendt, social sammenhæng. 

Anmeld

17. juni 2012

Ina33

Maise86 skriver:

Personligt ville jeg blive enormt vred hvis andre end folk som står mig MEGET nær irrettesætter mine børn på den måde. Ingen andre end mig bestemmer om mine børn skal have fjernet deres mad f.eks.

MEN jeg gør også selv noget aktivt når jeg er i nærheden af mine børn for at de skal opføre sig pænt og være til at holde ud at være sammen med.

Ved ikke hvad jeg havde gjort i din situation, for moderen er jo helt klart galt på den og det kommer til udtryk igennem drengens opførsel som helt klart ikke var okay.

Jeg mener bare ikke at det er på sin plads at opdrage andres børn på den måde som du skriver. Men jeg aner ikke hvad jeg selv havde gjort i sådan en situation

Jeg er helt enig med dig, og har faktisk meget ondt af den stakkels dreng, som virkelig bare har forsøgt at få deres opmærksomhed...

Stakkels lille dreng...

Anmeld

17. juni 2012

chael

Mrs. skriver:

åhhha selvfølgelig skal han have afvide når han gør noget forkert og jeg tog fat i hende også og snakkede med hende om det hvad vil du ha jeg skulle ha gjort ellers jeg er sgu da ikke perfekt! JA JEG SKÆLDTE HAM UD DA HAN HAVDE SLÅET MIG I MAVEN FOR 4 GANG! DET VAR FANDME IKKE IORDEN!!!

Selvfølgelig er det ikke i orden. Men han er 3 år, han forstår ikke konsekvensen af det. Eller alvoren.

Igen, det er din veninde der skal have skæld ud.

Anmeld

17. juni 2012

MKuhr

chael skriver:

Selvfølgelig er det ikke i orden. Men han er 3 år, han forstår ikke konsekvensen af det. Eller alvoren.

Igen, det er din veninde der skal have skæld ud.

nej netop for drengen ved ikke hvad fanden konsekvenser betyder!!! for han har aldrig fået en!!! ikke det at han ved hvad der sker hvis der sker noget med min mave men det burde ikke være nødvendigt at bede drengen 4 gange om at stoppe med at slå mig i maven det kan du da godt se. skulle jeg bare grine med ELLER HVAD?!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.