Maja84 skriver:
Jeg synes bestemt ikke venindens opførsel var ok, og hun burde have gjort mere. Samtidig synes jeg ikke man Kan bebrejde drengen, hvis han ikke får konsekvenser, og ang maven, så tror jeg ikke han er klar over betydningen, eller husker at du Er gravid. Og når min søn løber glad mod folk kan han også kaste sig ind mod dem, fordi han ikke kan styre det, nu er min dreng nok også noget mindre, men har set mange større børn gøre det samme, så ved ikke om det er det, der sker
Dog synes jeg også du blander dig og overruler på en meget uheldig måde, tænker især her på maden, hvor du går ind og blander dig og modsiger hendes beslutning, samtidig virker du lidt dømmende og viser manglende forståelse for søvn om aftenen, og generelt for det at have børn i den størrelse. Kan dog godt forstå dig, da jeg selv har prøvet noget lignende, det var bare en hel uges sommerhus, og hvor vi måtte gå mange ture, for ikke at komme til at blande os i deres opdragelse. Jeg oplever selv at man nogle gange må vælge sine kampe, og børn kan til tider være en meget stor mundfuld, selv for de bedste mødre med meget tålmodighed 
Håber jeg fik det rigtigt ud, skriver fra mobil
Jeg er meget enig med dig - og har også selv opfattet andres børn som " bøller", der burde vide bedre, indtil mine egne blev lidt større og jeg kunne se, at også 3-årige og 6-årige er små, forvirrede mennesker, der nogle gange famler i blinde og ikke forstår "konceptet" i en ukendt, social sammenhæng.
Anmeld