Har haft besøg og shit aldrig igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

MKuhr

Camilla30 skriver:

Du kantydeligvis ikke sætte dig ind i hvordan drengen har haft det  - han er 3 år, du er voksen? Med to voksne må situationen aldrig køre så langt ud, at du bl.a. skal slæbe ham ud i bilen det, det har både du og moderen et ansvar for.

uha det er nok skrevet voldsommere end det er!!

og så lige en ting, jeg ved han kun er tre år og bebrejder ikke ham MEN HANS MOR!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

L&V

Mor og meget mere skriver:

Om han kan lege selv har ikke noget med hans alder at gøre - han er sat i en forvirrende situation i et fremmed hjem hos en fremmed kvinde, hans mor ignorerer ham, og han kan ikke finde ud af at udtrykke, at han føler sig overset og mangler hjælp til at "gøre tingene rigtigt". Det er en stor mundfuld for en 3-årig. Hans opførsel er desværre helt forståelig - det er moren, der svigter. 

Ja selvfølgelig er det moderen der svigter men når man er 3 forstår man os godt et nej om det så kommer fra moderen eller en anden.. Hvis han var et afbalanceret barn der var vand til regler så havde der ikke været et problem her

Anmeld

17. juni 2012

Janni.

Hold da op en tålmodighed du besidder! 

Håber du er okay, jeg havde ikke holdt dem ud så længe, hverken mor eller barn. 

Anmeld

17. juni 2012

MKuhr

Månsson skriver:

Arh men prøv nu lige og hør her i mit hjem der er det også mine regler der gælder os selv om det ikke er mit barn, der er bare noget jeg ikke vil ha som måske er okay hjemme ved dem selv men ikke her. Hvis de ikke bryder sig om det så ved de hvor døren er for de kom selv ind af den, bum bum.. Det kan da os godt ske du blander dig meget men ska dit hjem smadres af et barn som er stort nok til at ku sidde stille og lege, se tv eller andet, nej det tror jeg da ik

haha nej lidt komisk sprugte jeg også en hvis dame om der brugte energi på at fortælle at jeg havde gjort noget forkert.

jeg er ligeglad med hvad de tænker som du siger mit hjem mine regler!!

Anmeld

17. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Maja84 skriver:

Jeg synes bestemt ikke venindens opførsel var ok, og hun burde have gjort mere. Samtidig synes jeg ikke man Kan bebrejde drengen, hvis han ikke får konsekvenser, og ang maven, så tror jeg ikke han er klar over betydningen, eller husker at du Er gravid. Og når min søn løber glad mod folk kan han også kaste sig ind mod dem, fordi han ikke kan styre det, nu er min dreng nok også noget mindre, men har set mange større børn gøre det samme, så ved ikke om det er det, der sker

Dog synes jeg også du blander dig og overruler på en meget uheldig måde, tænker især her på maden, hvor du går ind og blander dig og modsiger hendes beslutning, samtidig virker du lidt dømmende og viser manglende forståelse for søvn om aftenen, og generelt for det at have børn i den størrelse. Kan dog godt forstå dig, da jeg selv har prøvet noget lignende, det var bare en hel uges sommerhus, og hvor vi måtte gå mange ture, for ikke at komme til at blande os i deres opdragelse. Jeg oplever selv at man nogle gange må vælge sine kampe, og børn kan til tider være en meget stor mundfuld, selv for de bedste mødre med meget tålmodighed

Håber jeg fik det rigtigt ud, skriver fra mobil

Jeg er meget enig med dig - og har også selv opfattet andres børn som " bøller", der burde vide bedre, indtil mine egne blev lidt større og jeg kunne se, at også 3-årige og 6-årige er små, forvirrede mennesker, der nogle gange famler i blinde og ikke forstår "konceptet" i en ukendt, social sammenhæng. 

Anmeld

17. juni 2012

MKuhr

Janni. skriver:

Hold da op en tålmodighed du besidder! 

Håber du er okay, jeg havde ikke holdt dem ud så længe, hverken mor eller barn. 

Hehe nej jeg er også overrasket over mig selv er ok men ked af situationen og at jeg følte mig så magtesløs og ikke kunne gøre andet end at sige fra konstant, synes jeg ikke er fair.

Anmeld

17. juni 2012

L&V

Mrs. skriver:

haha nej lidt komisk sprugte jeg også en hvis dame om der brugte energi på at fortælle at jeg havde gjort noget forkert.

jeg er ligeglad med hvad de tænker som du siger mit hjem mine regler!!

Nemmerlig. Jeg kan godt klare og være hende den skrappe

Anmeld

17. juni 2012

MKuhr

Mor og meget mere skriver:

Jeg er meget enig med dig - og har også selv opfattet andres børn som " bøller", der burde vide bedre, indtil mine egne blev lidt større og jeg kunne se, at også 3-årige og 6-årige er små, forvirrede mennesker, der nogle gange famler i blinde og ikke forstår "konceptet" i en ukendt, social sammenhæng. 

det er som sagt heller ikke barnet jege r sur på men hende og skuffet over hun lod ham slå mig 4 gange i maven og jeg selv måtte tage den med ham. jeg ville jo ikke lade ham slippe og tro at det var ok. ligesom med alt det andet.....tog den med hende til sidst..

Anmeld

17. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Månsson skriver:

Ja selvfølgelig er det moderen der svigter men når man er 3 forstår man os godt et nej om det så kommer fra moderen eller en anden.. Hvis han var et afbalanceret barn der var vand til regler så havde der ikke været et problem her

For så vidt enig - men han har ikke forstået en brik og har formentlig både kedet sig og været snotforvirret. 

Anmeld

17. juni 2012

Kamulla

Mrs. skriver:

det blev jeg nødt til for at kunne være der og hun bad mig om det fordi hun ikke selv magtede det.

så havde jeg bedt dem om at gå, fordi det er ikke mit barn og dermed ikek mit job at skulle opdrage på den måde over for andres børn.. 

hvis hun ikke magter at sætte grænser for sit barn, burde hun overveje at gå på kommunen og få hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.