Mrs. skriver:
Har jeg gjort noget forkert? ved jeg tog fat i ham nogle gange men ikke noget han tog skade af, er ked af at det hele blev overladt til mig. hun sad bare og kiggede på.
hver gang jeg havde haft fat i ham kom han til mig og ville holde mig i hånden eller sidde ved mig, det ville han ikke engang ved sin mor som ikke gav ham konsekvenser som jeg. må betyde drengen har brug for det. har så ondt af den dreng, de magter jo ikke at være forældre.
Hvad lavede I sammen under besøget? Det lyder, som om drengen ikke har anet, hvad han skulle tage sig til, og hvis moren stort set har ladet ham være - fordi hun ikke orkede ham
- har han vel hungret efter opmærksomhed, og hellere negativ end slet ingen. Det bekræftes jo af, at han søgte dig, når du havde været "skrap".
Et barn på 3 sætter sig ikke bevidst for at være en pestilens - børn vil helst gøre "det rigtige", så han har kæmpet en brav kamp for at finde ud af at gebærde sig, men hvis moren ignorerer ham, er han jo på Herrens mark.
Jeg har mest ondt af knægten - du kan sige fra (og sikken en tålmodighed, du udviste) - men han har ikke en chance for at formulere, at han slet ikke kan finde ud af det og mangler sin mors hjælp til at forstå spillereglerne - og føle sig set af hende.
Hvordan oplever du ham på hjemmebane? Er det rigtigt, at han altid opfører sig sådan?
Anmeld