Har haft besøg og shit aldrig igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Frk.S

Det lyder da godt nok som om det har været anstrengende for dig.
Og det er da bare træls at moren ikke siger noget til ham. Det kan da ikke være rart at føle man skal sidde og opdrage på andres folk for at man kan holde ud at være der.

Men jeg er godt nok noget chokeret over din sidste kommentar!
Én ting er at du synes han er irriterende, og du har fået nok. Men derfra og så til at håbe han bliver slået ihjel af en bil i høj fart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

L&V

Mrs. skriver:

ja jeg ved det og det gjorde mig heldigvis også rolig men vi har haft 4 aborter så der skal ikke meget til at jeg bliver bange. er røstet!! og hun kender vores historie så fatter slet ikke at hun ikke reagerede der. der er da noget galt!!

Nå for pokker, ej så kan jeg godt forstå dig.. Så havde jeg bundet knægten til radiatoren

Anmeld

17. juni 2012

MKuhr

Maise86 skriver:

Personligt ville jeg blive enormt vred hvis andre end folk som står mig MEGET nær irrettesætter mine børn på den måde. Ingen andre end mig bestemmer om mine børn skal have fjernet deres mad f.eks.

MEN jeg gør også selv noget aktivt når jeg er i nærheden af mine børn for at de skal opføre sig pænt og være til at holde ud at være sammen med.

Ved ikke hvad jeg havde gjort i din situation, for moderen er jo helt klart galt på den og det kommer til udtryk igennem drengens opførsel som helt klart ikke var okay.

Jeg mener bare ikke at det er på sin plads at opdrage andres børn på den måde som du skriver. Men jeg aner ikke hvad jeg selv havde gjort i sådan en situation

Ja det er netop det jeg er målløs over at det var mig der skulle stoppe ham i at ødelægge mine ting så måtte jeg jo træde til og det med aftensmaden han skreg så højt at vi ikke kunne snakke sammen og hun reagerede ikke og jeg vil ikke finde mig i det i mit eget hjem

det er en utrolig svært situation og sagde flere gange til hende at hun måtte sige til hvis jeg blandede mig for meget

men når det går udover min mave og mit hjem så bliver jeg vred så er jeg ligeglad! men jeg vil heller ikke have at der er nogen der skal opdrage mine børn, men hun var tydeligvis ligeglad og lod mig om det hele. han var ved at kaste maden på gulvet fordi vi begge ignorerede ham..

ved heller ikke hvad jeg skulle ha gjort anderledes for så have jeg nok ikke haft myggenet længere og ridset gulv, og smadret tallerken med mad over det hele. niks det vil jeg ikke finde mig i der er grænser

Anmeld

17. juni 2012

MKuhr

Frk.S skriver:

Det lyder da godt nok som om det har været anstrengende for dig.
Og det er da bare træls at moren ikke siger noget til ham. Det kan da ikke være rart at føle man skal sidde og opdrage på andres folk for at man kan holde ud at være der.

Men jeg er godt nok noget chokeret over din sidste kommentar!
Én ting er at du synes han er irriterende, og du har fået nok. Men derfra og så til at håbe han bliver slået ihjel af en bil i høj fart.

Det håbede jeg jo heller ikke se nu i må ikke misforstå mig, man kan tænke tanker engang imellem man ikke mener! må endelig ikke misforstå mig!

jeg havde det ENORMT dårligt med at sidde og opdrage ham, hun sagde faktisk direkte du må gerne sige noget til ham flere gange. hun lagde den over på mig.

Anmeld

17. juni 2012

Maise86

Mrs. skriver:

Ja det er netop det jeg er målløs over at det var mig der skulle stoppe ham i at ødelægge mine ting så måtte jeg jo træde til og det med aftensmaden han skreg så højt at vi ikke kunne snakke sammen og hun reagerede ikke og jeg vil ikke finde mig i det i mit eget hjem

det er en utrolig svært situation og sagde flere gange til hende at hun måtte sige til hvis jeg blandede mig for meget

men når det går udover min mave og mit hjem så bliver jeg vred så er jeg ligeglad! men jeg vil heller ikke have at der er nogen der skal opdrage mine børn, men hun var tydeligvis ligeglad og lod mig om det hele. han var ved at kaste maden på gulvet fordi vi begge ignorerede ham..

ved heller ikke hvad jeg skulle ha gjort anderledes for så have jeg nok ikke haft myggenet længere og ridset gulv, og smadret tallerken med mad over det hele. niks det vil jeg ikke finde mig i der er grænser

Nej det kan jeg godt se!

Men ufatteligt at hun ikke gør noget!

Anmeld

17. juni 2012

MKuhr

Månsson skriver:

Nå for pokker, ej så kan jeg godt forstå dig.. Så havde jeg bundet knægten til radiatoren

haha pas på hvad du skriver jeg er allerede ved at blive misforstået i det jeg lige tænkte at åg gid han ville løbe ud på vejen hahaha det mener jeg jo ikke men det går så stærkt og folk tager det bare til sig altså det er vildt.

Anmeld

17. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mrs. skriver:

Har jeg gjort noget forkert? ved jeg tog fat i ham nogle gange men ikke noget han tog skade af, er ked af at det hele blev overladt til mig. hun sad bare og kiggede på.

hver gang jeg havde haft fat i ham kom han til mig og ville holde mig i hånden eller sidde ved mig, det ville han ikke engang ved sin mor som ikke gav ham konsekvenser som jeg. må betyde drengen har brug for det. har så ondt af den dreng, de magter jo ikke at være forældre.

Hvad lavede I sammen under besøget? Det lyder, som om drengen ikke har anet, hvad han skulle tage sig til, og hvis moren stort set har ladet ham være - fordi hun ikke orkede ham  - har han vel hungret efter opmærksomhed, og hellere negativ end slet ingen. Det bekræftes jo af, at han søgte dig, når du havde været "skrap". 

Et barn på 3 sætter sig ikke bevidst for at være en pestilens - børn vil helst gøre "det rigtige", så han har kæmpet en brav kamp for at finde ud af at gebærde sig, men hvis moren ignorerer ham, er han jo på Herrens mark. 

Jeg har mest ondt af knægten - du kan sige fra (og sikken en tålmodighed, du udviste) - men han har ikke en chance for at formulere, at han slet ikke kan finde ud af det og mangler sin mors hjælp til at forstå spillereglerne - og føle sig set af hende. 

Hvordan oplever du ham på hjemmebane? Er det rigtigt, at han altid opfører sig sådan? 

Anmeld

17. juni 2012

MKuhr

Maise86 skriver:

Nej det kan jeg godt se!

Men ufatteligt at hun ikke gør noget!

jeg følte mig seriøst ikke hjemme i mit eget hjem, havde lyst til at gå. stoppede også mig selv i flere gange at sige noget.. men hun sagde så bare at hun gerne ville have jeg sagde noget til ham og måtte sige hvis hun gjorde noget forkert!! JEG HAR IKKE SELV BØRN hvordan i hel.... jeg skal ikke opdrage dit barn tænkte jeg bare, de skal ikke her hjem igen det magter jeg ikke og det er også synd for drengen. havde ikke taget mit barn med i byen hvis jeg ikke kunne styre ham.

Anmeld

17. juni 2012

Tvillingemor80

Hold kæft hun lyder som en der ikke ved hvad man stiller op med et barn og hvor er det bare mega synd for barnet at hun bare lader sin veninde opdrage på ham

Er dybt chokket over din "venindes" opførelse. - stakkels stakkels barn! der jo ingen der kan holde ham ud mere..

Men hun må jo nok lære det på den hårde måde, at næste gang hun vil på visit så siger du "nej for jeg orker ikke din ligyldighed omkring din søns opførelse"..

Anmeld

17. juni 2012

Camilla30

Maise86 skriver:

Sorry. Ved ikke hvad jeg skal skrive. Men er målløs over jer alle 3's opførsel.

Hold da op! Kan godt forstå du fik nok!

Jeg er også målløs over alle tres opførsel inkl. din

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.