Hvad oplever du i din menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Fenja09

Da jeg var yngre havde jeg ekstremt ondt og det varede i op til 14 dage, så startede jeg på p-piller og havde moderate smerter i underliv og lænd, samt en smule hovedpine. Da jeg stoppede med p-piller havde jeg det på samme måde som da jeg tog pillerne. Idag efter jeg har født og er på mini-piller mærker jeg stort set intet og bløder næsten heller ikke.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Da jeg var yngre var jeg ofte ikke i skole når jeg havde menstruation, for jeg kunne ikke gå af bare smerter!

Og har altid haft enormt mange smerter! Jeg kan slet ikke forklare smerterne. Det gør bare ondt. Og så bliver jeg helt øm i musklerne

Så fik jeg ppiller. Og nu har jeg knap så mange smerter mere. Heldigvis

Anmeld

13. juni 2012

Muffin_girl

Louisiana skriver:

Ja, præcis! Og hvis det ER det, så er det jo åndssvagt, at gå med det, når jeg kan få gjort noget ved det 

Nemlig  

Anmeld

13. juni 2012

Becks

Jeg får dårlig mave op til - og under min mens..

Og så får jeg ondt i lænden og underlivet et par dage før og det slutter gerne på anden dagen.. Og så bløder jeg meget og i 6-45 dage

Dog er det længe siden jeg har blødt SÅ længe som 45 dage, det kom der styr på, da jeg kom i de rette hænder ang. min pco..

Anmeld

13. juni 2012

Muhmi

Før jeg fødte havde jeg nogle gange smerter så jeg ikke kunne stå eller gå, hovedpine, humørsvingninger, mange brystspændninger, meget træt og  blødte i ca. 3 dage, første dagen og anden dagen ret voldsomt, men trejdedagen næsten ingenting og fjerdedagen var det væk, medmindre jeg dyrkede sex den dag, så kom der lidt mere...

Nu er det sådan at jeg ca. to dage før, får ve-agtige smerter ret voldsomt faktisk, det gør virkelig ondt. Men mens jeg har menstruation er der næsten ingen smerter, jeg bløder ikke så voldsomt, måske lige på førstedagen men ikke noget vildt. Min menstruation varer så 4 - 5 dage nu, hvor det enten er væk på fjerdedagen eller femtedagen.. Jeg bliver en smule mere træt end hvis jeg ikke har menstruation, næsten ingen brystspændinger..

Så alt i alt mærker jeg næsten ingenting til det efter jeg har født, bortset fra jeg jo bløder hehe og så de dumme ve-agtige smerter INDEN menstruationen

Orv forresten så får jeg lidt dårlig mave dagen før, det har jeg altid fået

Anmeld

13. juni 2012

Louisiana

Becks skriver:

Jeg får dårlig mave op til - og under min mens..

Og så får jeg ondt i lænden og underlivet et par dage før og det slutter gerne på anden dagen.. Og så bløder jeg meget og i 6-45 dage

Dog er det længe siden jeg har blødt SÅ længe som 45 dage, det kom der styr på, da jeg kom i de rette hænder ang. min pco..

Puha da, det var da heller ikke videre rart - det må have været npgle meget lange 45 dage 

Anmeld

13. juni 2012

Louisiana

Muhmi skriver:

Før jeg fødte havde jeg nogle gange smerter så jeg ikke kunne stå eller gå, hovedpine, humørsvingninger, mange brystspændninger, meget træt og  blødte i ca. 3 dage, første dagen og anden dagen ret voldsomt, men trejdedagen næsten ingenting og fjerdedagen var det væk, medmindre jeg dyrkede sex den dag, så kom der lidt mere...

Nu er det sådan at jeg ca. to dage før, får ve-agtige smerter ret voldsomt faktisk, det gør virkelig ondt. Men mens jeg har menstruation er der næsten ingen smerter, jeg bløder ikke så voldsomt, måske lige på førstedagen men ikke noget vildt. Min menstruation varer så 4 - 5 dage nu, hvor det enten er væk på fjerdedagen eller femtedagen.. Jeg bliver en smule mere træt end hvis jeg ikke har menstruation, næsten ingen brystspændinger..

Så alt i alt mærker jeg næsten ingenting til det efter jeg har født, bortset fra jeg jo bløder hehe og så de dumme ve-agtige smerter INDEN menstruationen

Orv forresten så får jeg lidt dårlig mave dagen før, det har jeg altid fået

Jeg får også så voldsomme smerter, at det føles som veer - det er virkelig ubehageligt  

Anmeld

13. juni 2012

Louisiana

rikkeregnbue skriver:

Da jeg var yngre var jeg ofte ikke i skole når jeg havde menstruation, for jeg kunne ikke gå af bare smerter!

Og har altid haft enormt mange smerter! Jeg kan slet ikke forklare smerterne. Det gør bare ondt. Og så bliver jeg helt øm i musklerne

Så fik jeg ppiller. Og nu har jeg knap så mange smerter mere. Heldigvis

Vildt nok, at p-piller kan hjælpe så meget 

Anmeld

13. juni 2012

Louisiana

Fenja09 skriver:

Da jeg var yngre havde jeg ekstremt ondt og det varede i op til 14 dage, så startede jeg på p-piller og havde moderate smerter i underliv og lænd, samt en smule hovedpine. Da jeg stoppede med p-piller havde jeg det på samme måde som da jeg tog pillerne. Idag efter jeg har født og er på mini-piller mærker jeg stort set intet og bløder næsten heller ikke.

/Fenja

Jeg kender ikke mini-piller - hvad er det?

Anmeld

13. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

stærke smerter 2 dage inden min menstratuion og op til 3 dage når den er kommet. Både smerter i underliv samt i lænden. Jeg har også stærke humørsvingninger

Dette kom først for 3 år siden. Før mærkede jeg ikke til den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.