Hvad oplever du i din menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad oplever du i din menstruation?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

10.204 visninger
96 svar
3 synes godt om
13. juni 2012

Louisiana

Hej alle sammen 

Jeg håber, at I vil være med i min lille undersøgelse 

Hvordan oplever I jeres menstruation? Man kan vælge flere svarmuligheder.

Jeg selv har meget stærke smerter, får stærke smerter i lænden, bliver svimmel, får kvalme, diarré, ømme bryster, bliver ekstremt træt (er nærmest umulig at vække, når først jeg er faldet i søvn) - jeg har rigtig mange ubehagelige gener, og har tænkt meget på, om alle andre kvinder også har så mange gener, når de har menstruation, eller om der måske er noget galt?

Glæder mig til, at se jeres svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Laulund87

Milde smerter i lænd og mave, lidt mere træt og milde humørsvingninger. Så ikke noget særligt 

Det er så når jeg ikke er på p-piller. Når jeg er på p-piller mærker jeg intet

Anmeld

13. juni 2012

Muffin_girl

Louisiana skriver:

Hej alle sammen 

Jeg håber, at I vil være med i min lille undersøgelse 

Hvordan oplever I jeres menstruation? Man kan vælge flere svarmuligheder.

Jeg selv har meget stærke smerter, får stærke smerter i lænden, bliver svimmel, får kvalme, diarré, ømme bryster, bliver ekstremt træt (er nærmest umulig at vække, når først jeg er faldet i søvn) - jeg har rigtig mange ubehagelige gener, og har tænkt meget på, om alle andre kvinder også har så mange gener, når de har menstruation, eller om der måske er noget galt?

Glæder mig til, at se jeres svar 

Jeg har mange slemme smerter, hovedpine, humørsvingninger, er meget træt, ondt i maven, ondt i brysterne.. Og sådan nogle smerte anfald.. 

Men jeg har så fundet ud af for 2 år siden at det er fordi jeg har en sygdom.. Der hedder endometriose.. Så nu ved jeg da hvorfor..

Og efter jeg har fået en spiral + mini piller.. Er mine smerter 90% væk.. SKØNT.. og har ikke haft mens i 1 ½ år...

Anmeld

13. juni 2012

Louisiana

Laulund87 skriver:

Milde smerter i lænd og mave, lidt mere træt og milde humørsvingninger. Så ikke noget særligt 

Det er så når jeg ikke er på p-piller. Når jeg er på p-piller mærker jeg intet

Årh, gid det var mig 

Anmeld

13. juni 2012

vitapigen

Milde smerter i lænd og så bliver jeg liderlig fordi jeg ikke kan få noget

Anmeld

13. juni 2012

Laulund87

Louisiana skriver:

Årh, gid det var mig 

Ja kan godt se at du døjer meget

Anmeld

13. juni 2012

Louisiana

AalborgPigen skriver:

Jeg har mange slemme smerter, hovedpine, humørsvingninger, er meget træt, ondt i maven, ondt i brysterne.. Og sådan nogle smerte anfald.. 

Men jeg har så fundet ud af for 2 år siden at det er fordi jeg har en sygdom.. Der hedder endometriose.. Så nu ved jeg da hvorfor..

Og efter jeg har fået en spiral + mini piller.. Er mine smerter 90% væk.. SKØNT.. og har ikke haft mens i 1 ½ år...

Jeg har selv tænkt på, om jeg har endometriose - hvordan fik du diagnosen? 

Anmeld

13. juni 2012

Louisiana

vitapigen skriver:

Milde smerter i lænd og så bliver jeg liderlig fordi jeg ikke kan få noget

Jeg tror også, at man bliver liderlig, fordi der er en masse der rører sig dernede 

Anmeld

13. juni 2012

Louisiana

Laulund87 skriver:

Ja kan godt se at du døjer meget

Ja, det er et sandt helvede, når det står på. Var nær væltet omkuld i badet i dag 

Anmeld

13. juni 2012

Laulund87

Louisiana skriver:

Ja, det er et sandt helvede, når det står på. Var nær væltet omkuld i badet i dag 

Ej hvor ubehageligt!  til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.