Hvad oplever du i din menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

TR

vitapigen skriver:

Hehe ja det jo det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Louisiana

AalborgPigen skriver:

Ja så syntes jeg du skal få det tjekket better safe then sorry  

Ja, præcis! Og hvis det ER det, så er det jo åndssvagt, at gå med det, når jeg kan få gjort noget ved det 

Anmeld

13. juni 2012

Den lykkelige

Jeg har faktisk ingen smerter.. Overhovedet.. inden jeg blev gravid kunne jeg have dårlig mave når jeg havde det.. nu har jeg hormonspiral og det eneste er faktisk vægtøgning, øget appetit og sveder meget om natten (ja undskyld lyder klamt).. men jeg har det aldrig varmt ellers.. men lige præcis de dage jeg har mit lort der vågner jeg flere gange om natten hvor jeg er badet i sved  underlig..

Anmeld

13. juni 2012

Louisiana

Den lykkelige skriver:

Jeg har faktisk ingen smerter.. Overhovedet.. inden jeg blev gravid kunne jeg have dårlig mave når jeg havde det.. nu har jeg hormonspiral og det eneste er faktisk vægtøgning, øget appetit og sveder meget om natten (ja undskyld lyder klamt).. men jeg har det aldrig varmt ellers.. men lige præcis de dage jeg har mit lort der vågner jeg flere gange om natten hvor jeg er badet i sved  underlig..

Gud, så er det DERFOR! Har slet ikke tænkt over, at det er derfor - jeg svedet også helt vildt, når jeg har min menstruation. Synes heller ikke, at det er fantastisk lækkert, og skide træls, at skulle skifte sengetøj hver dag 

Anmeld

13. juni 2012

.....

Jeg har somregel menstruation i 6 dage cirka. De første 2-3 dage, kan jeg få stærke smerte jag, der går hurtigt igennem maven så jeg lige må bukke mig forover..Men heldigvis ikke så mange, så det er til at overleve. Jeg vil helst blive hjemme på 3.dagen, da jeg bløder værst der

Ellers får jeg sommetider kvalme af fed mad, eller bare kvalme generalt. Så derfor spiser jeg gerne frugt i min periode.. Jeg har lette/ømme smerte i maven gennem de 6 dage, som jeg prøver at ignorere, så man ikke mærker det så meget! Jeg får de særeste lyster til forskellig mad osv. Denne gang er det chokolade . Derudover er jeg ikke sjov at være sammen med når jeg har min periode..jeg bliver (meget) irritabel over småting, og har ofte en meget irritabel følelse i kroppen , så jeg kan gå i udbrud over de mærkligste ting . Og så føler jeg mig altid som en oppustet ballon de første par dage, haha

Men er rigtig glad for at jeg er på p-piller, for før jeg begyndte på p-piller, kunne jeg bløde så meget, at et natbind om natten ville være blødt igennem!

Anmeld

13. juni 2012

tinasmor

Jeg mangler en boks med "ingen ændring"

Jeg mærker ingenting. Kun når jeg har æl så kommer der ubehag i en kort periode men ellers ikke noget at skrive hjem om

Anmeld

13. juni 2012

Nemesis

Har altid haft rigtig mange smerter også i lænden. diarré, ømhed, humørsvingninger og så har jeg også været så "heldig" at have lange og meget kraftige blødninger.
Vi snakker max 2 timer med tampax super + OG bind og alligevel max 2 timer ellers blødte jeg igennem.

Jeg fik derfor d. 1 maj fjernet min livmoderslimhinde..eller 80 % af den. Jeg har haft lidt ømme bryster, men ikke nær så ondt som jeg plejer.

Indtil videre har jeg kunne nøjes med et trusseindlæg.

Så nu er det da ikke en helveds uge hver måned.

:-) Sisse

Anmeld

13. juni 2012

tinasmor

Alex R. skriver:

Jeg har det virkelig virkelig dårligt de to første dage. Hvis ikke jeg tager meget stærke smertestillende gør det så ondt at jeg besvimer og kaster op. Det er blevet en lille smule bedre end da jeg var teenager, men har stadig min fair share af at dejse om offentlige steder.

få evt tjekket for endometriose

Anmeld

13. juni 2012

Plysbjørnen

Louisiana skriver:

Hahaha - 'Kommunister i lysthuset' - den var god!  

Anmeld

13. juni 2012

Alex R.

Louisiana skriver:

Jamen for pokker da - har du spurgt din læge til råds? Det lyder jo helt vildt..! 

Min menstruation startede da jeg var 14-15 år og der var det lige slemt alle dagene, så min læge startede med at forslå p-piller. Det var jeg bestemt ikke fan af, have på ingen måde brug for dem (blev først sexuelt aktiv som 20 årig) så jeg fik istedet en recept på nogle stærke smertestillende, så dem har jeg bare taget fast hver måned siden da. Problemet er oftest at hvis jeg ikke tager dem i god tid kaster jeg dem bare op
Jeg har dog fået en henvisning til gynækolog for nyligt, men er ikke så tryg ved at blive kigget på, så skal lige have taget mig mod til at ringe og få en tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.