SyrligSmag skriver:
Ved det er en gammel tråd efterhånden, men tænkte mit indlæg kunne hjælpe andre.
Jeg selv har haft meget stærke smerter i maven, så stærke jeg kastede op og besvimede. Følte ikke jeg blev taget seriøst ved min læge, så en dag bankede jeg i bordet og krævede, at blive undersøgt ordentlig.
Jeg fik en henvisning til en gynækolog, som forsikrede mig om at der heldigvis ikke var noget galt, men han kunne så også fortælle mig, at det var min mørbrad som gjorde jeg havde ondt under min menstruation, fik nogle øvelser jeg skulle lave der hjemme, de hjalp dog intet, men fik googlet mig frem til, at en massør måske kunne afhjælpe mine smerter.
Tog derfor kontakt til en massør, som godt kendte til problematikken og havde hjulpet flere kvinder til at blive smertefri. Det er en smertefuld omgang massage, men det er 20-30 min smerte hver 14. dag, sammenlignet med 2-3 dages smertehelvede hver måned. Så jeg vælger helt klart massagen.
Tænker at flere af jer, hvor der ikke ligger en sygdom bag, kunne få glæde af, at prøve en omgang massage af jeres mørbrad. Det har ihvertfald været min redning, men har også indstillet mig på, at det nok er resten af livet jeg kommer til, at skulle have massage, da jeg får ondt igen, hvis ikke jeg overholder massagen.