Hvad oplever du i din menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Dinna88

Ingenting. Måske en SMULE ubehag ud for livmoderen. Den eneste gang jeg har mærket noget var til undersøgelse ved lægen, hvor han trykkede hårdt på livmoderen. Det gjrode nas! til gengæld er det som regel ret voldsomt/kraftigt, særlig tom natten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Louisiana

Alex R. skriver:

Min menstruation startede da jeg var 14-15 år og der var det lige slemt alle dagene, så min læge startede med at forslå p-piller. Det var jeg bestemt ikke fan af, have på ingen måde brug for dem (blev først sexuelt aktiv som 20 årig) så jeg fik istedet en recept på nogle stærke smertestillende, så dem har jeg bare taget fast hver måned siden da. Problemet er oftest at hvis jeg ikke tager dem i god tid kaster jeg dem bare op
Jeg har dog fået en henvisning til gynækolog for nyligt, men er ikke så tryg ved at blive kigget på, så skal lige have taget mig mod til at ringe og få en tid.

Jeg synes helt bestemt, at du skal få ringet, og få en tid hos gynækologen! Det kan jo ikke blive værre - sådan tænker jeg, når jeg skal til gynækolog, for jeg bryder mig heller ikke om det 

Anmeld

13. juni 2012

Louisiana

Dinna88 skriver:

Ingenting. Måske en SMULE ubehag ud for livmoderen. Den eneste gang jeg har mærket noget var til undersøgelse ved lægen, hvor han trykkede hårdt på livmoderen. Det gjrode nas! til gengæld er det som regel ret voldsomt/kraftigt, særlig tom natten.

Du er heldig 

Anmeld

13. juni 2012

mpr

Jeg har stærke smerter, oplever også smerter i læn og under ribbenene, bliver svimmel, får kvalme, bliver meget mere træt end normalt, jeg har let ømme bryster, og får ekstreme humørsvingninger, og smerter under evt sex og det er på p-piller... Kan slet ikke huske hvordan det føltes uden p-pillerne men i hvert fald starter symptomerne ½-1 uge før min mens starter øv øv øv!

Anmeld

13. juni 2012

Dinna88

Louisiana skriver:

Du er heldig 

det synes jeg bestemt også, når jeg læser om nogle af jer!! Det lyder helt voldsomt. Jeg kan også få følelsen af at det  lidt brænder/trækker omkring livmoderen, men har kun prøvet at måtte hove en varmedunk frem to gange

Anmeld

13. juni 2012

Louisiana

Chel1992 skriver:

Jeg har stærke smerter, oplever også smerter i læn og under ribbenene, bliver svimmel, får kvalme, bliver meget mere træt end normalt, jeg har let ømme bryster, og får ekstreme humørsvingninger, og smerter under evt sex og det er på p-piller... Kan slet ikke huske hvordan det føltes uden p-pillerne men i hvert fald starter symptomerne ½-1 uge før min mens starter øv øv øv!

Suk - ved hvordan du har det 

Anmeld

13. juni 2012

Louisiana

Dinna88 skriver:

det synes jeg bestemt også, når jeg læser om nogle af jer!! Det lyder helt voldsomt. Jeg kan også få følelsen af at det  lidt brænder/trækker omkring livmoderen, men har kun prøvet at måtte hove en varmedunk frem to gange

Må tilstå, at jeg er misundelig 

Anmeld

13. juni 2012

Dinna88

Louisiana skriver:

Må tilstå, at jeg er misundelig 

Vær det endelig! Ville ønske jeg kunne dele

Anmeld

13. juni 2012

Louisiana

Dinna88 skriver:

Vær det endelig! Ville ønske jeg kunne dele

Det ville jeg virkelig også ønske du kunne! 

Anmeld

13. juni 2012

Pigent

Louisiana skriver:

Hej alle sammen 

Jeg håber, at I vil være med i min lille undersøgelse 

Hvordan oplever I jeres menstruation? Man kan vælge flere svarmuligheder.

Jeg selv har meget stærke smerter, får stærke smerter i lænden, bliver svimmel, får kvalme, diarré, ømme bryster, bliver ekstremt træt (er nærmest umulig at vække, når først jeg er faldet i søvn) - jeg har rigtig mange ubehagelige gener, og har tænkt meget på, om alle andre kvinder også har så mange gener, når de har menstruation, eller om der måske er noget galt?

Glæder mig til, at se jeres svar 

Det er forskellig fra gang til gang hvor det er hos mig, men jeg har stemt på de ting jeg har oplevet når jeg har haft mens 

Har stemt milde smerter, Har kun smerter i underlivet, Får også smerter i lænd og kvalme. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.