Faderen er forvirrende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Plysbjørnen

katrine26 skriver:

HOLD DA OP..jeg syntes da godt nok i er grove mod ts.

JA han er 20 år, JA det er en tidlig alder at blive far i og JA han syntes sikkert ikke det er fedt at få et barn når han ikke har lyst.

Men men men. valgte han selv at dyrke sex JA, valgte han selv at dyrke ubeskyttets sex JA, ved man godt i en alder af 20 år at det kan man få børn af JA.

Og selvfølig SKAL hun da kræve børnepenge af ham..

Vis et barn som er ønsket for morens siden man far ikke vil det ,er ens med dårlig selvvær, identitetskrise osv..hvad så med de mange børn som bliver født fordi moren bliver insimineret..??

Ja jeg spørg bare..for man kan da ALDRIG forudse fremtiden, selvfølig kan man tage sine forholds regler. men om ens barn bliver kriminel, advokat, superstjerne eller noget helt 3 er da ikke en ting man kan spå om Også selvom barnet har en far eller ej..

Katrine26

Flot sagt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

HeXeri

Aniteb skriver:

Hun kunne jo også have taget p-pillerne også være blevet gravid alligevel...

Ja min holdning er måske gift mod mænd men jeg synes ikke den er værre end din... 

"vi giver den ultamative magt til mændene over vores kroppe"... 

Jeg synes det er forkert at have den holdning at det er mændene i vores liv der skal bestemme om vi skal have abort eller ej...

Hvem snakkede om at aflevere al magt over vores kroppe til mænd? Tror måske du skal styre din forestilling om andre.
Hvem har givet kvinden tilladelse til at presse et barn igennem ved en der ikke ønsker det? Tror måske du har glemt at det ikke kun er kvinden der er i en familie, der er altså også et barn og en far.
Er du som kvinde så uforsigtig at blive gravid, må du også være indstillet på at stoppe graviditeten hvis ikke faderen er med, hvorfor er det ikke ligeså rimelig, som "mænd - kend din plads" attituden?
Ja, jeg fatter det bare ikke. Hvorfor man ville lave baby på en mand der ikke gider se på en, hvorfor man vil lave baby på en der ikek gider baby, hvordan man kan se sit barn i øjenene og lyve - når sandheden er "Mor vidste faktisk godt din far ikke gad dig, men jeg ville have baby så derfor kom du til"
Kvinden er muligvis rugemaskine, men verdensherredømmet har vi heldigvis ikke endnu. Måske der er nogen af os der har glemt det.

Anmeld

13. juni 2012

FruStolpe

katrine26 skriver:

HOLD DA OP..jeg syntes da godt nok i er grove mod ts.

JA han er 20 år, JA det er en tidlig alder at blive far i og JA han syntes sikkert ikke det er fedt at få et barn når han ikke har lyst.

Men men men. valgte han selv at dyrke sex JA, valgte han selv at dyrke ubeskyttets sex NEJ, ved man godt i en alder af 20 år at det kan man få børn af JA.

Og selvfølig SKAL hun da kræve børnepenge af ham..

Vis et barn som er ønsket for morens siden man far ikke vil det ,er ens med dårlig selvvær, identitetskrise osv..hvad så med de mange børn som bliver født fordi moren bliver insimineret..??

Ja jeg spørg bare..for man kan da ALDRIG forudse fremtiden, selvfølig kan man tage sine forholds regler. men om ens barn bliver kriminel, advokat, superstjerne eller noget helt 3 er da ikke en ting man kan spå om Også selvom barnet har en far eller ej..

Katrine26

TS har selv skrevet at de brugte kondom men at det sprang.

Ergo, så har han gjort hvad han kunne. Og det er efter min opfattelse TS ansvar ikke at blive gravid.

Anmeld

13. juni 2012

Plysbjørnen

FruStolpe skriver:

Stop lige en gang dame !!!!

Nu har jeg INGEN steder skrevet at en abort er det bedste, jeg skrev at jeg håbede de kunne finde ud af det sammen.

Derudover, hvis du havde gidet læse HELE debatten ville du vide at han HAR brugt gummi, men at det sprang...

Så synes faktisk din "kyniske" mening efter min mening er dybt uvidende !!!!!

Nej det gjorde du ikke men du skrev sådan her: 

Men hvor er du dog egoistisk at du kun tænker på dig selv.

Tænk at få trukket et barn ned over hoved, eller endnu værre. Tænk at være det barn der måske aldrig lære sin far at kende fordi det er UØNSKET

Ja jeg havde ikke læst hele debatten, for jeg bliver gal når folk beskylder en person for at være egoistisk bare fordi hun ikke vil have en abort. 

Jeg synes stadigvæk at klaphatten må mande sig op og tage det ansvar man nu en gang kan risikere at få ved at dyrke sex, hvad enten gummiet springer eller man glemmer pillen, eller bare generelt er sløset med beskyttelsen...

Anmeld

13. juni 2012

HeXeri

FruStolpe skriver:

TS har selv skrevet at kondomet sprang.

Hun tog en fortrydelsespille, som af en eller anden grund ikke har virket.

OKay. Det var en første gang, at fortrydelsespillen ikke virkede, har jeg godt nok aldrig hørt om før. Nu må vi håbe på fosteret er som det skal være, vist en krads omgang sådan en fortrydelsespille.
Men det ændrer jo ikke ved det absolut tragiske i at hun gennemfører den graviditet, når han nu havde sikret sig mod det. Ja, stakkels mand siger jeg bare.

Anmeld

13. juni 2012

FruStolpe

Aniteb skriver:

Ja jeg havde ikke læst hele debatten, for jeg bliver gal når folk beskylder en person for at være egoistisk bare fordi hun ikke vil have en abort. 

Jeg synes stadigvæk at klaphatten må mande sig op og tage det ansvar man nu en gang kan risikere at få ved at dyrke sex, hvad enten gummiet springer eller man glemmer pillen, eller bare generelt er sløset med beskyttelsen...

Jeg er 100% uenig med dig.

Han har gjort hvad han kunne. Der er himmelråbende forskel på at gummiet springer og at man sløser med det.

Det kan aldrig sammenlignes.

Så JA det er at trække et barn ned over hoved på ham. Men hvad værre er, så er her MÅSKE et barn som på et tidspunkt skal finde ud af at dets far ikke har ville det. Det er fandme egoistisk så det vil noget.

Anmeld

13. juni 2012

Plysbjørnen

HeXeri skriver:

Hvem snakkede om at aflevere al magt over vores kroppe til mænd? Tror måske du skal styre din forestilling om andre.
Hvem har givet kvinden tilladelse til at presse et barn igennem ved en der ikke ønsker det? Tror måske du har glemt at det ikke kun er kvinden der er i en familie, der er altså også et barn og en far.
Er du som kvinde så uforsigtig at blive gravid, må du også være indstillet på at stoppe graviditeten hvis ikke faderen er med, hvorfor er det ikke ligeså rimelig, som "mænd - kend din plads" attituden?
Ja, jeg fatter det bare ikke. Hvorfor man ville lave baby på en mand der ikke gider se på en, hvorfor man vil lave baby på en der ikek gider baby, hvordan man kan se sit barn i øjenene og lyve - når sandheden er "Mor vidste faktisk godt din far ikke gad dig, men jeg ville have baby så derfor kom du til"
Kvinden er muligvis rugemaskine, men verdensherredømmet har vi heldigvis ikke endnu. Måske der er nogen af os der har glemt det.

Hvis en kvinde SKAL tage en abort fordi manden ønsker det, så er det at give manden magten over ens krop, og så dybt ville jeg aldrig synke.

Tvært imod ville jeg gøre hvad der stod i min magt for ikke at blive gravid, men blev jeg det ved et uheld, som i TS's tilfælde, så vil jeg stå ved min ret til at sige nej til en abort.

Jeg mener stadig at hvis man vitterlig IKKE vil have et barn, ja så må man lade være med at dyrke sex, for uheld kan ske selv med prevention.

Anmeld

13. juni 2012

FruStolpe

HeXeri skriver:

OKay. Det var en første gang, at fortrydelsespillen ikke virkede, har jeg godt nok aldrig hørt om før. Nu må vi håbe på fosteret er som det skal være, vist en krads omgang sådan en fortrydelsespille.
Men det ændrer jo ikke ved det absolut tragiske i at hun gennemfører den graviditet, når han nu havde sikret sig mod det. Ja, stakkels mand siger jeg bare.

Det har jeg heller ikke hørt om før.

Ja jeg ville nok snakke med en læge om hvad en fortrydelsespille gør ved et foster. Bare for at være på den sikre side

Anmeld

13. juni 2012

Plysbjørnen

FruStolpe skriver:

Jeg er 100% uenig med dig.

Han har gjort hvad han kunne. Der er himmelråbende forskel på at gummiet springer og at man sløser med det.

Det kan aldrig sammenlignes.

Så JA det er at trække et barn ned over hoved på ham. Men hvad værre er, så er her MÅSKE et barn som på et tidspunkt skal finde ud af at dets far ikke har ville det. Det er fandme egoistisk så det vil noget.

Så lad os i det mindste være enige om at være uenige...

Anmeld

13. juni 2012

henh01

Jeg synes bestemt heller ikke man kan tillade sig at gennemfører en graviditet hvor faderen ikke ønsker barnet. SLET ikke når der ER brugt gummi!!

I min optik virker det meget uansvarligt, umodent og egoistisk at gennemfører en graviditet under disse omstændigheder. (sorry TS, sådan er du sikkert slet ikke som person)

Jeg håber for dig, din eks og særligt for spiren i din mave at du virkelig overvejer din situation nøje!

Vælger du fortsat at gennemfører graviditeten, håber jeg at du er så lidt selvisk at du selvfølgelig tager alt ansvar for barnet - også økonomisk!

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.