An&Jo skriver:
hvor står der sexen var ubeskyttet?? det er der ingen af os der ved noget om..
Sikke mange svar der er kommet, men okay 
Først vil jeg lige fortælle, at om faren er der eller ej, har jeg i sinde at give mit barn et trygt og kærligt hjem - om det bliver hårdt, JA, men det er sgu ikke umuligt.
Det er helt okay, at mange ikke forstår min situation, hvis det kan siges sådan. Jeg er jo trods alt ung. Jeg har snakket meget med min ekskæreste, og han er forvirrende på den måde, at han på det ene tidspunkt gerne vil mig, og vil støtte mig - og på det andet tidspunkt kan sidde og græde over min situation. Og igen, jeg forstår ham godt, og jeg tvinger ham ikke til at skulle tage ansvar for barnet når det er født(men jeg kræver dog børnepenge af ham, da det trods alt ER hans barn!).
Angående det med, at jeg vil have et barn for så at håbe vi på dét grundlag finder sammen? Nej. Det er ikke sådan det hænger sammen. Jeg mener dog, at vi lever i et samfund, hvor vi for "let" smider ting væk, istedet for at forsøge at "fikse" det - og jeg ville ønske, at vi for barnets skyld kunne genopbygge et kærligt forhold, da det uden tvivl ville være bedst for barnet(og os, måske).
Med hensyn til hvordan jeg blev gravid, kan jeg fortælle at vi havde dyrket sex med et kondom, kondomet sprang, jeg tog en fortrydelsespille - og er nu alligevel gravid.
Anmeld