Er du bloddonor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
K&S skriver:

Men jeg fik overtalt manden til at donere, mens jeg stadig selv kunne - og han er nu også akut donor

Flot   jeg var det også, da jeg hørte til Frederiksberg Hospital, men ikke længere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

jeg er bloddonor og har doneret siden dengang jeg fik tilbudet

(kan jeg ik lige huske hvornår jeg fik)

Anmeld

11. juni 2012

MoarHvidovre

Tanjadamgaard skriver:

Ja, kan kun give dig ret  - Men det kan være dit indlæg, er med til at oplyse omkring emnet og folk så vælger at tage stilling 

Det håber jeg. Synes det er vigtigt, at man skal vende den om. Tænk, hvis det var en selv der havde behov for blod eller et organ, så ville man være lykkelig for, at ens medmennesker har taget stilling.

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

MoarHvidovre skriver:

Jeg har gjort dagens gode gerning i dag. Jeg har doneret 1/2 l blod til Hvidovre Blodbank og det var min gang nr. 9.

Har du taget stilling?

Jeg er både blod- og organdonor, har jeg været lige siden jeg var 18-19 år, er 25 år nu

Anmeld

11. juni 2012

UnderCover37

MoarHvidovre skriver:

Wow - det var flot

Ja, man har det rigtig godt bagefter - føler man har været med til, at gøre en forskel.

Tak, jeg ville nu gerne være blevet ved
- Jeg gav 4 gange årligt pga høj blodprocent og type 0 neg som de meget gerne ville ha' mere af

Jeg fik det ikke godt af at vide at jeg havde gjort noget godt, det var fysisk der skete noget mens jeg producerede nyt blod, jeg fik mere energi og var simpelthen glad i låget resten af dagen, sådan lidt "høj"

Anmeld

11. juni 2012

Kay

jeg er organ donor... men ikke blod doner...

har det rigtig skidt med at blive stukket og besvimer nogle gange...

Anmeld

11. juni 2012

MoarHvidovre

JulieE skriver:

Ja... Det synes jeg er ret fedt!!! Mine forældre har også være blodonere og nåede vist nok over 30 gange hver, inden de måtte stoppe pga diverse sygdomme. Håber at kunne følge deres eksempel 

WOW - det er godt nok flot

Jeg håber, at vi begge kommer så mange gange.

Anmeld

11. juni 2012

malo

Jeg er også bloddonor og udrykningsdonor. Jeg var længe om at få tilmeldt mig, men min kæreste sagde at nu var det nu, og jeg er rigtig glad for at kunne gøre en forskel.

Anmeld

11. juni 2012

MoarHvidovre

Rsa skriver:

Er donor også med A rhesus negativ, har vel en 13 donationer bag mig  og synes absolut man skal tage stilling, da det langt fra er alle der er donere og derfor, når der - som med min blodtype - er 7% af dk's befolkning, er deT nok kun halvdelen,hvis ikke mindre, der er i donorregistret.  

Flot - så har du fået din første nål

Anmeld

11. juni 2012

Silas&Mille

MoarHvidovre skriver:

Så er det bare med, at du får tilmeldt dig igen og er med til, at gøre en forskel.

Det er så nemt i denne digitale verden www.givblod.dk

jeps

tak for linket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.