Stripper til familiefest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
HeXeri skriver:

Kunne aldrig drømme om at hyre en stripper, børn eller ingen børn. Synes strippere hører i samme kategori som prostituerede og nogen af dem har slet ikke fået fanget hvad det er de egentligt laver ved sig selv. Det kan være meget svært at leve videre når man først har fundet ud af, hvor meget man har ofret.
Var min søn med mig, ville jeg gå omgående. Jeg planlægger at han skal kunne se på en kvinde uden automatisk at tænke sexobjekt...

Jeg er helt enig. Og jeg tror ikke, at ret mange af dem, der finder det harmløst, ville bryde sig om, at det var deres egen datter, der optrådte sådan til andre menneskers familiefester. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

wamse

Mor og meget mere skriver:

Jeg er helt enig. Og jeg tror ikke, at ret mange af dem, der finder det harmløst, ville bryde sig om, at det var deres egen datter, der optrådte sådan til andre menneskers familiefester. 

Helt enig

Det er ikke et erhverv jeg på nogen måde ønsker at støtte

Anmeld

10. juni 2012

Tvillingemor80

Jeg ville ikke gøre det - kan ikke forestille mig nogen i min familie ville..

ikke fordi vi er sippet, kan bare ikke se meningen med det ?

Anmeld

10. juni 2012

merethe

Profilbillede for merethe
FruStolpe skriver:

Inspireret af mit svar i en anden tråd har jeg lige et spørgsmål

Familiefest dækker over, forældre, børn, bedsteforældre, svigerer mm

Altså hele den pukkelryggede

Jeg synes det er usmageligt at børn skal se på sådan noget, strippere høre ikke til en familiefest men nærmere en polterabend. Jeg håber at I har skrevet I indbydelsen at der vil være en stripper til festen, så børn eller sarte sjæle kan blive hjemme. 

Anmeld

10. juni 2012

Dinna88

FruK skriver:

Til en fest med børn: nej.

Til en familiefest uden børn ville jeg nok mest synes at det var lidt plat. Og måske undre mig over hvorfor jeg dog skulle sidde og glo på en nøgen dame/mand sammen med f.eks. mine svigerforældre. 

Til en anden fest, rund fødselsdag, polterabend eller lign. Ja ja... Fint nok, men ikke noget jeg synes er hverken særlig underholdende eller kreativt fundet på. 

Du skrive præcis mine tanker Jeg har stemt nej tidligere, men jeg det er nok også dels fordi jeg ikke ser strip som underholdning, snarere noget sløve mænd/kvinder ser på en bar....? Og det er sgu ikke så tiltalende  Jeg kan sagtens selv finde ud af at smide tøjet imens jeg danser og hører musik, hvis det var det jeg nu gad; det behøver jeg andre til at vise mig hvordan jeg gør  Jeg joker fra tid til anden med at "der skal være stripper til min polterabend," men det skal der ikke - det er simpelthen for kliché 

Anmeld

10. juni 2012

Peanut

Nej absolut ikke.. 

Kan ikke helt se hvad formål det har 

Anmeld

10. juni 2012

FruStolpe

Nu er der ikke besluttet noget. Men det er bestemt noget vi sagtens kunne finde på.

Om nogen finder det usmageligt, barnligt, udnyttese af kvinder eller andet. Det går vi altså ikke rigtig op i.

Kan godt se at vores familie skiller sig ud fra mængden, men det synes jeg nu er en go ting

Anmeld

10. juni 2012

Lone Jakobsen

nu hvor jeg ved at denne tråd udspringer efter et svar i min tråd, vil jeg gerne svare lidt også.

det handlede om at jeg søgte ideer til underholdning til min mands 40 årige fødselsdag.

festen er med hele familien, så den yngste vil være omkring 1 år og den ældste ca 75. vi har arrangeret en fest i et telt, med mad udefra.

jeg ville heller ikke bruge en stripper til en familie fest.

Anmeld

10. juni 2012

FruStolpe

Lone Jakobsen skriver:

nu hvor jeg ved at denne tråd udspringer efter et svar i min tråd, vil jeg gerne svare lidt også.

det handlede om at jeg søgte ideer til underholdning til min mands 40 årige fødselsdag.

festen er med hele familien, så den yngste vil være omkring 1 år og den ældste ca 75. vi har arrangeret en fest i et telt, med mad udefra.

jeg ville heller ikke bruge en stripper til en familie fest.

Det var præcis efter mit indlæg til dig at jeg sad med tanken om at vores familie nok ikke var som de fleste.

Og der må man sige at de tanker er blevet bekræftiget

Anmeld

10. juni 2012

Lone Jakobsen

FruStolpe skriver:

Det var præcis efter mit indlæg til dig at jeg sad med tanken om at vores familie nok ikke var som de fleste.

Og der må man sige at de tanker er blevet bekræftiget

det er jeg nu glad for at læse (forstå mig ret) så er det ikke mig der er sippet.

jeg tror nemlig at både bedsteforældre og børn ville blive vældigt forargede hvis jeg fik en stripper til at komme til festen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.