Stripper til familiefest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

FruStolpe

Lone Jakobsen skriver:

det er jeg nu glad for at læse (forstå mig ret) så er det ikke mig der er sippet.

jeg tror nemlig at både bedsteforældre og børn ville blive vældigt forargede hvis jeg fik en stripper til at komme til festen

Nej jeg synes ikke at det er "sippet". Vi har jo bare forskellige holdninger. Og langt de fleste er jo helt enige med dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Mother-love

Aldrig. Selvom jeg sagtens kunne se humoren i det. Men nej ikke tilfamiliefesten

Anmeld

10. juni 2012

Tulle28

Undskyld, men jeg synes det er sådan lidt taberagtigt. Hvis der er børn med, særdeles upassende. Er strippere ikke ved at være lidt yt eller er det bare mig?

Anmeld

10. juni 2012

FruStolpe

Tulle28 skriver:

Undskyld, men jeg synes det er sådan lidt taberagtigt. Hvis der er børn med, særdeles upassende. Er strippere ikke ved at være lidt yt eller er det bare mig?

Om DU synes det er taberagtig eller ej, det er jeg jo helt fuldstændig ligeglad med. Du er trods alt ikke inviteret  

Anmeld

10. juni 2012

MinNoah

FruStolpe skriver:

Jeg føler mig lidt ensom her, det er godt mine skuldre kan bære det

Jeg kan jo se på min aftemning at vores familie ikke høre ind under Jeres normal. Men det ligger dog fast at vi skal feste ca 40 voksne og vi ville allesammen kunne more os over en stripper.

Jeg ville nu også synes det var helt ok! Altså kan SLET ikke se folk skulle blive fornærmede over det....

Ønsker man ikke sine børn skal se det må man jo gå¨ud med dem

Anmeld

10. juni 2012

FruStolpe

MinNoah skriver:

Jeg ville nu også synes det var helt ok! Altså kan SLET ikke se folk skulle blive fornærmede over det....

Ønsker man ikke sine børn skal se det må man jo gå¨ud med dem

Vi er i klart mindretal her

Men det er dog rart at vide at jeg ikke er den eneste der kunne se det sjove i det

Anmeld

10. juni 2012

Fenja09

Nej, synes slet ikke det er i orden at børn er med til sådan noget. Desuden finder jeg det en smule idéløst, synes der er så mange andre alternativer som ville passe sig langt bedre til en familiefest.

Personligt synes jeg at strippere hører til polterabend, 25 års fødselsdag og stripbar - alt sammen steder, hvor hormonerne raser og alle har fået en over tørsten.

/Fenja

Anmeld

10. juni 2012

FruStolpe

Fenja09 skriver:

Nej, synes slet ikke det er i orden at børn er med til sådan noget. Desuden finder jeg det en smule idéløst, synes der er så mange andre alternativer som ville passe sig langt bedre til en familiefest.

Personligt synes jeg at strippere hører til polterabend, 25 års fødselsdag og stripbar - alt sammen steder, hvor hormonerne raser og alle har fået en over tørsten.

/Fenja

Nu synes jeg alligevel ikke der er SÅ langt fra 25 til 30.

Og det er trods alt min 30 års, som skal holdes med helstegt svin og alt det alkohol der er muligt at hælde indenbords.

Anmeld

10. juni 2012

Fenja09

FruStolpe skriver:

Nu synes jeg alligevel ikke der er SÅ langt fra 25 til 30.

Og det er trods alt min 30 års, som skal holdes med helstegt svin og alt det alkohol der er muligt at hælde indenbords.

Nu var det også bare et tal jeg slyngede ud - det er da også fint nok til en 30 års, men ikke når der er børn til stede. Eller det er min mening. Synes ikke børn, stripper(sex) og alkohol hører sammen. Det er dér jeg synes man skal finde et alternativ til strip, hvis man ønsker at invitere børn med - og evt sin gamle oldefar.

Havde det bare været en bunke venner, så ville jeg synes det var helt fint, dog stadig ikke særlig kreativt, men dog ok

Anmeld

11. juni 2012

Shoppingmor

Hvis du seriøst overvejer at hyre en stripper til en familiefest, hvor der er børn tilstede, så er du sgu' da pisse uansvarlig!! Den slags hører under ingen omstændigheder hjemme hvor der er mindreårige til stede - de er slet, slet ikke modne nok til at overvære den slags!!

JEG ER MÅLLØS!!!

Kan godt fortælle dig at hvis mit barn var tilstede ved en fest, hvor der kom en stripper el. lign, så ville jeg uden at blinke anmelde arrangøren for blufærdighedskrænkelse!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.