Stripper til familiefest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

jydeinden

FruStolpe skriver:

Inspireret af mit svar i en anden tråd har jeg lige et spørgsmål

Familiefest dækker over, forældre, børn, bedsteforældre, svigerer mm

Altså hele den pukkelryggede

så længe der er tale om en familiefest så nej det kunne jeg bestemt ikke finde på. og da slet ikke når der er børn tilstede. synes det er fair at det er voksen underholdning, men så kan man tage den når børnene sover.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

FruStolpe

jydeinden skriver:

så længe der er tale om en familiefest så nej det kunne jeg bestemt ikke finde på. og da slet ikke når der er børn tilstede. synes det er fair at det er voksen underholdning, men så kan man tage den når børnene sover.

Det tænker jeg bestemt at det ville blive.

Jeg forstillede mig noget i stil med ved midnatstid. Men mente det var overflødigt at skrive.

Selvom de sover er de der jo stadig

Anmeld

11. juni 2012

DLM

Hmm ja og nej. Jeg kunne ikke finde på det hvis der var børn med, men hvis det er en ren voksen fest og der er røget noget alkohol ned så kunne jeg godt se det sjove i det. :-) men derudover kan jeg ikke se noget skadeligt i det når børnene sover.

Anmeld

11. juni 2012

Tulle28

FruStolpe skriver:

Om DU synes det er taberagtig eller ej, det er jeg jo helt fuldstændig ligeglad med. Du er trods alt ikke inviteret  

Nej gudskelov for det;-)

Anmeld

11. juni 2012

Karo

For det første er jeg meget enig med de andre i at en stripper og børn ikke høre sammen.

Strip er mildest talt ikke mig. Måske er jeg sippet, men jeg bryder mig ikke om det . Og hvis jeg kom til en fest hvor der pludselig kom en stripper ville jeg hurtigt pakke min ting og gå. Jo, jeg ville godt kunne kigge den anden vej, men det ændre ikke på at mine græncer ville være overtråd for hvad jeg syndes er okay, og derfor ville festen være ødelagt for mig.

Hvad i vælger at gøre er jo op til jer, men jeg syndes at i skal være sikre på at de folk der kommer til selskabet ville syndes det er okay. Og hvis i ved at alle ville syndes det var fedt, jamen så er det da bare om  at hyrer en stripper.

Anmeld

11. juni 2012

JanetBJ

Synes hverken at familie og en stripper er en god kombi, og heller ej børn og stripper .. Jeg ville da helst ikke se min gamle far sidde og glo på en stripper.

Anmeld

11. juni 2012

Princesspigen

FruStolpe skriver:

Inspireret af mit svar i en anden tråd har jeg lige et spørgsmål

Familiefest dækker over, forældre, børn, bedsteforældre, svigerer mm

Altså hele den pukkelryggede

jeg ville ALDRIG gøre det så længe der er børn med til festen..

men en fest kun med voksne, og den familie jeg har, muligvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.