Stripper til familiefest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

onlyme

FruStolpe skriver:

Inspireret af mit svar i en anden tråd har jeg lige et spørgsmål

Familiefest dækker over, forældre, børn, bedsteforældre, svigerer mm

Altså hele den pukkelryggede

Til min brors svendegilde var der ''stripper''
Eller det vil sige min svoger og anden bror klædte sig ud med noget skørt og paryk, og dansede op af ham, mens han havde bind for øjnene,. Han smilte noget meget, og gud du skulle havde set hans ansigt da de tog bindet af ;-)
Børnene her, der var under alderen hvor man forstår det blev taget med ud i køkkenet med bedstemor og hjalp derude i denne tid ;-)
Syntes ikke stripper hører til men syntes derimod dette er sjovt ,.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

onlyme

Og det syntes alle andre i familien også unge som gamle

Anmeld

10. juni 2012

onlyme

Og det syntes alle andre i familien også unge som gamle

Anmeld

10. juni 2012

FruK

Til en fest med børn: nej.

Til en familiefest uden børn ville jeg nok mest synes at det var lidt plat. Og måske undre mig over hvorfor jeg dog skulle sidde og glo på en nøgen dame/mand sammen med f.eks. mine svigerforældre. 

Til en anden fest, rund fødselsdag, polterabend eller lign. Ja ja... Fint nok, men ikke noget jeg synes er hverken særlig underholdende eller kreativt fundet på. 

Anmeld

10. juni 2012

Laulund87

Mor og meget mere skriver:

Det sidste skal du godt nok ikke regne med. Mændene i min familie ville også krumme tæer over at se en ung pige udstille sig på den måde. I mit hoved handler det mere om god vs. dårlig smag. 

Til sommerferiefrokosten på min mands job havde chefen hyret en stripper et år. Over halvdelen af de ansatte - som alle er mænd - udvandrede i protest, fordi de fandt det SÅ nedladende af ham, at han troede, det var deres niveau. Og så fordi, flere af dem selv havde døtre på stripperens alder og overhovedet ikke havde lyst til at se en pige på 18-20 år uden tøj på. 

Anmeld

10. juni 2012

Kay

jeg ved det sgu ik... altså det kommer jo helt an på familien...

da jeg var 4 ½ havde min farfar 50 års føsdag... og der var en stripper... jeg vil ik sige det var specielt traumatiserende...  men jeg husker hende tydeligt...

en kvinde med store bryster og langt lyst hår... og så var hun klædt ud som bamse... altså fra bamse og kylling... og at hun hældte noget vand eller noget ud over sig selv (selfølgelig efter hun var kommet ud af dragten )

men om jeg kunne finde på selv at bestille en til en familie fest i dag... det ved jeg sgu ik...

Anmeld

10. juni 2012

isabellasmor

HeXeri skriver:

Kunne aldrig drømme om at hyre en stripper, børn eller ingen børn. Synes strippere hører i samme kategori som prostituerede og nogen af dem har slet ikke fået fanget hvad det er de egentligt laver ved sig selv. Det kan være meget svært at leve videre når man først har fundet ud af, hvor meget man har ofret.
Var min søn med mig, ville jeg gå omgående. Jeg planlægger at han skal kunne se på en kvinde uden automatisk at tænke sexobjekt...

- ja og nu har jeg ikke en søn, men en datter, men princippet er bestemt det samme ; min datter skal ikke se at det er sådan man opfører sig som kvinde 

Anmeld

10. juni 2012

MortilElias2010

Jeg ville aldrig til en af vores komsammen, ej heller min mand! Men hvad andre bestiller kan jeg ikke gøre noget ved, vil så hellere bare se en kvinde end en mand strippe hvis det så endelig var 

Anmeld

10. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Jo kunne vi nok godt i min familie altså min fars men der er heller ingen små børn nu..  

Anmeld

10. juni 2012

Loa

Nu har jeg jo faktisk stemt nej, men det var inden jeg tænkte på at det jo selvfølgelig kunne være på et tidspunkt hvor alle børn var puttet.

Jeg tror det kommer meget an på familien. Jeg tror f.eks min mands familie ville syntes det var et sjovt påfund hvis der var en stripper til en 18 års fødselsdag (noget vi selv overvejede at gøre) eller en stripper til f.eks. en 50 års. Tænk det tror jeg faktisk slet ikke det ville blive stødt over.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.