Stripper til familiefest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
FruStolpe skriver:

Tak for dit ærlige svar.

Jeg ville aldrig drømme om at nogen af mine gæste ville ha det sådan. For vores familie ville det være et sjovt påfund og noget vi ville more os af alle sammen.

Men jeg kan godt se udfra min aftemning at langt fra alle kvinder er enige med mig. Er dog sikker på det ville ha set anderledes ud hvis det her var et "mande-forum" 

Det sidste skal du godt nok ikke regne med. Mændene i min familie ville også krumme tæer over at se en ung pige udstille sig på den måde. I mit hoved handler det mere om god vs. dårlig smag. 

Til sommerferiefrokosten på min mands job havde chefen hyret en stripper et år. Over halvdelen af de ansatte - som alle er mænd - udvandrede i protest, fordi de fandt det SÅ nedladende af ham, at han troede, det var deres niveau. Og så fordi, flere af dem selv havde døtre på stripperens alder og overhovedet ikke havde lyst til at se en pige på 18-20 år uden tøj på. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

mpr

FruStolpe skriver:

Tak for dit ærlige svar.

Jeg ville aldrig drømme om at nogen af mine gæste ville ha det sådan. For vores familie ville det være et sjovt påfund og noget vi ville more os af alle sammen.

Men jeg kan godt se udfra min aftemning at langt fra alle kvinder er enige med mig. Er dog sikker på det ville ha set anderledes ud hvis det her var et "mande-forum" 

Ja er lidt kedelig ^^ Men kommer så også fra en familie hvor sådan nogle ting bliver set ned på altså syntes ikke engang det høre hjemme til en polterarben hvor man normalt ville mene det hørte til?

Anmeld

9. juni 2012

FruStolpe

Chel1992 skriver:

Ja er lidt kedelig ^^ Men kommer så også fra en familie hvor sådan nogle ting bliver set ned på altså syntes ikke engang det høre hjemme til en polterarben hvor man normalt ville mene det hørte til?

Det er vel ikke at være kedelig

Vi er jo bare ikke ens, og det skal vi heller ikke være !!

Anmeld

9. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
FruStolpe skriver:

Det er vel ikke at være kedelig

Vi er jo bare ikke ens, og det skal vi heller ikke være !!

Men er der ingen af dine gæster - især de lidt ældre - der ville tænke "Godt, det ikke er min datter!" eller føle sig som gamle grise ved at studere en afklædt, ung pige? 

Anmeld

9. juni 2012

FruStolpe

Mor og meget mere skriver:

Men er der ingen af dine gæster - især de lidt ældre - der ville tænke "Godt, det ikke er min datter!" eller føle sig som gamle grise ved at studere en afklædt, ung pige? 

Heldigvis ikke. Hele min mands familie har før haft stripper til hans 30 års, og min side er meget lille og meget frisindede.

Anmeld

9. juni 2012

chael

Aldrig i livet

*C

Anmeld

9. juni 2012

Mettefpigen

Altså til en fest uden børn kunne vi sikkert godt finde på det, men ikk når det er en fest med børn!

Anmeld

10. juni 2012

Lullaby

Ja men snakke med forældrene til børnene inden så de kunne tage dem med ud undervejs

Anmeld

10. juni 2012

SS82

Nej helt bestem ikke

Anmeld

10. juni 2012

1990h

FruStolpe skriver:

Inspireret af mit svar i en anden tråd har jeg lige et spørgsmål

Familiefest dækker over, forældre, børn, bedsteforældre, svigerer mm

Altså hele den pukkelryggede

Da jeg var lille var jeg til min onkels 60års og faster 50års.

Af to gange selvfølgelig.

Og der var stripper.

Det er bestemt ikk noget jeg Har taget skade af

SÅ ja kunne jeg godt finde på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.