Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Inspireret af mit svar i en anden tråd har jeg lige et spørgsmål
Familiefest dækker over, forældre, børn, bedsteforældre, svigerer mm
Altså hele den pukkelryggede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nej for søren da. Børn og strip hører da slet ikke sammen
FruStolpe skriver: Inspireret af mit svar i en anden tråd har jeg lige et spørgsmål Familiefest dækker over, forældre, børn, bedsteforældre, svigerer mm Altså hele den pukkelryggede
Bestemt nej
Noget du overvejer?????
ALDRIG
Nej! Synes ikke, børn og strippere hører sammen
Nej .. Ikke sammen med børn
Aldrig! Om det var børn med eller ej.. Er meget emsi hvad angår sådan noget og ville selv omgående forlade festen hvis en stripper viste sig til festen uanset hvilken fest det var
Det er bestemt noget vi sagtens kunne overveje.
Vi ville skulle feste og spise og så måske ha en stripper til at komme omkring midnat.
Men det er kun på tegnebrættet endnu.
Chel1992 skriver: Aldrig! Om det var børn med eller ej.. Er meget emsi hvad angår sådan noget og ville selv omgående forlade festen hvis en stripper viste sig til festen uanset hvilken fest det var
Hvorfor dog forlade en fest pga det?? Hvorfor ikke bare kigge den anden vej??
FruStolpe skriver: Hvorfor dog forlade en fest pga det?? Hvorfor ikke bare kigge den anden vej??
Afhænger af mange ting måske ikke forlade festen men i hvert fald forsvinde fra rummet til det er forbi. Afhænger nok af mit humør bliver meget nemt arrig/fornærmet over sådan nogle indslag hvilket kan gøre jeg resten af aftenen kan være meget irriteret og sur og så er det hverken sjovt for folk eller mig at blive ved festen Kan godt overkomme det hvis det kun er en flok piger men ellers så nej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128