Stripper til familiefest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

SS82

FruStolpe skriver:

Jeg føler mig lidt ensom her, det er godt mine skuldre kan bære det

Jeg kan jo se på min aftemning at vores familie ikke høre ind under Jeres normal. Men det ligger dog fast at vi skal feste ca 40 voksne og vi ville allesammen kunne more os over en stripper.

Men hvis i skal feste 40 voksne er det også noget andet end hvis der er børn med  Jeg ville ikke synes det er passende mens der er børn til stede ( som du nævner i dit indledende indlæg) men hvis det kun er voksne ( som det lyder på dette indlæg) kommer det jo an på hvilken type humor man har i familien og så kan det ikke hidse mig op eller forage som hvis der er børn med. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

TeamRocket

Ej det kunne jeg godt nok ikke finde på da Manden siger og klart nej til ungerne skal se den slags..

Anmeld

10. juni 2012

HeXeri

FruStolpe skriver:

Inspireret af mit svar i en anden tråd har jeg lige et spørgsmål

Familiefest dækker over, forældre, børn, bedsteforældre, svigerer mm

Altså hele den pukkelryggede

Kunne aldrig drømme om at hyre en stripper, børn eller ingen børn. Synes strippere hører i samme kategori som prostituerede og nogen af dem har slet ikke fået fanget hvad det er de egentligt laver ved sig selv. Det kan være meget svært at leve videre når man først har fundet ud af, hvor meget man har ofret.
Var min søn med mig, ville jeg gå omgående. Jeg planlægger at han skal kunne se på en kvinde uden automatisk at tænke sexobjekt...

Anmeld

10. juni 2012

hannetheis

FruStolpe skriver:

Inspireret af mit svar i en anden tråd har jeg lige et spørgsmål

Familiefest dækker over, forældre, børn, bedsteforældre, svigerer mm

Altså hele den pukkelryggede

har stemt nej. når der er børn med. var det uden børn i forbindelse med en rund fødselsdag og de personer der er med kan se det sjove i det så ja

Anmeld

10. juni 2012

FruStolpe

Hansen1990 skriver:

Da jeg var lille var jeg til min onkels 60års og faster 50års.

Af to gange selvfølgelig.

Og der var stripper.

Det er bestemt ikk noget jeg Har taget skade af

SÅ ja kunne jeg godt finde på.

Det er alligevel rart at høre. Nu er jeg ikke så ensom mere

Anmeld

10. juni 2012

FruStolpe

Slott skriver:

Men hvis i skal feste 40 voksne er det også noget andet end hvis der er børn med  Jeg ville ikke synes det er passende mens der er børn til stede ( som du nævner i dit indledende indlæg) men hvis det kun er voksne ( som det lyder på dette indlæg) kommer det jo an på hvilken type humor man har i familien og så kan det ikke hidse mig op eller forage som hvis der er børn med. 

Der ER børn med til festen. Jeg tror der er 8 ialt.

Det er meget sandsynligt at de fleste er taget hjem eller sover når stripperen kommer. Men de er jo med til festen

Anmeld

10. juni 2012

FruStolpe

HeXeri skriver:

Kunne aldrig drømme om at hyre en stripper, børn eller ingen børn. Synes strippere hører i samme kategori som prostituerede og nogen af dem har slet ikke fået fanget hvad det er de egentligt laver ved sig selv. Det kan være meget svært at leve videre når man først har fundet ud af, hvor meget man har ofret.
Var min søn med mig, ville jeg gå omgående. Jeg planlægger at han skal kunne se på en kvinde uden automatisk at tænke sexobjekt...

Jeg er slet ikke enig med dig, men det er jo en helt anden debat.

Som ikke har noget med mit oprindelige spørgsmål at gøre.

Anmeld

10. juni 2012

Nessie

FruStolpe skriver:

Tak for dit ærlige svar.

Jeg ville aldrig drømme om at nogen af mine gæste ville ha det sådan. For vores familie ville det være et sjovt påfund og noget vi ville more os af alle sammen.

Men jeg kan godt se udfra min aftemning at langt fra alle kvinder er enige med mig. Er dog sikker på det ville ha set anderledes ud hvis det her var et "mande-forum" 

Vil lige sige at stort set ingen i min familie ville synes det var et særlig hyggeligt indslag.
Hverken min far, bror eller mand

Anmeld

10. juni 2012

Bonde-liv

nej det hører sig ikke sammen. kan heller ikke se hvorfor folk (især kvinder) vil glo på en fremmed kvindfolk der smider tøjet  patter og g-streng baktusser der flyver rundt. adder. men altså hvis i er til sådanne påfund såehh go for it. men sys ikke ungerne skal se det!!

Anmeld

10. juni 2012

B&J

Nej det kunne jeg ikke finde på og slet ikke når der er børn hvorfor skal sådan en mand/kvinde med til en familie fest til for og børne kan se personen smidder tøjet ej det er ikke okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.