Baby med til Grøn Koncert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

Pige2009

AnnaB. skriver:

Jeg faldt over en tråd her på Baby.dk fra 2010, der handlede om hvorvidt det var uansvarligt eller ej, at tage sin baby med til Grøn Koncert. Jeg var ret paf over, hvor stor modstand den idé fik!

Vi skal selv være forældre om 2 uger plus/minus, og har planer om at tage afsted til Grøn Koncert sidst i august måned. Ikke noget med at gi' den gas foran scenen. Og selvfølgelig ikke noget med sjusser. Men bare hygge med nogle gode venner, medbragte madpakker, musik på afstand og en forhåbentlig skøn dag i solen. Jeg glæder mig!

Vi har planer om fortsætte vores aktive og udadvendte liv i størst muligt omfang, når baby er her, på samme måde som mange af vores nære venner har gjort det - med forbehold for at vi ikke kan overskue det, eller at baby viser tegn på at være utryg.

Men hvad siger I: er det virkelig helt ved siden af at tage en baby med til Grøn Koncert?

På forhånd tak for svar.

Helt ærlig, så er jeg modstander af athave småbørn med til koncert og deslige, da babyen intet får ud af det - tværtom Min holdning er at kan man ikke få barnet passet, må man blive hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Pige2009

Mettefpigen skriver:

Personligt ville jeg ikk gøre det, selvom vi har en dreng der elsker fart og ballade og musik  

Men jeg synes bare ikk at børn og koncerter høre sammen... At andre gør det må de selv om.. Jeg synes ikk det er uansvarligt, men jeg forstår det bare ikk

Jeg har det på samme måde som dig med at gøre mange af de ting som vi gjorde før... Men må sige at det er ikk nemt når man har et barn.. Der er mange ting man skal huske at tænke over, og jaa børn er forskellige... Lukas havde mange maveproblemer da han var mindre så det med at være ude kunne ikk rigtig lade sig gøre... Og når babyer blir lidt ældre så får de også en sengetid man skal holde, de skal også have lidt ro engang imellem, de kan heller ikk tåle at der sker for meget om dem...

Man skal stadig huske på at alle de ting man gjorde før man fik børn kan man ikk mere... Så må man gøre tingene på skift eller droppe det

Kunne ikke have skrevet det bedre selv

Anmeld

5. juni 2012

Pige2009

TeamRocket skriver:

Jeg tænker nu mere- at andre tar derud for at drikke og vælte rundt og headbange- og måske ikke lige tar hensyn til hvis man sidder med en baby på armen.. Jeg bryder mig ikke om tanken om børn og fulde mennesker på samme sted. Fulde mennesker er for utilregnelige.R

Helt enig i, at børn og fulde folk ikke hører sammen Jeg lever også et aktivt liv med håndbold osv., men lige det med koncert, fulde mennesker mm. Er for meget i min optik

Anmeld

5. juni 2012

Rødhætte

Jeg faldt over en tråd her på Baby.dk fra 2010, der handlede om hvorvidt det var uansvarligt eller ej, at tage sin baby med til Grøn Koncert. Jeg var ret paf over, hvor stor modstand den idé fik!

Vi skal selv være forældre om 2 uger plus/minus, og har planer om at tage afsted til Grøn Koncert sidst i august måned. Ikke noget med at gi' den gas foran scenen. Og selvfølgelig ikke noget med sjusser. Men bare hygge med nogle gode venner, medbragte madpakker, musik på afstand og en forhåbentlig skøn dag i solen. Jeg glæder mig!

Vi har planer om fortsætte vores aktive og udadvendte liv i størst muligt omfang, når baby er her, på samme måde som mange af vores nære venner har gjort det - med forbehold for at vi ikke kan overskue det, eller at baby viser tegn på at være utryg.

Men hvad siger I: er det virkelig helt ved siden af at tage en baby med til Grøn Koncert?

På forhånd tak for svar.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så fatter jeg simpelthen ikke folk der tager små børn med til koncerter. Jeg kunne personligt aldrig finde på det. De får absolut intet ud af det og ville nok heller fortrække at hygge hjemme i haven hvis baby selv kunne vælge.

Synes det er fint at være aktive forældre, men tror desværre at I vil se nogle begrænsninger når barnet først kommer til verden (der er selvfølgelig forskel på børn).

Bare min mening

Anmeld

5. juni 2012

Pige2009

LR85 skriver:

Jeg synes absolut IKKE børn under 2 år har noget a gøre sådan et sted. 

Overhoved. 

Det er udelukkende de voksnes behov og ikke til gavn for baby. 

Min datter er 2 1/2 år og jeg ville aldrig tage hende med sådan et sted, når hun ikke er ældre

Anmeld

5. juni 2012

Rødhætte

Baagøe skriver:

Min datter er 2 1/2 år og jeg ville aldrig tage hende med sådan et sted, når hun ikke er ældre

Samme her

Anmeld

5. juni 2012

Pige2009

Rødhætte skriver:

Samme her

Tak

Anmeld

5. juni 2012

KakaoDrik

Jeg kan slet ikke se hvad så lille et barn skal til en koncert. Hvor er barnets tarv i det. Det handler om egocenterede forældre. Få babyen passet. Tag til koncert. 

Anmeld

5. juni 2012

LR85

Baagøe skriver:

Jeg tror aldrig jeg ville taget et barn spdan et sted hen, ligesom jeg heller ikke ville tage det med på Roskilde festival. 

Min dreng er 2 år og 4 måneder. 

Anmeld

6. juni 2012

AnnaB.

LouiseVous skriver:

Hvis bare man har den indstilling gør det da absolut intet..
Kom I bare afsted. Hvis I kan og vil med baby, ingen ved hvordan de små bliver
Men tror virkelig der har noget at gøre med hvordan forældrene har været under graviditet og babys første tid..
Jeg håber på en tur igen i år..

Jeg har været heldig med en meget nem graviditet helt frem til nu (termin om 14 dage), men nu får vi se hvor meget overskud der er, når baby er kommet Ved godt det kan gå alle veje, men krydser for det bedste - og for at du også kommer på tur i år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.