Personligt ville jeg ikke tage til en koncent med sådan en lille en af følgende årsag: Når jeg får en lille én, er det mit "job" at den lille har det så godt som overhoved muligt. Selvfølgelig skal man have lov til at få til en fødselsdag hvor man lige kan lukke døren osv. Men en koncert er jo udelukkende mor og fars fornøjelse og det ville jeg ikke byde sådan en lille en. Så hellere pasning. Mht at man skal være lige som før man fik børn, så: Ja, selvfølgelig skal man ikke sidde i sin lejlighed og glo 7-24 men jeg mener altid at ens liv skal rokerer rundt om børnenes behov mens de er små. Jeg har et vennepar der altid lever deres liv efter hvad DE har lyst til at deltage i, med det resultat at deres små børn ofte er vildt pylrede fordi de overhoved ikke har nogen søvnrytme- hverken dags- eller nat fordi deres ting f.eks ligger mens de burde have deres eftermiddagslur eller aftenenerne bliver alt for lange i forhold til hvad man kan se at barnet har brug for.
Ikke fordi jeg overhoved siger, at I vil være sådan og det er jo også lidt et sidespor, men det var bare mere det med, at I så vidt muligt vil leve som før. Det ser jeg som næsten umuligt fordi ens babys behov jo ofte ikke er det samme som os voksne.
MEN selvfølgelig skal man da ud og opleve verden sammen med sit barn, både med venner og som familie, men personligt synes jeg bare ikke Grøn Koncert er det bedste sted. Sol er jo virkelig dårligt for et lille barn og måske er det svært at finde skygge på pladsen, larmen kan måske undgåes med høreværn eller sådan noget. Men hvis I har en baby hvor det fungere, så er det jo bare dejligt

Anmeld