MAJ*MOR skriver:
nu er jeg egentlig ret god til at leve det liv jeg plejer, inden vi fik børn, få dem passet og ikke skærme dem total fra omverdenen... Men jeg må sige at et barn på ca en måned, altså ikke har viiiildt godt af at komme med til grøn koncert :/ Det er for mange indtryk for sådan et lille menneske, og det er ikke noget jeg siger eller tror eller gør mig klog på, sådan er det
Også selvom børn er forskellige, så er det for voldsomt for sådan et lille barn!
Jeg kunne godt selv finde på at tage børnene med til grøn koncert / skanderborg festival, men først når de selv kan gå evt er blefrie så de også får noget ud af det. Desuden synes jeg ikke man selv får noget ud af sådan en dag, hvis den står i børnenes tegn (de helt små). Men held og lykke med projektet.
Jamen i hvert fald tak for held og lykke - måske får vi brug for det 
Men i forhold til at være helt firkantet omkring hvorvidt en baby kan "klare" en Grøn Koncert, så vil jeg mene, at det er en antagelse. Eller i hvert fald lige så lidt rigtgt som at sige, at alle babyer ville trives til sådan et arrangement.
Om alt går vel, så sover baby forhåbentlig det meste af tiden, og når ikke den gør, så vågner den jo ikke op i et mylder af mennesker. Det er i hvert fald det scenarie vi ser for os. Men igen, kan vi ikke finde et relativt roligt sted at slå os ned, så må vi bare indse, at Grøn Koncert det var ikke lige os i år - og smutte hjem.
Anmeld