Baby med til Grøn Koncert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

AnnaB.

TeamRocket skriver:

Jeg tænker nu mere- at andre tar derud for at drikke og vælte rundt og headbange- og måske ikke lige tar hensyn til hvis man sidder med en baby på armen.. Jeg bryder mig ikke om tanken om børn og fulde mennesker på samme sted. Fulde mennesker er for utilregnelige.

Jamen, det er der da også mange der gør. Men der er også dem der tager derud for at hygge sig uden alt for meget fest. Det har de i hvert fald været de mange år, jeg selv har været afsted. Og du har helt ret i, at babyer og fulde mennesker ikke hører sammen. Føler vi på noget tidspunkt, at den del af festen kommer for tæt på, så tager vi hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

FruK

AnnaB. skriver:

Nemlig!

Og hvis vi pludselig synes, det er for meget, og folk ER for fulde og tæt på, så må vi jo bare smutte Mere overskudsagtig er jeg alligevel heller ik

Det synes jeg erden fin indstilling.  Så er det jo bare at prøve!! 

Anmeld

4. juni 2012

LR85

Jeg synes absolut IKKE børn under 2 år har noget a gøre sådan et sted. 

Overhoved. 

Det er udelukkende de voksnes behov og ikke til gavn for baby. 

Anmeld

4. juni 2012

L&V

AnnaB. skriver:

Netop. Og vi har jo heller ingen intentioner om, at blive der for hver en pris. Men hellere prøve og se om ikke det går, og så droppe det, hvis ik det gør, end at droppe det på forhånd.

Man kan jo heller ik vide det før end man har prøvet det.. Det kan os være du ser anderledes på det mår du har født, måske det er et sensetivt barn who knows, man må bare prøve sig frem.. Verdenen går ik i stå bare fordi man bliver forældre

Anmeld

4. juni 2012

AnnaB.

LR85 skriver:

Jeg synes absolut IKKE børn under 2 år har noget a gøre sådan et sted. 

Overhoved. 

Det er udelukkende de voksnes behov og ikke til gavn for baby. 

Men hvorfor skal det absolut være til gavn for baby? Der er da mange ting man gør i sin hverdag, der ikke direkte gavner baby. Tager på café med en veninde, kysser sin kæreste, cykler en tur, læser et blad.. Problemet opstår vel først hvis baby bliver utryg - og det har vi på ingen måde i sinde at udsætte den for.

Og så tror jeg på at glade forældre = glad baby. Vi er blandt mange andre ting, rigtigt glade når vi er ude. Og medmindre vi får et barn, der slet ikke magter at være social eller kan sove, når der er folk omkring den, så håber vi da på, at kunne fortsætte med at gøre de ting, der gør os glade. Og ekstra glade fordi vi har vores baby med

Anmeld

4. juni 2012

AnnaB.

Månsson skriver:

Man kan jo heller ik vide det før end man har prøvet det.. Det kan os være du ser anderledes på det mår du har født, måske det er et sensetivt barn who knows, man må bare prøve sig frem.. Verdenen går ik i stå bare fordi man bliver forældre

Nej, det er også mit indtryk - ellers har de fleste i min omgangskreds bare været virkelig heldige, at få meget nemme børn

Og ja, måske er jeg slået helt ud af kurs, når jeg har født, og så skriver jeg nok et indlæg om hvor øvi det er, at skulle sidde med en skrigende baby på armen, når nu man kunne være ude i solen til Grøn Koncert

Anmeld

4. juni 2012

L&V

AnnaB. skriver:

Nej, det er også mit indtryk - ellers har de fleste i min omgangskreds bare været virkelig heldige, at få meget nemme børn

Og ja, måske er jeg slået helt ud af kurs, når jeg har født, og så skriver jeg nok et indlæg om hvor øvi det er, at skulle sidde med en skrigende baby på armen, når nu man kunne være ude i solen til Grøn Koncert

Det er vildt forskelligt og det kommer jo os i perioder hvor nemme/umulige de er. så i må se.. He he ja ku lige se indlæget for mig

Anmeld

4. juni 2012

LR85

AnnaB. skriver:

Men hvorfor skal det absolut være til gavn for baby? Der er da mange ting man gør i sin hverdag, der ikke direkte gavner baby. Tager på café med en veninde, kysser sin kæreste, cykler en tur, læser et blad.. Problemet opstår vel først hvis baby bliver utryg - og det har vi på ingen måde i sinde at udsætte den for.

Og så tror jeg på at glade forældre = glad baby. Vi er blandt mange andre ting, rigtigt glade når vi er ude. Og medmindre vi får et barn, der slet ikke magter at være social eller kan sove, når der er folk omkring den, så håber vi da på, at kunne fortsætte med at gøre de ting, der gør os glade. Og ekstra glade fordi vi har vores baby med

Jeg synes heller ikke det er et trygt sted for små børn at konme. Et barn har brug for indtryk, men så sandelig også begrænsning a indtryk. 

Jeg mener at et sted med ølboder, høj musik, enormt mange mennesker, nogen mere fulde end andre, er uegnet for små børn og ville direkte tænke a et barn ikke hører sådan et sted hjemme. 

Ligesom en baby heller ikke hører til på Roskilde festival. 

Hvad der er til barnets bedste er der nok forskellige holdninger om, men et cafebesøg vil jeg dog alligevel synes er en smule mere børnevenligt. Ville nu heller ikke tage min 2 årige med på cafetur med veninde. 

Men du eller jeg behøver ikke forsvare os, Jeg synes bare det et hensynsløst og til dels uforsvarligt og i hvert fald ikke a tage hensyn til barnets behov a tage sådan et sted hen

Anmeld

4. juni 2012

SandieRa

Nu behøver man vel ikke lukke sig inde i sit hus fordi man har fået et barn.

Har dog aldrig været til grøn koncert men har lige været til karneval i københavn med min søn på 5 mdr og det var altså hyggeligt og der var fyldt med små bebser der dage høreværn på lissom min dreng havde :-)

Anmeld

4. juni 2012

AnnaB.

LR85 skriver:

Jeg synes heller ikke det er et trygt sted for små børn at konme. Et barn har brug for indtryk, men så sandelig også begrænsning a indtryk. 

Jeg mener at et sted med ølboder, høj musik, enormt mange mennesker, nogen mere fulde end andre, er uegnet for små børn og ville direkte tænke a et barn ikke hører sådan et sted hjemme. 

Ligesom en baby heller ikke hører til på Roskilde festival. 

Hvad der er til barnets bedste er der nok forskellige holdninger om, men et cafebesøg vil jeg dog alligevel synes er en smule mere børnevenligt. Ville nu heller ikke tage min 2 årige med på cafetur med veninde. 

Men du eller jeg behøver ikke forsvare os, Jeg synes bare det et hensynsløst og til dels uforsvarligt og i hvert fald ikke a tage hensyn til barnets behov a tage sådan et sted hen

Fair nok.

Og ja, der er helt sikkert mange og meget forskellige holdninger til hvad der er for barnets bedste. 

Tak fordi du delte din holdning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.