AnnaB. skriver:
Men hvorfor skal det absolut være til gavn for baby? Der er da mange ting man gør i sin hverdag, der ikke direkte gavner baby. Tager på café med en veninde, kysser sin kæreste, cykler en tur, læser et blad.. Problemet opstår vel først hvis baby bliver utryg - og det har vi på ingen måde i sinde at udsætte den for.
Og så tror jeg på at glade forældre = glad baby. Vi er blandt mange andre ting, rigtigt glade når vi er ude. Og medmindre vi får et barn, der slet ikke magter at være social eller kan sove, når der er folk omkring den, så håber vi da på, at kunne fortsætte med at gøre de ting, der gør os glade. Og ekstra glade fordi vi har vores baby med 
Jeg synes heller ikke det er et trygt sted for små børn at konme. Et barn har brug for indtryk, men så sandelig også begrænsning a indtryk.
Jeg mener at et sted med ølboder, høj musik, enormt mange mennesker, nogen mere fulde end andre, er uegnet for små børn og ville direkte tænke a et barn ikke hører sådan et sted hjemme.
Ligesom en baby heller ikke hører til på Roskilde festival.
Hvad der er til barnets bedste er der nok forskellige holdninger om, men et cafebesøg vil jeg dog alligevel synes er en smule mere børnevenligt. Ville nu heller ikke tage min 2 årige med på cafetur med veninde.
Men du eller jeg behøver ikke forsvare os, Jeg synes bare det et hensynsløst og til dels uforsvarligt og i hvert fald ikke a tage hensyn til barnets behov a tage sådan et sted hen
Anmeld