Baby med til Grøn Koncert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

AnnaB.

Tauf skriver:

Jeg syntes der er alt for mange mennesker sådan et sted. Jeg har været med som frivillige nogle gange. Og hold nu kæft folk er fulde og ser ingenting.
Jeg ville ikke selv gøre det med en ca mdr gamle baby.

Men igen så skriver du at i vil tage afsted sidst i august. Ville bare lige sige at Grønkoncert er fra den 19- 29 juli:-):-):-):-)

- og det er selvfølgelig juli jeg mener Godt spottet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

AnnaB.

JulieWH skriver:

Da min datter var så lille ville jeg ikke have gjort det - og nok heller ikke nu hvor hun er et halvt år. Ikke fordi "det gør man bare ikke" men fordi det slet ikke passer til vores datter.

Børn er forskellige, nogle kan tåle meget, andre lidt. De kan bare ikke altid sige fra og det er så der forældrene skal sørge for at gøre det for dem. I den alder kan man bare ikke altid aflæse signaler, I er jo stadig ved at lære hinanden at kende til den tid.

Men i mine øjne må det være op til den enkelte forældre, det er trods alt dem, som kender barnet bedst

Anmeld

4. juni 2012

AnnaB.

TeamRocket skriver:

Vores børn har ikke egnet sig til at blive taget med ud og være 'børn af aktive forældre' de har begge skreget hvis der ikke var ro omkring dem hele tiden. Vi forsøgte at ta på familiebesøg og til fødselsdage- men måtte altid ta hjem med et skrigene barn efter 1-2 timer og så efterfølgene have et skrigene barn der ikke kunne finde ro en hel aften. Og på den måde ville jeg synes det var meget synd og egoistisk at ta dem med til noget større og mere larmene. Men jeg har altid misundt dem med 'nemme' børn der bare sov og hyggede og spiste og kunne ta barnevognen med på besøg og shopping o.lin for det har bare været umuligt her. Men for at komme til sagen Det kommer helt an på hvem man er og især hvad slags barn man har- men, hvorfor ikke bare få baby passet hvis man vil afsted til sådan noget? (er det der ikke sådan noget høj musik og druk halløj, eller blander jeg noget sammen?)

Det er lidt hvad men gør det til - uden baby helt sikkert noget med høj musik og sjusser. Men uden: der er rig mulighed for at finde en mere stille plads, og holde det på et roligt nuveau. Overvejer lidt at få baby hentet, når vi har været af sted i nogle timer. Og så hente den igen når der er gået yderligere nogle timer. Men jeg kan bare ikke se hvorfor den ikke skulle kunne være med - forudsat selvfølgelig at vi er så heldige at få et nemt barn

Anmeld

4. juni 2012

AnnaB.

Mettefpigen skriver:

Personligt ville jeg ikk gøre det, selvom vi har en dreng der elsker fart og ballade og musik  

Men jeg synes bare ikk at børn og koncerter høre sammen... At andre gør det må de selv om.. Jeg synes ikk det er uansvarligt, men jeg forstår det bare ikk

Jeg har det på samme måde som dig med at gøre mange af de ting som vi gjorde før... Men må sige at det er ikk nemt når man har et barn.. Der er mange ting man skal huske at tænke over, og jaa børn er forskellige... Lukas havde mange maveproblemer da han var mindre så det med at være ude kunne ikk rigtig lade sig gøre... Og når babyer blir lidt ældre så får de også en sengetid man skal holde, de skal også have lidt ro engang imellem, de kan heller ikk tåle at der sker for meget om dem...

Man skal stadig huske på at alle de ting man gjorde før man fik børn kan man ikk mere... Så må man gøre tingene på skift eller droppe det

Jeg er på sin vis enig - og kan selvfølgelig basere min holdning på, at vi endnu ikke har babyen

Men det er meget normalt i min omgangskreds at baby passes ind i forældrenes liv (alt med måde selvfølgelig) - og det har i stort omfang vist sig at være ret nemt. Selvfølgelig er der mange ting der skal gøres på en anden måde, og på baby/barnets præmisser. Men jeg går ikke ind for at droppe de ting, man ellers er glad for "bare" fordi man er forældre.

Men vi får se, måske får vi os en lille skrigeballon, og så kan alle vores intentioner være nok så gode

Anmeld

4. juni 2012

AnnaB.

pemiro skriver:

Jeg kan heller ikke se det vilde i det..
Bare man beskytter babys ører og holder sig i den bageste del af pladsen hvor der ikke er fare for aaaalt for meget, så kan jeg da kun se det hyggelige i det..
Selvfølgelig baby taget i betragtning.. Men det kan i jo først når i ved om den kræfer ro eller sagtens kan følge med i jeres tempo men det skriver du jo også selv at i vil tage højde for.. Så jeg ser ingen alarm der blinker ...

Go tur

- og jeg er selvfølgelig helt enig i det her indlæg

Anmeld

4. juni 2012

AnnaB.

Månsson skriver:

Det ville jeg heller ik ha noget problem med, hvis man har overskudet til det jamen hvorfor så ikke gøre det.. Min datter var en uge da hun var med på restaurant for første gang hun fik en tår babs også sov hun ellers fra det hele.. Det vigtigste er at i tager den med ro og følger babys tempo, ta et par gode stole med, parasol hvis der bliver meget sol og hørebøffer og hvis det bliver for meget jamen så er det jo ik værre end i må gå hjem..

Netop. Og vi har jo heller ingen intentioner om, at blive der for hver en pris. Men hellere prøve og se om ikke det går, og så droppe det, hvis ik det gør, end at droppe det på forhånd.

Anmeld

4. juni 2012

TeamRocket

AnnaB. skriver:

Det er lidt hvad men gør det til - uden baby helt sikkert noget med høj musik og sjusser. Men uden: der er rig mulighed for at finde en mere stille plads, og holde det på et roligt nuveau. Overvejer lidt at få baby hentet, når vi har været af sted i nogle timer. Og så hente den igen når der er gået yderligere nogle timer. Men jeg kan bare ikke se hvorfor den ikke skulle kunne være med - forudsat selvfølgelig at vi er så heldige at få et nemt barn

Jeg tænker nu mere- at andre tar derud for at drikke og vælte rundt og headbange- og måske ikke lige tar hensyn til hvis man sidder med en baby på armen.. Jeg bryder mig ikke om tanken om børn og fulde mennesker på samme sted. Fulde mennesker er for utilregnelige.

Anmeld

4. juni 2012

AnnaB.

Laijona Äiti skriver:

Børn er forskellige, nogle har behov for meget ro omkring sig hvor andre kan klare lidt mere larm osv, så jeg vil ikke lave en streg i sandet og sige enten eller. Det er op til det enkelte forældrepar at vurdere om det er noget de selv og barn kan holde til. Tror da de fleste tænker langt nok til ikke at komme for tæt på højtalere og blive for sent til omkring meget fulde mennesker.

Nemlig!

Og hvis vi pludselig synes, det er for meget, og folk ER for fulde og tæt på, så må vi jo bare smutte Mere overskudsagtig er jeg alligevel heller ik

Anmeld

4. juni 2012

lio

AnnaB. skriver:

Nemlig!

Og hvis vi pludselig synes, det er for meget, og folk ER for fulde og tæt på, så må vi jo bare smutte Mere overskudsagtig er jeg alligevel heller ik

Anmeld

4. juni 2012

FruK

Som Grøn Koncert var i "gamle dage" synes jeg det var nemmere. Der var kun een scene og man kunne gå så langt ned bagved, som man havde lyst til.

I dag er det jo - i hvert fald i Odense - en mere afgrænset plads med flere scener og boder hele vejen rundt. Jeg synes der er tæt proppet med mennesker overalt, og ikke rigtig mulighed for at sætte sig et sted, hvor man er tilpas langt fra scenen, og hvor (fulde) folk ikke vælter rundt helt så tæt mellem hinanden.

Jeg ville nok vente til baby kan blive passet. Men man kan bedst selv afgøre, hvordan ens eget barn vil have det med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.